Hattutukki huovutukseen

A.K.L

Olen haeskellut puista hattutukkia, mutta ei tunnu löytyvän mistää :(
Osaisiko joku kertoa mistä voisin kysellä tälläista modistin hattutukkia?
Haeskelija

13

5174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpparilla

Ainakin kerran olen nähnyt sellasen kirpparilla, joskin on aika tuurista kiinni että onnistuu löytämään. Voiskohan jostain hattuliikkeestä käydä kyselemässä, luulis ainakin että osaisivat neuvoa mistä niitä löytää.

• A.K.L.

Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.

• teettää
        A.K.L. kirjoitti:

Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.

Joku sorvari vois tetysti sellaisen ihan pyöräyttääkkin jos on vain tarpeeksi kovaa ja kuivaa puuta.

• tellehut

Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

• huopahattu

Vieläkö löytyy hattutukkeja?

• Onnimyy
        huopahattu kirjoitti:

Vieläkö löytyy hattutukkeja?

Hei. Mulla olisi hattutukki, johon saa kokoa muutettua välilevyillä.

• Anonyymi
        tellehut kirjoitti:

Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

Moikka!

Millaisia hattutukkeja sinulla pohjoisessa?Etsiskelen tukkia vintage tyylisten hattujen tekemiseen,pillerihattujen yms.
        Yst.Sini

• tellehut kirjoitti:

Onko vielä tulkkeja?

• ossin-viikset

olen tehnyt olen puupajassa,jotta onnistuu

• HellaKoukku

Hattutukkia etsin minäkin, en niinkään päänmuotoista, vaan erimallisia (50-ja 60-luvun) hattutukkeja, joita on käytetty muottina turkis/huopahatuissa. Kannattaa tarjota.

• Huopa-Hilda

Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissä sekä puisia että styroksisia hattutukkeja.

• huudeskellaan

Hei, jos vielä etsit hattutukkia niin minulla on huuto.net sivuilla myynnissä vanha 20-luvun puinen hattutukki hintaan 90€.Edelleen toimiva ja nostalginen, tukeva , korkeus 25 cm.
      Terveisin,

Päivi Haaksiluoto
      gsm.050-4054741
      email: [email protected]

• Anonyymi

Vieläkö sinulla tukki myynnissä?Etsiskelen 40-50 luvun hatun tekemiseen tukkia..Pillerihatuille ym.naisten vintagehatuille.
        Yst.Sini

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2464
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1629
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      109
      1539
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1517
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      46
      1404
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1365
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1336
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1204
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1117
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1086
    Aihe