Hei.
Tapasin eilen töissä miehen, joka sanoi olevansa wicca ja tuntevansa minuun vanhvana "witch conneciton" ia. Hän ei puhunut lainkaan suomea. En itse ole wicca, joten en tiedä näistä asioista kovinkaan paljon. Haluaisin kuitenkin tietää mitä tämä tarkoittaa
noitayhteys
astarte
3
653
Vastaukset
- sitä että
hän haluaa muhinoida kanssasi.
- AROSUSI-09
En kyllä itse ole eläessäni moista iskurepliikkiä käyttänyt:D/Jotenkin epätoivoinen tapaus?Älä vähään aikaan tee mitään,vaan katso,mikä on hänen seuraava siirtonsa..?
- velvetiti
Aika vapaamielinen työpaikka sulla jos voi heti ensiesittelyssä kertoa noituudestaan. Jos omistat mustan tukan, koukkunokan ja luudan jolla tulet töihin, niin se vaan yrittää keksiä jotain mikä miellyttää sinua, se tykkää susta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897169- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412282
- 2062279
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401759