Hattutukki huovutukseen

A.K.L

Olen haeskellut puista hattutukkia, mutta ei tunnu löytyvän mistää :(
Osaisiko joku kertoa mistä voisin kysellä tälläista modistin hattutukkia?
Haeskelija

13

5028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpparilla

Ainakin kerran olen nähnyt sellasen kirpparilla, joskin on aika tuurista kiinni että onnistuu löytämään. Voiskohan jostain hattuliikkeestä käydä kyselemässä, luulis ainakin että osaisivat neuvoa mistä niitä löytää.

• A.K.L.

Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.

• teettää
        A.K.L. kirjoitti:

Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.

Joku sorvari vois tetysti sellaisen ihan pyöräyttääkkin jos on vain tarpeeksi kovaa ja kuivaa puuta.

• tellehut

Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

• huopahattu

Vieläkö löytyy hattutukkeja?

• Onnimyy
        huopahattu kirjoitti:

Vieläkö löytyy hattutukkeja?

Hei. Mulla olisi hattutukki, johon saa kokoa muutettua välilevyillä.

• Anonyymi
        tellehut kirjoitti:

Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.

Moikka!

Millaisia hattutukkeja sinulla pohjoisessa?Etsiskelen tukkia vintage tyylisten hattujen tekemiseen,pillerihattujen yms.
        Yst.Sini

• tellehut kirjoitti:

Onko vielä tulkkeja?

• ossin-viikset

olen tehnyt olen puupajassa,jotta onnistuu

• HellaKoukku

Hattutukkia etsin minäkin, en niinkään päänmuotoista, vaan erimallisia (50-ja 60-luvun) hattutukkeja, joita on käytetty muottina turkis/huopahatuissa. Kannattaa tarjota.

• Huopa-Hilda

Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissä sekä puisia että styroksisia hattutukkeja.

• huudeskellaan

Hei, jos vielä etsit hattutukkia niin minulla on huuto.net sivuilla myynnissä vanha 20-luvun puinen hattutukki hintaan 90€.Edelleen toimiva ja nostalginen, tukeva , korkeus 25 cm.
      Terveisin,

Päivi Haaksiluoto
      gsm.050-4054741
      email: [email protected]

• Anonyymi

Vieläkö sinulla tukki myynnissä?Etsiskelen 40-50 luvun hatun tekemiseen tukkia..Pillerihatuille ym.naisten vintagehatuille.
        Yst.Sini

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5754
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2569
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1333
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      59
      1062
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe