Olen haeskellut puista hattutukkia, mutta ei tunnu löytyvän mistää :(
Osaisiko joku kertoa mistä voisin kysellä tälläista modistin hattutukkia?
Haeskelija
Hattutukki huovutukseen
13
4937
Vastaukset
- kirpparilla
Ainakin kerran olen nähnyt sellasen kirpparilla, joskin on aika tuurista kiinni että onnistuu löytämään. Voiskohan jostain hattuliikkeestä käydä kyselemässä, luulis ainakin että osaisivat neuvoa mistä niitä löytää.
- A.K.L.
Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.
- teettää
A.K.L. kirjoitti:
Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.
Joku sorvari vois tetysti sellaisen ihan pyöräyttääkkin jos on vain tarpeeksi kovaa ja kuivaa puuta.
- tellehut
Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.
- huopahattu
Vieläkö löytyy hattutukkeja?
- Onnimyy
huopahattu kirjoitti:
Vieläkö löytyy hattutukkeja?
Hei. Mulla olisi hattutukki, johon saa kokoa muutettua välilevyillä.
- Anonyymi
tellehut kirjoitti:
Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.
Moikka!
Millaisia hattutukkeja sinulla pohjoisessa?Etsiskelen tukkia vintage tyylisten hattujen tekemiseen,pillerihattujen yms.
Yst.Sini tellehut kirjoitti:
Onko vielä tulkkeja?
- ossin-viikset
olen tehnyt olen puupajassa,jotta onnistuu
- HellaKoukku
Hattutukkia etsin minäkin, en niinkään päänmuotoista, vaan erimallisia (50-ja 60-luvun) hattutukkeja, joita on käytetty muottina turkis/huopahatuissa. Kannattaa tarjota.
- Huopa-Hilda
Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissä sekä puisia että styroksisia hattutukkeja.
- huudeskellaan
Hei, jos vielä etsit hattutukkia niin minulla on huuto.net sivuilla myynnissä vanha 20-luvun puinen hattutukki hintaan 90€.Edelleen toimiva ja nostalginen, tukeva , korkeus 25 cm.
Terveisin,
Päivi Haaksiluoto
gsm.050-4054741
email: [email protected]- Anonyymi
Vieläkö sinulla tukki myynnissä?Etsiskelen 40-50 luvun hatun tekemiseen tukkia..Pillerihatuille ym.naisten vintagehatuille.
Yst.Sini
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496- 2181108
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131106Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81919Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen234907- 141890
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179873Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14750- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31683