-91 ekkerin kierrosnopeus

turvake

nii elikkä 1,6 i ekkerin kiertää ihan törkeillä kierroksilla. 80km/h 5 vaihteella melkein 3000 rpm
ja nelosella 3700.
ku vapaalle heittää ni tyhjäkäynti 1500-2000rpm.
pysähdyksissä 1000-1200.
vika ilmeni ihan ykskaks yllättäen kesken ajon.
autossa ollu sähköongelmia enemmän ku tarpeeks.

liekkö joku tukossa tai jokin anturi menossa?
mistä vikaa rupeis etsiin?

4

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esco89

      kierroslukumittarin/mittariston tinaukset kannattaa käydä läpi.samalla uudet mittarin polttimot,

      • turvake

        mmm empä usko että on niissä vikaa, kierrokset nousee muutenkin ku mittarilla, elikkäs kone huutaa.
        kuulin vinkin että sulakerasian tinauksella vois korjautua, se on kuulemma ihan susi uudest lähtien


      • esco89
        turvake kirjoitti:

        mmm empä usko että on niissä vikaa, kierrokset nousee muutenkin ku mittarilla, elikkäs kone huutaa.
        kuulin vinkin että sulakerasian tinauksella vois korjautua, se on kuulemma ihan susi uudest lähtien

        miten se on mahdollista että kone huutaa kovemmilla kierroksilla kuin ennen samalla vaihteella/nopeudella,sinulla luistaa kytkin pahasti tai nopeusmittari on hajoomassa muuta mahdollisuutta ei ole olemassa.


      • turvake
        esco89 kirjoitti:

        miten se on mahdollista että kone huutaa kovemmilla kierroksilla kuin ennen samalla vaihteella/nopeudella,sinulla luistaa kytkin pahasti tai nopeusmittari on hajoomassa muuta mahdollisuutta ei ole olemassa.

        joo sitte se on varmaan se mittari. tänään ajellessa se huuti 3200rpm 80km/h nopeudessa semmoset 80 kilsaa ja sitte ku lähdin uudelleen ajamaan ni ei mtn, normikierroksilla pyöri.
        eikä se kuulosta kytkimen luistamiselta, sen kyllä erottaa.
        no taidanpa vaihtaa autoa ni ei tartte tapella ton paskan kanssa.
        tattis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe