En saa uutta Wlan Siemens Gigaset USB Stick 54 laitta menemään verkkoni, joka on Zyxel Prestige 660HW-61. Muut Wlan laitteeni, kuten Orinoco kortti Acer kannettava IBM kannettava ja Dynalinkin USB kortti ovat toimineet moitteettomasti. Käyttöjärjestelmä on Windows Me. Poistin jopa WEP salauksen ja piilotetun SSID:n, jotta saisin toimimaan. Tällä toimenpiteellä sain verkkoni näkymään, mutta en toimimaan. Kortti löysi pari naapurin verkkoa, mutta niihinkään en päässyt kirjautumaan. Voisiko joku kertoa miten saisin toimimaan? Mielestäni asetukset ovat olleet oikein. Tuosta USB palikasta ei näköjään saa muutetuksi kanavaa käsin, kuin AD hoc asennossa. Voisiko sillä olla jotain tekemistä?
WLAN ei toimi
7
2222
Vastaukset
- Kenties B
Millä nopeudella ne muut laitteet ovat wlan-verkossasi (10 Mbit/s)?
Pikaisesti vilkaisin niin tuo USB-tikkusi ei näyttäisi tukevan kuin G-moodia eli jos tukiasemasi toimii 802.11b standardin nopeuksilla niin tikku ei toimi. Vaihda tilaksi Mixed, tai G, jolloin tikun pitäisi toimia ainakin.- G-mode siis
Tukiasemasi näyttä tukevan vain G:tä, joten kuvailemaani ongelmaa ei pitäisi ilmetä.
G-mode siis kirjoitti:
Tukiasemasi näyttä tukevan vain G:tä, joten kuvailemaani ongelmaa ei pitäisi ilmetä.
USB palikasta olen koittanut asentoja mixed ja B sekä G. Tukiasema on ollut koko ajan auto asennossa. Pitäisi toimia siis sekä B että G asennossa. Toinen D-linkin palikka on vain B,joten en voi laittaa vissiin tukemaan vain G.tä. Kokeilenpa kuitenkin pelkkää G:tä, jospa vaikka toimisi. Kiitos.
kokko kirjoitti:
USB palikasta olen koittanut asentoja mixed ja B sekä G. Tukiasema on ollut koko ajan auto asennossa. Pitäisi toimia siis sekä B että G asennossa. Toinen D-linkin palikka on vain B,joten en voi laittaa vissiin tukemaan vain G.tä. Kokeilenpa kuitenkin pelkkää G:tä, jospa vaikka toimisi. Kiitos.
Korjaus edelliseen. Oli siis mixed asenossa. Gigaset USB STICK 54 on sekä B- että G-standardille ja G stndardille asettaminen poisti vain B- standardilla tomivien muiden laitteiden toiminnan, tämä korjaus ei auttanut tikun toimintaan. Voisko joku tietää mistä kiikastaa?
- Voisiko olla palomuuri
Hankin äskettäin kannettavaan zyxelin kortin. Haluttu verkko kyllä löytyi, kirjautuminenkin onnistui, mutta verkko ei lähtenyt toimimaan.
syynä tässä tapauksessa oli f-securen palomuuri, jonka turvatasoa muuttamalla ongelma ratkesi.Kyllä se sattoi olla palomuuri. Nyt otti yhteyden ja toimii. On näköjään jotakin eroa laitemerkkien ominaisuuksissa. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724