Mulla on Peugeot XPS Enduro -05.
Tänä aamuna ajoin sillä ja kävin kaupassa.
Kaupan pihassa se sammui aivan normaalisti avaimesta. Lähdin mopolla kotiin ja matkalla katselin, että taitaa olla mittarin taustavalo pimeenä. Tlin kotiin ja pihassa yritin sammuttaa normaalisti avaimesta mutta mopo jatkoi käymistään avaimen asennosta riippumatta.
Huomasin myös, että takavalon polttimo on myös pimeänä. Mittari valolle ei kuitenkaan tule virtaa sillä kokeilin toisella polttimolla eikä toiminut. Mikä on mahdollisesti vikana?
Virtalukko/XPS
5
3546
Vastaukset
- ma_ke
että mopossasi on virtalukon pohja mennyt rikki.
tämä nyt oli vain arvaus noiden sinun kertomien oireiden mukaan.- Aslak Kaltiopää
Oiskohan kallis osa/työ jos se olisi se virtalukon pohja? Kyseessä on Zadi-lukko.
- .......
Aslak Kaltiopää kirjoitti:
Oiskohan kallis osa/työ jos se olisi se virtalukon pohja? Kyseessä on Zadi-lukko.
Ei maksa mitään kuin viet takuuseen. Ja säästät myös vaivaa ja aikaa. Ei mitään järkee alkaa ite takuu mopoon vaihtaa tollasta osaa.. et takuuseen hep.
- Aslak Kaltiopää
....... kirjoitti:
Ei maksa mitään kuin viet takuuseen. Ja säästät myös vaivaa ja aikaa. Ei mitään järkee alkaa ite takuu mopoon vaihtaa tollasta osaa.. et takuuseen hep.
En mä ite tota meinannu ees vaihtaan alkaa. Muuten vaan kyselin.
Ikävä sattuma oli että haettiin toi mopo menneellä viikolla huollosta, jossa vaihettiin vaihdepolkimen stefa takuuseen. Kauhee vääntäminen, meneekö takuuseen vai ei, vaikka takuuta jäljellä vielä 1½ vuotta ja huollatettu ajallaan. Em. huolto oli 2500km. huolto.
- Kiki
Yleensä yksi avautava kosketin ja yksi sulkeutuva, joten ne on paska siis! eli uus lukko vaan, kunhan ekax koitat johtoi yhistelemällä onko se siitä kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187