Viestittelin ufojen kanssa!!!

fuel

niin ajattelin kertoa teille nyt tuon toisen havaintoni ufoista. tähän tapaukseen sisältyy myös viestittelyä.

tämä tapahtui jokunen vuosi sitten. vuodenaikaa en muista enkä tapahtuma aikaa mutta se oli iltaa tai yötä. olimme serkkuni kanssa ulkona. mukana oli myös äitini en enään muista oliko muita. olimme ulkona ja minä muistaakseni satuin katsomaan taivaalle. siellä oli kirkkaita pisteitä korkealla taivaalla. ne liikkuivat moni mutkaisesti mutta eivät vaihtaneet paikkaansa. liikkuivat vain ties miten. jos oikein muistan valoja oli kolme tai neljä kappaletta. olen lukenut myös eräästä ufo kirjasta että myös joku toinen on nähnyt tämäntapaisesti liikkuvia ufoja.

jossakin vaiheessa joku keksi varmaankin minä että taskulampulla voisi viestitellä niille. hain taskulampun ja pistin sen päälle ja sammutin tein näin jonkun kerran. tarkkoja kuvioita en muista mutta jokatapauksessa viesttuttelin niille. ne eivät muistaakseni reagoineet mitenkään. satellitteja ne ei ainakaan ollut koska ne vaihtoivat paikkaa niin nopeasti.

15

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensio(ma-uni)

Mene uudelleen viestittämään niille kirkkaalla taskulampulla ja ole kärsivällinen,niin ne eräänä päivänä vastaavatkin sinun vilkutteluihisi! nimimerkillä kokemusta on.Se tuntuu tosi hurjalta,kun he niin tekevät kokeile vaikka!

• Kalawera

Olemme viestitäneet kavereitten kanssa Ufoistujaisissa ja olemme harrastaneet samaa valon vilkuttelua ja kyllä ne vastaavat mut ensin ne haluavat olla varmoja meistä koska ne kuutelevat ajatuksiamme mitä aivoistamme annamme ja mitä me haluamme tai mitkä on meidän aikeemme niitä kohtaa sillä me olemme näyttäneet kuinka vihamielisiä me olemme tällä planeetallamme ja ne todellakin pelkäävät meitä siksi he eivät halua riskeerata mut kaikkiaan kokemus on huikeaa

• pelon kanssa

on pikemminkin päinvastoin. Minä kyllä pelkään niitä enemmän kuin ne minua.
        Joskus toivoo näkevän lähempää, mutta toisaalta pelkää sitä kohtaamista aivan mielettömästi.
        Minä en viestittele niille tai tavallaan vilkutan vastaukseksi, että huomasin.
        Kyllä minullekin nuo jatkuvaan vilkuttelevat tuolta. Testaavat varmaan kykyä huomata. Välillä pyörähtävät lähemmäksi, mutta onneksi ei liian likelle.
        Se valo taivaalta on samanlainen kuin joku taskulampulla väläyttäisi, nopeampisykkeinen vain. Joskus ollut todella kirkas ja suuri valonvälähdys.
        Tulevat eri suunnilta aina. Vaihtavat nopsasti paikkaa ja taas väläyttävät. Tänään viimeksi.
        Paripäivää sitten näin puolisumussa, kuinka eräs niistä oli lähestynyt minua. Huomasin sen poistumisen paikalta. Hiljaa lipui vaakasuoraan poispäin ja katosi.

• Nauran edelleenkin..
        pelon kanssa kirjoitti:

on pikemminkin päinvastoin. Minä kyllä pelkään niitä enemmän kuin ne minua.
        Joskus toivoo näkevän lähempää, mutta toisaalta pelkää sitä kohtaamista aivan mielettömästi.
        Minä en viestittele niille tai tavallaan vilkutan vastaukseksi, että huomasin.
        Kyllä minullekin nuo jatkuvaan vilkuttelevat tuolta. Testaavat varmaan kykyä huomata. Välillä pyörähtävät lähemmäksi, mutta onneksi ei liian likelle.
        Se valo taivaalta on samanlainen kuin joku taskulampulla väläyttäisi, nopeampisykkeinen vain. Joskus ollut todella kirkas ja suuri valonvälähdys.
        Tulevat eri suunnilta aina. Vaihtavat nopsasti paikkaa ja taas väläyttävät. Tänään viimeksi.
        Paripäivää sitten näin puolisumussa, kuinka eräs niistä oli lähestynyt minua. Huomasin sen poistumisen paikalta. Hiljaa lipui vaakasuoraan poispäin ja katosi.

''Minä kyllä pelkään niitä enemmän kuin ne minua.''Milloin ufot ovat olleet todistettuja? ''Kyllä minullekin nuo jatkuvaan vilkuttelevat tuolta.'' Mitä hittoa? HUOM. Miten ufoja voi olla kun maapallo on 200 vuoden päässä kaikista muista planeetoista? Puhumattakaan muista galakseista. ''Tulevat eri suunnilta aina. Vaihtavat nopsasti paikkaa ja taas väläyttävät.'' Huom. Ufoja ei ole. Anteeksi tämä tympeä luonne, mutta ajattelin vain että valon välähdykset voivat olla:

a) Kvasaareja.

b) Tähtiä/ tähtisade

c) Näköharha.

Joten eikun arvailemaan! Ja jos he tulisivat ilmakehän läpi ne olisivat palaneet jos ne tulisivat pystysuoraa tai vaakasuorana se olisi kimmonnut takaisin avaruuteen. Puoli sumussa? Olisiko lintu? Sumupilvi? AJATTELE VÄHÄN JÄRJELLÄSI! Viimeksi 7 vuotiaana pelkäsin ufoja.. JÄRKI KÄTEEN JA KÄSI PÄÄHÄN! (hiuksiin) ;)

• javlar
        Nauran edelleenkin.. kirjoitti:

''Minä kyllä pelkään niitä enemmän kuin ne minua.''Milloin ufot ovat olleet todistettuja? ''Kyllä minullekin nuo jatkuvaan vilkuttelevat tuolta.'' Mitä hittoa? HUOM. Miten ufoja voi olla kun maapallo on 200 vuoden päässä kaikista muista planeetoista? Puhumattakaan muista galakseista. ''Tulevat eri suunnilta aina. Vaihtavat nopsasti paikkaa ja taas väläyttävät.'' Huom. Ufoja ei ole. Anteeksi tämä tympeä luonne, mutta ajattelin vain että valon välähdykset voivat olla:

a) Kvasaareja.

b) Tähtiä/ tähtisade

c) Näköharha.

Joten eikun arvailemaan! Ja jos he tulisivat ilmakehän läpi ne olisivat palaneet jos ne tulisivat pystysuoraa tai vaakasuorana se olisi kimmonnut takaisin avaruuteen. Puoli sumussa? Olisiko lintu? Sumupilvi? AJATTELE VÄHÄN JÄRJELLÄSI! Viimeksi 7 vuotiaana pelkäsin ufoja.. JÄRKI KÄTEEN JA KÄSI PÄÄHÄN! (hiuksiin) ;)

on 200 vuoden päästä Maasta?
        Ja mikä etäisyysmitta tuo 200 vuotta on? Sehän on ajan mitta.

• Kalawera
        Nauran edelleenkin.. kirjoitti:

a) Kvasaareja.

b) Tähtiä/ tähtisade

c) Näköharha.

Jassoon taas tää sama tarina mikä ollaan täälä jo todettu jo tuhansia kertoja no kai sen vielä sulle jaksan kääntää eli meinaatko todella kun olen harrastannut tähtitiedetttä ja katsellu pikkusen monta kertaa taivasta ja tähtejä että en tunnistaisi lentokoneita , tähdenlentoja , helikoptereita , meteoriittejä , satenliittejä , revontulia tai mitään muutakaan. Kyllä ihminen nyt 30 vuodessa ehtii tutustua taivaalla lenteleviin havantoihin ja oppii erottamaan mikä ei kuulu joukkoon. Ja mikä näköharhan kohtalo on niin se taitaa olla sulla nenän molemmin puolin :). En valitettavasti voi sinua auttaa jollet mene silmälääkäriin ja tee näköharhoillesi jotain. Ja Kvasaarit ... niitä tosiaan näkeekin joka päiva ja joka hetki ja en ole vielä sellaista Kvasaaria tai muitakaan edellä mainittuja tavannut mitkä liikkuvat taivaalla edes takasin ja tekee 90 asteen tai 180 asteen käsitämättömiä käänöksiä hurjassa vauhdissa. Kohdallasi taitaa olla humanoidi pelko melkoinen mutta mitä uskot enemmän Jennkien tekemiin kauhuelokuviin niin olet aika pulassa itsesikanssa ja Raamattu yleensä tossa vaiheessa puree teikäläisiin ja jos ne todellain olisi pahoja sinut olisi olist syöty ensimäisenä ja moneen kertaa :)

• tarkkailija_
        Kalawera kirjoitti:

Jassoon taas tää sama tarina mikä ollaan täälä jo todettu jo tuhansia kertoja no kai sen vielä sulle jaksan kääntää eli meinaatko todella kun olen harrastannut tähtitiedetttä ja katsellu pikkusen monta kertaa taivasta ja tähtejä että en tunnistaisi lentokoneita , tähdenlentoja , helikoptereita , meteoriittejä , satenliittejä , revontulia tai mitään muutakaan. Kyllä ihminen nyt 30 vuodessa ehtii tutustua taivaalla lenteleviin havantoihin ja oppii erottamaan mikä ei kuulu joukkoon. Ja mikä näköharhan kohtalo on niin se taitaa olla sulla nenän molemmin puolin :). En valitettavasti voi sinua auttaa jollet mene silmälääkäriin ja tee näköharhoillesi jotain. Ja Kvasaarit ... niitä tosiaan näkeekin joka päiva ja joka hetki ja en ole vielä sellaista Kvasaaria tai muitakaan edellä mainittuja tavannut mitkä liikkuvat taivaalla edes takasin ja tekee 90 asteen tai 180 asteen käsitämättömiä käänöksiä hurjassa vauhdissa. Kohdallasi taitaa olla humanoidi pelko melkoinen mutta mitä uskot enemmän Jennkien tekemiin kauhuelokuviin niin olet aika pulassa itsesikanssa ja Raamattu yleensä tossa vaiheessa puree teikäläisiin ja jos ne todellain olisi pahoja sinut olisi olist syöty ensimäisenä ja moneen kertaa :)

pistäppä videokamera seuraavan kerran pyörimään, kun menet niitä ufojasi pongaamaan, lainaa vaikka joltain. Eipä ole kyseisiä ilmiöitä, jotka tekee 180 asteen käsittämättömiä käännöksiä tai vasrtaavia, vielä ainakaan minulle missään esitetty. Ja että vielä niistä jotain selvää voisi saada.

• fuel
        tarkkailija_ kirjoitti:

pistäppä videokamera seuraavan kerran pyörimään, kun menet niitä ufojasi pongaamaan, lainaa vaikka joltain. Eipä ole kyseisiä ilmiöitä, jotka tekee 180 asteen käsittämättömiä käännöksiä tai vasrtaavia, vielä ainakaan minulle missään esitetty. Ja että vielä niistä jotain selvää voisi saada.

ei miellä ollut videokameraa vielä tuolloin.

• tarkkailija_
        fuel kirjoitti:

ei miellä ollut videokameraa vielä tuolloin.

ottaen huomioon kun nykypäivänä on valtavasti yleistyneet digikamerat videoominaisuuksilla, kännykät kameroineen ja ihan perusvideokamerat verrattuna muutamia vuosia tai vaikka vuosikymmeniä taaksepäin. Niin ei ole tullut materiaalia josta voitaisiin nähdä ja todeta kertomusten todenperäisyys ja ilmiöt kun on vielä kuulemma yleistynneet viime aikoina ja vuosina valtavasti??? kumma juttu...

• javlar
        tarkkailija_ kirjoitti:

juuri tuo 180 asteen käännös josta havaitsijat usein ovat kertoneet.Juuri tuo 180 asteen käännös tekee niistä ufoja.Eli ufo menee yhteen suuntaan ja sitten sekunti myöhemmin se menee takaisin paluusuuntaan.
        Tällaisia havaintoja on runsaasti.
        Tätä on jopa filmattukin. Gulf Breezesta on olemassa harvinainen filmi jota tri Maccabee on analysoinut. Juuri tässä filmissä ufo tekee näitä 180 käännöksiä useita kertoja, eli menee edestakaisin.Samalla nähdään vastakkaisella saarella ufon varjo.

• ja sitten asiaan..
        javlar kirjoitti:

juuri tuo 180 asteen käännös josta havaitsijat usein ovat kertoneet.Juuri tuo 180 asteen käännös tekee niistä ufoja.Eli ufo menee yhteen suuntaan ja sitten sekunti myöhemmin se menee takaisin paluusuuntaan.
        Tätä on jopa filmattukin. Gulf Breezesta on olemassa harvinainen filmi jota tri Maccabee on analysoinut. Juuri tässä filmissä ufo tekee näitä 180 käännöksiä useita kertoja, eli menee edestakaisin.Samalla nähdään vastakkaisella saarella ufon varjo.

Joten miten järkeviä nämä olennot ovat jotka menevät edestakaisin vai onko heillä vaikeaa päätöksen teko eli minne mennä loppujenlopuksi vai onko kenties ajo/ohjaus-ongelmia.

• javlar kirjoitti:

Hyvin yleistä käytöstä ufoille, varsinkin sellaisille jotka roikkuvat narun päästä. Silloin liike voi yllättäen muuttua juuri päinvastaiseen suuntaan, eli 180 astetta ja tehdä sen useita kertoja! Järjetöntä odottaa, että ufot liikkuisivat yhteen suuntaan, realistisempi idea on että ne pyörivät paikallaan edes takas jatkuvasti.

• olet huomannut
        Owashi kirjoitti:

Hyvin yleistä käytöstä ufoille, varsinkin sellaisille jotka roikkuvat narun päästä. Silloin liike voi yllättäen muuttua juuri päinvastaiseen suuntaan, eli 180 astetta ja tehdä sen useita kertoja! Järjetöntä odottaa, että ufot liikkuisivat yhteen suuntaan, realistisempi idea on että ne pyörivät paikallaan edes takas jatkuvasti.

sen vain että sinun pitää kirjoitella joka paikkaan omat kommenttisi. Vaikka niissä ei olisi päätä eikä häntää. Mistä sinä tiedät noiden kaikkien ufojen liikumiset ? Vaikka juuri olet huomannut niiden olemassaolon, aikaisemmin niitähän ei edes ollut olemassakaan.

• olet huomannut kirjoitti:

sen vain että sinun pitää kirjoitella joka paikkaan omat kommenttisi. Vaikka niissä ei olisi päätä eikä häntää. Mistä sinä tiedät noiden kaikkien ufojen liikumiset ? Vaikka juuri olet huomannut niiden olemassaolon, aikaisemmin niitähän ei edes ollut olemassakaan.

Kaikenlaista sitä huomaakin. Suosittelen sellaista sinullekin, selailepa seuraavaa sivustoa ja sen jälkeen hanki tietoosi näiden 'ufoharrastelijoiden' materiaalia keralla hakusanan hoax niin saat paljon narunpätkässä lentäviä lautasia ja muuta lystikästä. Tästä parhaana esimerkkinä Billy Meier.

http://www.ufowatchdog.com/shame.html

Sanon vain sitä, että virheellisiä ufohavaintoja jotka käsitetään välittömästi lentäviksi lautasiksi ja vielä sitäkin enemmän on huijauksia. Heikot on oltavat ufoharrastelijoilla kun pitää pelkkään uskoon ja luottamukseen turvautua todisteiden puuttuessa.

• pienivihreä

mitä sä sitten varmasti muistat...?? muistaakseni minäki kävin äsken kusel, ja silti on nyt kuset housus... : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      86
      2650
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1704
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1572
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe