Hei!
Eli joku joka osaisi neuvvoa avuttomalle pikkutytölle että kuis ny irokeesi tehrään.
Tässä kokeilin pistää ensin melko ohueen tai siis vähään hiusmäärään ensin Taffin muotoiluvahaa, sitten muotovaahtoa ja sitten lakkaa varmaan ties kuinka paljon. Ja eihän se tietenkään tehnyt mitään muuta kun lässähtänyt. Tietenkin odotin että se kuivuisi. Siis jos tajuatte mitä tarkoitan.
Elikkäs, kuis mää saan kivan irokeesin?
Mulla on sellanen suhtkoht pitkät hiukset, mustat sellasset olkapäille ulottuvat hiukset. Aika ohuet.
Kiitos kaikille vastanneille. Ja kaikille jotka sanoo jotakin "älä ota irokeesiä, se on ruman näköinen" yms yms yms, niin voitte jättää vastaamatta, kiitos.
IROKEESI
12
3524
Vastaukset
- moon punk
Muotiteollisuus pyrkii rekuperoimaan kaikki alakulttuuri-ilmiöt osaksi valtakulttuuria, ja se aina joko ärsyttää tai huvittaa "oikeita" alakulttuurin edustajia... Minusta on silti ihan sama, mitä ihmiset hiuksilleen tai ulkonäölleen tekevät, ei pelkkä keesi punkkaria tee!
Tiedätkö muuten ihan varmasti, millainen irokeesi on?- *Huoh*
Mä en tässä meinannu punkkariks ryhtyä, ja kai mä saan pitää sellassia hiuksia mitä haluan, vaikka leikkasin kaljuksi ni eihän se tarkottas että oon lesbo tai natsi. (Tällä en halua yleistää että kaikki lesbot tai natsit olisivat kaljuja.)
Ja muoti. Onks se nyt vai muotia, kuis mä en tienny? Mä en tavottele mitään "alakulttuuri-ilmiötä" vaan omaa persoonallisuuttani ja halua kokeilla uutta.
Ja mustahan ei sais punkkari tekemälläkään, pukeudun aina mustiin, mua ei saa värikkäisiin vaatteisiin ei sitten millään. - ......
*Huoh* kirjoitti:
Mä en tässä meinannu punkkariks ryhtyä, ja kai mä saan pitää sellassia hiuksia mitä haluan, vaikka leikkasin kaljuksi ni eihän se tarkottas että oon lesbo tai natsi. (Tällä en halua yleistää että kaikki lesbot tai natsit olisivat kaljuja.)
Ja muoti. Onks se nyt vai muotia, kuis mä en tienny? Mä en tavottele mitään "alakulttuuri-ilmiötä" vaan omaa persoonallisuuttani ja halua kokeilla uutta.
Ja mustahan ei sais punkkari tekemälläkään, pukeudun aina mustiin, mua ei saa värikkäisiin vaatteisiin ei sitten millään.Punkkaritkin kyllä pukeutuvat mielellään mustiin ettei sen puoleen. Ja oikee keesi on sellanen jossa sivu hiukset on ajeltu pois tai ainakin lyhyiks ja keskelle jäävät pitemmät hiukset nostetaan pystyyn. Tuo sokerivesi toimi aikoinaan ihan hyvin. Nykyään onneks on paremmat aineet. Tai siis niitä on suomessakin helpommin saatavilla. mitä pidemmät hiukset niin sitä enemmän vaan tupeerausta ja tuotteita.
- Hurme
Kastele tukka. Kuivaa sitä sen verran, että siitä ei valu enään vesi. Sitten Tupeeraa/sotke tukkasi ja sitten vedä geelillä pystyyn, laita lakkaa ihan helvetisti ja hiustenkuivaajalla kuivaat hiukset. Sokerivettäkin voit laittaa vielä geelin ja lakan lisäksi.
Kyllä tuolla pitäs tukka pysyä pystyssä, toimi ainakin itsellä.- Kiitos ja kumarrus.
Kiitoksia asiallisesta viestistäsi.
- Hurme
sanon vaan, että en itse siis ole mikään punkkari ym. enkä muutenkaan kulje koskaan tukka pystyssä, mutta on nyt vaan tullu joskus kotona huvikseen kokeiltua kaikenleista...
- ,.,.,.,.
osta leather heavenista sellasta ainetta ku Murrays hair dressing pomade sillä ku harjaat vaan pystyyn niin pysyy eikä lähe meinaan jos heti haluaa sen pois niin pitää käyttää tärpättiä
- muotoilutuotteet
Tuollainen kampaus vaatii kunnon vahaa. Siis sellaista, jota myös rockabillyt käyttävät korkean elvistortun väsäämiseen. Tuo mainittu Murray's on hyvä vaihtoehto, ja tuolta voit katsoa lisää esimerkkiä: http://www.fuzzydice.fi/vahat.htm
Mutta ota nimen omaan kovaa vahaa, koska tuollainen pystykampaus vaatii vähän kovemmat aineet.- ...
Lakkaa eka ainaki viis kiloo hiuksii ja sit vaa suoristusrauta käteen ja suoristat ns "ylöspäi"
- ||mansikka||
Voisiko joku kertoa, että kuinka irokeesi tehdään?
Mulla on sellaset olkapäähän saakka hiukset ja aika ohuet.. Ois kiva tietää, et millä myrkyllä ne saa pysymään pysyssä.. koitin eilen tehdä lakalla,vahalla ja muotovaahdolla keesiä ja laitoin sitä paljon, mutta se pysyi vaan puolminuuttii pystys. - minäminäminäjaminä
Leikkaat sivut sängeks taikka kaljuks. Sitte lyhennät hiukses 10-20 cm pitusiks keskeltä. Sen letin saa sit kätevästi pystyyn geelillä tai vahalla, lakkaa vaan perään.
Herää kysymys tiedätkö edes mikä irokeesi on..... - 345
mullon semmonen keesi et sivuilta mustat ja keskeltä värjätty vihreäks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241