Vastatkaa hyvät miehet, mikä on saanut suuren alkuinnostuksenne loppumaan kun seinään. Tiedän joukon miehiä, jotka aluksi ovat ihastuneita ja innoissaan naisesta muutaman tapaamisen ajan ja sitten se innostus loppuu täysin ja yhteydenpito katkeaa vaikka ensin on soiteltu ja tavattu tosi tiiviisti. Mitkä on yleisimmät syyt, että lupaava alku sammuu kun myrskylyhty. Tekikö/sanoiko nainen jotain väärin vai mitä tapahtui.
alkuinnostus
112
61143
Vastaukset
- voisi olla
se että nainen ei ollut riittävän aktiivisesti mukana projektissa... eli toisin sanoen nainen ei välttämättä tehnyt/sanonut juuri mitään...
- kysy häneltä!
Kuten ensimmäinen vastaaja totesi, niin ehdottomasti yleisin syy moiseen on naisen passiivisuus. Minä kun tiedän joukon naisia jotka selkeästä kiinnostuksesta huolimatta eivät koskaan oma-alotteisesti ota yhteyttä. Ei siinä kauaa jaksa kiskoa kivirekeä perässään vaikka yhteiset hetket olisivat kuinka mukavia.
Sitten on iso liuta muita mahdollisia syitä, mutta niistä kaikista saa selvää josko ei sorru tuohon ensimmäiseen ja kysyy missä mennään. Mies on saattanut vain vähän pelästyä nopeata edistymistä ja vaatii vähän aikaa miettiä. On löytänyt jonkun toisen eikä osaa/uskalla siitä kertoa. Tai vaikkapa jokin luonteenpiirre on saattanut naisessa ensin hieman ärsyttää mutta koettanut olla huomioimatta sitä, vaan ajan mittaan se on kasvanut liian suureksi. Tai oikeastaan ihan mitä vaan, mistä sitä kukaan muu voi tietää kuin hän. - lopahtaa..
yleensä siihen kun huomaa että nainen ei olekkaan sellainen jonka kanssa tulee toimeen.
luonne on tärkeämpi tytöt kuin se esittäminen ja kauniiksi tekeytyminen..ne ovat pinnallista paskaa eikä niillä ole mitään merkitystä jos et ole kohtelias,muut huomioiva,et kiroile ja arvostele tai hauku muita, ja ennenkaikkea osaat myös jutella miehen kanssa etkä ole mikään passiivinen prinsessa joka odottaa että mies tekee kaiken.. sinulta siis vaaditaan myös älyä. joten siinäpä vastauksia.3 vuotta seurustelua takana ja alusta asti tiiviisti yhdessä.Kaikki pitäis olla loistavasti,rakastan miestäni,nautin seksistä,(mikä nykyään vähäistä,)rakastan koti-iltoja kuten myös bailaamista,olen kokeillut kaikkea,ollut itseni,nalkuttava akka ja taivaan enkeli.Hän ei ole enää iloinen ja kaikki mitä teen,tuntuu ettei häntä kiinnosta..kun kysyn,kaikki on hyvin.Rakastaako minua,kyllä tottakai?järkevästä keskustelusta ei hajuakaan.Kai pitäisi vaan lähteä,tuskin kaikki palaa ennallaan taikaiskusta.Suhde tietysti kasvaa ja ihmiset muuttuu,mutta tiedän,että tämä syö minua sisältä liikaa.Olen ollut onneton jo pitemmän aikaa,eikä edes se tunnu hetkauttavan häntä.Neuvoja???
- Eräs58
janenainen kirjoitti:
3 vuotta seurustelua takana ja alusta asti tiiviisti yhdessä.Kaikki pitäis olla loistavasti,rakastan miestäni,nautin seksistä,(mikä nykyään vähäistä,)rakastan koti-iltoja kuten myös bailaamista,olen kokeillut kaikkea,ollut itseni,nalkuttava akka ja taivaan enkeli.Hän ei ole enää iloinen ja kaikki mitä teen,tuntuu ettei häntä kiinnosta..kun kysyn,kaikki on hyvin.Rakastaako minua,kyllä tottakai?järkevästä keskustelusta ei hajuakaan.Kai pitäisi vaan lähteä,tuskin kaikki palaa ennallaan taikaiskusta.Suhde tietysti kasvaa ja ihmiset muuttuu,mutta tiedän,että tämä syö minua sisältä liikaa.Olen ollut onneton jo pitemmän aikaa,eikä edes se tunnu hetkauttavan häntä.Neuvoja???
Kuulostaa vähän siltä että kannattas tehdä selvä irtiotto koko suhteesta.Monta kertaa pieni tuumaustauko saa sen passiivisemman osapuolen heräämään ja miettimään miten tästä eteen päin.Mikäli loppu tulos on ero niin sitten ainaskin tiedät että te vaan ette ollu tarkoitettu toisillenne.Koska ilmeisesti olet melko nuori?niin ei kannata jatkaa sellasta tyhjän nyhjäämistä vuosikausia.Menee vaan elämää hukkaan.Ja jossain on se mahd."oikea"vielä olemassa.Joten rohkeutta vaan tehdä ratkaisuja elämä on kuiteskin niin lyhyt tuhlattavaksi.
- kivi
janenainen kirjoitti:
3 vuotta seurustelua takana ja alusta asti tiiviisti yhdessä.Kaikki pitäis olla loistavasti,rakastan miestäni,nautin seksistä,(mikä nykyään vähäistä,)rakastan koti-iltoja kuten myös bailaamista,olen kokeillut kaikkea,ollut itseni,nalkuttava akka ja taivaan enkeli.Hän ei ole enää iloinen ja kaikki mitä teen,tuntuu ettei häntä kiinnosta..kun kysyn,kaikki on hyvin.Rakastaako minua,kyllä tottakai?järkevästä keskustelusta ei hajuakaan.Kai pitäisi vaan lähteä,tuskin kaikki palaa ennallaan taikaiskusta.Suhde tietysti kasvaa ja ihmiset muuttuu,mutta tiedän,että tämä syö minua sisältä liikaa.Olen ollut onneton jo pitemmän aikaa,eikä edes se tunnu hetkauttavan häntä.Neuvoja???
Lukuisten tutkimusten mukaan rakastumisvaihe kestää noin kaksi vuotta ja erään suomalaisen tutkijan mukaan kaksi vuotta ja 400 yhdyntää.
Olen 45-vuotias nainen ja takanani on pari pidempää suhdetta joten kokemuksesta voin sanoa että näin on. Pari ensimmäistä vuotta ollaan toisissa kiinni mutta sen jälkeen alkaa kiinnostus pikkuhiljaa hiipumaan eli se seksuaalinen intohimo. Toki rakastaminen voi kasvaa jos liitto on sopuisa mutta rakastuminen valitettavasti lopahtaa.
Toisinaan käy niin että toiselta kiinnostus hiipuu aiemmin ja toinen jää roikkumaan. Eräs58 kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä että kannattas tehdä selvä irtiotto koko suhteesta.Monta kertaa pieni tuumaustauko saa sen passiivisemman osapuolen heräämään ja miettimään miten tästä eteen päin.Mikäli loppu tulos on ero niin sitten ainaskin tiedät että te vaan ette ollu tarkoitettu toisillenne.Koska ilmeisesti olet melko nuori?niin ei kannata jatkaa sellasta tyhjän nyhjäämistä vuosikausia.Menee vaan elämää hukkaan.Ja jossain on se mahd."oikea"vielä olemassa.Joten rohkeutta vaan tehdä ratkaisuja elämä on kuiteskin niin lyhyt tuhlattavaksi.
irtiottokin on jo koettu,mut eipä auttanut.oon yrittäny kaikkeni,enkä taida tosiaankaan jaksaa,toivon jo ettei tulis enää kotio.hankalaa,ku eroaminenkaan ei tunnu onnistuvan,toinen ei ota tosissaan,ei sitten mitään.Luulee kai et sanon vain kaikenlaista suututtaakseni.Ja ongelmanluoja olen tietysti minä,jos nyt on edes mitään ongelmaa.
- Yks tytsi
Maltti on valttia. Jos oot esim. hypännyt toisen kanssa sänkyyn eka treffeillä, voipi olla, että suhteeseenne tulee jo kaiken koetun maku. Et voi tietää toisen vaikuttimia ennen kuin olet tutustunut toiseen kunnolla.Ota ne selville, kysy mitä hän haluaa, pysyvää suhdetta vai jotain muuta ja etene sen mukaan.
Suhteen alussa fyysinen vetovoima on suuri. Kemiaa tarvitaan pysyvään suhteeseen, mutta kannattaisi siitä huolimatta odottaa ja katsoa, pystyttekö olemaan myös ystäviä keskenänne.Ihmissuhde ei ole koskaan helppo ja tasainen.Elämä ei ole ruusuilla tanssia, vaan joudutte kohtaamaan myös arjen pitemmässä suhteessa. Tulee nousukausia ja floppeja niinkuin ihmiselossa muutenkin, tärkeää on, että katsotte samaan suuntaan. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi ja molempien on paistittava töitä, että suhde jatkuisi.Jos olet tapoihisi tottunut sinkku, niin se tietää vaikeuksia, sillä komromissien teko on toimivan suhteen edellytys.On osattava joskus antaa periksi. Passiivisuus suhteessa minusta kertoo riittävästä kiinnostuksen puutteesta toista kohtaan. Puhumalla asiat yleensä selviää. innostuksesta katoaa kun saat ekan kerran pimppaa.Mielessään sitä lataa aina ihan järjettömät odotukset ekalle kerralle ja sit kun ne ei toteudukkaan vaan homma on aina samaa paska kuin kaikkien muittenki kans niin pettymys on karmiva :-(
- Höpsis
Jos sitä pimppaa ei saa ekalla kerralla, niin ehän sitä toista kertaa koskaan tule!
- SANNIVAA
Eikö sulla ole hyviä kokemuksia ollenkaan? Samaa paskaa...?
- pinnallinen nainen
Minä haluan aina testata miehen heti. Jollei seksi toimi, helppo ratkaisu. Ei sen tarvitse loistavaa olla ekalla kerralla, mutta kehityskyky täytyy silloin näkyä.
Nyt ajattelet, että panen kaikkea mikä liikkuu. Ei. Kiinnostun niin harvoin miehestä, että 35 ikävuoteeni saakka olen sekstaillut alle kymmenen mutta yli viiden miehen kanssa. Jokaisen kanssa olen siirtynyt sänkyyn saman tien, ja neljän kanssa suhde on kestänyt useita vuosia. Jos mies on pantava, niin kiinni vaan ;). pinnallinen nainen kirjoitti:
Minä haluan aina testata miehen heti. Jollei seksi toimi, helppo ratkaisu. Ei sen tarvitse loistavaa olla ekalla kerralla, mutta kehityskyky täytyy silloin näkyä.
Nyt ajattelet, että panen kaikkea mikä liikkuu. Ei. Kiinnostun niin harvoin miehestä, että 35 ikävuoteeni saakka olen sekstaillut alle kymmenen mutta yli viiden miehen kanssa. Jokaisen kanssa olen siirtynyt sänkyyn saman tien, ja neljän kanssa suhde on kestänyt useita vuosia. Jos mies on pantava, niin kiinni vaan ;).heti vaan kimppuun kuin sika limppuun :-) Jäähän siihen vielä se toinen puoli kiinnostusta,se riittää jos on riittääkseen.Viimekesänä oli säätöä yhden muijan kans jonka kans ei ekaa kertaa eläissäni hypätty samantien punkkaan.No sit kun aika tuli niin meikäläistä jänskätti niin pahasti ettei perkele seisonu kirveelläkään (tai oli siinä kyl parit oluetkin otettu mut kuitenki),toi siitä seuraa kun alkaa panttaamaan :-( Ihan sivuhuomatuksena pakko kertoa et näin kys. eukkoa viimevkl baarissa ja kuulin et hän oli just sinä iltana viimekesänä kun meikäläisellä oli pikkasia seisokkiongelmia menny jonku toisen jäbän naitavaksi vielä samana iltana suoraan mun luota :-) No jos panettaa niin sit panettaa,ois ton toki voinu jättää kertomattakin.No ehkäpä sekin saatto pikkasen irrottaa noita kielen kantoja et sen nykyinen jätkäkaveri veti armottomat kilarit kun halasin tän typyn kanssa ja puristi muijalle käteen armottoman mustelman,ois varmaan käyny munkin kimppuun mut luojan kiitos mä oon sen verran pahiksen näköinen et ei tainnu riittää munaa.Ja tohon kun lisätään vielä se et vonkasin taas vaihteeksi sen parasta kaveria melkein koko illan ja viimeisenä oljenkortena heitin et mulla ei oo ainakaan mtn. katkis munaa,kysy vaikka ****** se on nähny sen lähietäisyydeltä :-)Toi oli vissin sit se viimeinen niitti ja sit alko meikäläisen yhteis-suolaus :-) Sorry,oli pakko tilittää,vituttaa niin paljon taas tuo viimevkl ettei mtn. rajaa :-(
SANNIVAA kirjoitti:
Eikö sulla ole hyviä kokemuksia ollenkaan? Samaa paskaa...?
mukavaa muttei maata järisyttävää paskaa :-(
- SANNIVAA
yrmio kirjoitti:
mukavaa muttei maata järisyttävää paskaa :-(
Maa alkaa järistä, kun mukaan tulee rakkautta...
SANNIVAA kirjoitti:
Maa alkaa järistä, kun mukaan tulee rakkautta...
osa miehistä rakastu,ainakaan samalla lailla kuin naiset.Miehet vaan väsyy jossain vaiheessa ainaiseen rällästämiseen tai sattuvat saamaan niin hyvän muijan että tietävät munaskuissaan et siitä ei omilla resursseilla enää paremmaksi panna.Tähän tulokseen mä oon tullut,tai sit mulla on todella kieroutunu kaveripiiri :-)
- SANNIVAA
yrmio kirjoitti:
osa miehistä rakastu,ainakaan samalla lailla kuin naiset.Miehet vaan väsyy jossain vaiheessa ainaiseen rällästämiseen tai sattuvat saamaan niin hyvän muijan että tietävät munaskuissaan et siitä ei omilla resursseilla enää paremmaksi panna.Tähän tulokseen mä oon tullut,tai sit mulla on todella kieroutunu kaveripiiri :-)
Ei miehet varmaan rakastukaan samalla tavalla..tai niitä on ainakin harvassa..kyllähän sen jo käytöksestäkin huomaa.., mutta kyllä rakastuu!!Aika kyyninen taidat olla...?Etkö usko, että voisit koskaan olla rakastunut?
SANNIVAA kirjoitti:
Ei miehet varmaan rakastukaan samalla tavalla..tai niitä on ainakin harvassa..kyllähän sen jo käytöksestäkin huomaa.., mutta kyllä rakastuu!!Aika kyyninen taidat olla...?Etkö usko, että voisit koskaan olla rakastunut?
sillä tavalla mitä pitäis / naiset odottavat.Mulla on 1 tai 2 sellasta kaveria jotkä käyttäytyvät ihmissuhdeasioissa naisten tapaan,eli ihastuvat jokaiseen jonka kans on edes pientä säätöä,ovat samantien kantamassa kamoja toisen luokse,tekstailevat ja soittelevat joka päivä 10 kertaa vaik ois tunnettu 2 pv ja yleensäkkin etsimällä etsivät koko ajan ja joka paikasta sitä tulevaa ex-rouvaa.Itseasiassa koko heidän elämä harrastuksia myöten pyörii saman asia ympärillä,käydään salilla et saadaan kroppa kuntoon,ostellaan moottoripyöriä et tehtäis naisiin vaikutus yms. yms... Toisaalta samat tyypit on myös niitä vitun idiootteja jotka alkaa ängeisteileen jossain taksijonossa jos joku jätkä erehtyy sanomaan moi heidän muijakaverilleen tai vetelevät muijiaan turpiin kännissä yms. yms.Mä en todellakaan edes haluais olla niin riippuvainen / kiinni jossain ihmisessä että päreet palais jos joku sanois hänelle moi.
- Miksu
SANNIVAA kirjoitti:
Kyllä täällä ainakin maa järähtelee.. Vaikka minäkin olen luullu että se on kaikkien kanssa samanlaista nyhräämistä. Mutta nyt on luojan kiitos löytynyt sellanen nainen joka on osoittanut tuon vääräksi.. Eipä tarvi enään vilkuilla muita naisia kun tietää että parempaa ei ole. Kyllä sen jo alussa tietää mikä juttu kestää ja mikä ei, sen vaan jotenkin tietää. Se pitää varmaan paikkaansa että mieheltä monesti lopahtaa alkuinto sen takia kun se huomaa että mies saa tehdä suhteen eteen kaiken työn se on vähän nöyryyttävää mulle on ainakin käynyt näin.
- SANNIVAA
yrmio kirjoitti:
sillä tavalla mitä pitäis / naiset odottavat.Mulla on 1 tai 2 sellasta kaveria jotkä käyttäytyvät ihmissuhdeasioissa naisten tapaan,eli ihastuvat jokaiseen jonka kans on edes pientä säätöä,ovat samantien kantamassa kamoja toisen luokse,tekstailevat ja soittelevat joka päivä 10 kertaa vaik ois tunnettu 2 pv ja yleensäkkin etsimällä etsivät koko ajan ja joka paikasta sitä tulevaa ex-rouvaa.Itseasiassa koko heidän elämä harrastuksia myöten pyörii saman asia ympärillä,käydään salilla et saadaan kroppa kuntoon,ostellaan moottoripyöriä et tehtäis naisiin vaikutus yms. yms... Toisaalta samat tyypit on myös niitä vitun idiootteja jotka alkaa ängeisteileen jossain taksijonossa jos joku jätkä erehtyy sanomaan moi heidän muijakaverilleen tai vetelevät muijiaan turpiin kännissä yms. yms.Mä en todellakaan edes haluais olla niin riippuvainen / kiinni jossain ihmisessä että päreet palais jos joku sanois hänelle moi.
Ei naiset ihastu jokaiseen jonka kanssa on jotain säätöä..vai onko näin? Mulla kun noita säätöjä ei silleen oo ollu...En tiiä mitä tohon nyt sanos..sulla on outoja kavereita...
:) SANNIVAA kirjoitti:
Ei naiset ihastu jokaiseen jonka kanssa on jotain säätöä..vai onko näin? Mulla kun noita säätöjä ei silleen oo ollu...En tiiä mitä tohon nyt sanos..sulla on outoja kavereita...
:)mulla on sellanen perstuntuma et suurimman osan naisista saa ihastumaan itseensä jos vaan jaksaa tarpeeksi yrittää vongata,kehua ja vakuutella kuinka ihana hän on ja kuinka lääpällään oot häneen ite :-( Tosin enpä sit tiiä ihan käytännössä kun en oo moista ite koskaan harrastanu mut tällanen perstuntuma mul on perustuen pariin kaveriin jotka yrittää jokaista vähänkään pantavan näköistä naista :-) Kaiken huippu oli viimekesänä kun yks meistä erehtyi tuomaa silloisen säätönsä näytille muille kavereille pohjien-otto iltamiin,eiköhän samat vonkaus virret alkanu näitten muutaman jätkän toimesta myös tätä kaverin 'muijaa' kohtaan,vittu mulla oli naurussa pitelemistä kun jätkillä on oikein tietty kaava ja jutut joilla lähdetään liikkeelle :-)
- SANNIVAA
yrmio kirjoitti:
mulla on sellanen perstuntuma et suurimman osan naisista saa ihastumaan itseensä jos vaan jaksaa tarpeeksi yrittää vongata,kehua ja vakuutella kuinka ihana hän on ja kuinka lääpällään oot häneen ite :-( Tosin enpä sit tiiä ihan käytännössä kun en oo moista ite koskaan harrastanu mut tällanen perstuntuma mul on perustuen pariin kaveriin jotka yrittää jokaista vähänkään pantavan näköistä naista :-) Kaiken huippu oli viimekesänä kun yks meistä erehtyi tuomaa silloisen säätönsä näytille muille kavereille pohjien-otto iltamiin,eiköhän samat vonkaus virret alkanu näitten muutaman jätkän toimesta myös tätä kaverin 'muijaa' kohtaan,vittu mulla oli naurussa pitelemistä kun jätkillä on oikein tietty kaava ja jutut joilla lähdetään liikkeelle :-)
Sun perstuntuma saattaa olla ihan paikkansa pitävä, mutta minua henk.kohtasesti on aina yököttäny miehet jotka tyrkyttää itteensä..Ja kaikki läpinäkyvät kehut puistattaa..Kyllä sen aidon kiinnostuksen huomaa ja kaikki pi...n perässä juoksijat tunnistaa...
- ulnaris
SANNIVAA kirjoitti:
Sun perstuntuma saattaa olla ihan paikkansa pitävä, mutta minua henk.kohtasesti on aina yököttäny miehet jotka tyrkyttää itteensä..Ja kaikki läpinäkyvät kehut puistattaa..Kyllä sen aidon kiinnostuksen huomaa ja kaikki pi...n perässä juoksijat tunnistaa...
Sama juttu..odotan sitä oikeaa kemiaa ja kaikki auton, moottoripyörien ja omakotitalojen yms varassa kehuskelijat jää rannalle.Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja pakit antanut juuri tällaisten paskanjauhantojen takia.Ainoastaan yhdestä miehestä tuli kaverini (ei siis hoito) ja hän oli oma itsensä kokoajan.Tosin vieläkin odotan sitä oikeaa hyrinää, joka tulee se oikea hymyilee ekan kerran eikä kyllä pääse hänkään yökylään edes tokalla kerralla.Laatua pitää olla
- SANNIVAA
ulnaris kirjoitti:
Sama juttu..odotan sitä oikeaa kemiaa ja kaikki auton, moottoripyörien ja omakotitalojen yms varassa kehuskelijat jää rannalle.Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja pakit antanut juuri tällaisten paskanjauhantojen takia.Ainoastaan yhdestä miehestä tuli kaverini (ei siis hoito) ja hän oli oma itsensä kokoajan.Tosin vieläkin odotan sitä oikeaa hyrinää, joka tulee se oikea hymyilee ekan kerran eikä kyllä pääse hänkään yökylään edes tokalla kerralla.Laatua pitää olla
Ite en ole ollu sinkkuna viimeseen kahdeksaan vuoteen, mutta seurustelemaan aloin vakavasti vasta noin kakskymppisenä johtuen juuri näistä paskanjauhajista! Ei jaksanu kiinnostaa sillon, eikä kiinnosta nytkään..;)
- teittiä!
yrmio kirjoitti:
heti vaan kimppuun kuin sika limppuun :-) Jäähän siihen vielä se toinen puoli kiinnostusta,se riittää jos on riittääkseen.Viimekesänä oli säätöä yhden muijan kans jonka kans ei ekaa kertaa eläissäni hypätty samantien punkkaan.No sit kun aika tuli niin meikäläistä jänskätti niin pahasti ettei perkele seisonu kirveelläkään (tai oli siinä kyl parit oluetkin otettu mut kuitenki),toi siitä seuraa kun alkaa panttaamaan :-( Ihan sivuhuomatuksena pakko kertoa et näin kys. eukkoa viimevkl baarissa ja kuulin et hän oli just sinä iltana viimekesänä kun meikäläisellä oli pikkasia seisokkiongelmia menny jonku toisen jäbän naitavaksi vielä samana iltana suoraan mun luota :-) No jos panettaa niin sit panettaa,ois ton toki voinu jättää kertomattakin.No ehkäpä sekin saatto pikkasen irrottaa noita kielen kantoja et sen nykyinen jätkäkaveri veti armottomat kilarit kun halasin tän typyn kanssa ja puristi muijalle käteen armottoman mustelman,ois varmaan käyny munkin kimppuun mut luojan kiitos mä oon sen verran pahiksen näköinen et ei tainnu riittää munaa.Ja tohon kun lisätään vielä se et vonkasin taas vaihteeksi sen parasta kaveria melkein koko illan ja viimeisenä oljenkortena heitin et mulla ei oo ainakaan mtn. katkis munaa,kysy vaikka ****** se on nähny sen lähietäisyydeltä :-)Toi oli vissin sit se viimeinen niitti ja sit alko meikäläisen yhteis-suolaus :-) Sorry,oli pakko tilittää,vituttaa niin paljon taas tuo viimevkl ettei mtn. rajaa :-(
Käyttäkää sormia jos ei sei..! :) niin ei tarvii likan juosta toisen nai.......!
teittiä! kirjoitti:
Käyttäkää sormia jos ei sei..! :) niin ei tarvii likan juosta toisen nai.......!
siinä jtn. yritin roplaillakkin mut tuskinpa se loppupeleissä oli edes siitä kiinni,tollaselle vitun cosmopolitan narsisti-pikku-prinsessalle joka kuvittelee itestään ummet ja lammet vaikka ei oo loppupeleissä edes mitenkään erikoisen hyvännäkäköinen vaan tais olla liian kova paikka kun musta ei löytynyt yhtään kovaan paikkaa vaikka eukko kuinka yritti vatkata :-) Ehkä se oli pakko mennä hakemaan itseluottamus takasin joltain teräsmulkulta :-)
- Rehellinen ja järkevä
pinnallinen nainen kirjoitti:
Nyt ajattelet, että panen kaikkea mikä liikkuu. Ei. Kiinnostun niin harvoin miehestä, että 35 ikävuoteeni saakka olen sekstaillut alle kymmenen mutta yli viiden miehen kanssa. Jokaisen kanssa olen siirtynyt sänkyyn saman tien, ja neljän kanssa suhde on kestänyt useita vuosia. Jos mies on pantava, niin kiinni vaan ;).Juuri niin!
Kyllä seksi ratkaisee kaiken. Jos sängyssä ei toimi, niin mitähän varten sitä kaveria halutaan? Sama toimii molemmilla sukupuolilla. Jos toinen on vielä luotettava, kohtelias, miellyttävän näköinen, ja omillaan toimeentuleva niin yhdistetelmä alkaakin olla aika vastustamaton. - häntis
yrmio kirjoitti:
heti vaan kimppuun kuin sika limppuun :-) Jäähän siihen vielä se toinen puoli kiinnostusta,se riittää jos on riittääkseen.Viimekesänä oli säätöä yhden muijan kans jonka kans ei ekaa kertaa eläissäni hypätty samantien punkkaan.No sit kun aika tuli niin meikäläistä jänskätti niin pahasti ettei perkele seisonu kirveelläkään (tai oli siinä kyl parit oluetkin otettu mut kuitenki),toi siitä seuraa kun alkaa panttaamaan :-( Ihan sivuhuomatuksena pakko kertoa et näin kys. eukkoa viimevkl baarissa ja kuulin et hän oli just sinä iltana viimekesänä kun meikäläisellä oli pikkasia seisokkiongelmia menny jonku toisen jäbän naitavaksi vielä samana iltana suoraan mun luota :-) No jos panettaa niin sit panettaa,ois ton toki voinu jättää kertomattakin.No ehkäpä sekin saatto pikkasen irrottaa noita kielen kantoja et sen nykyinen jätkäkaveri veti armottomat kilarit kun halasin tän typyn kanssa ja puristi muijalle käteen armottoman mustelman,ois varmaan käyny munkin kimppuun mut luojan kiitos mä oon sen verran pahiksen näköinen et ei tainnu riittää munaa.Ja tohon kun lisätään vielä se et vonkasin taas vaihteeksi sen parasta kaveria melkein koko illan ja viimeisenä oljenkortena heitin et mulla ei oo ainakaan mtn. katkis munaa,kysy vaikka ****** se on nähny sen lähietäisyydeltä :-)Toi oli vissin sit se viimeinen niitti ja sit alko meikäläisen yhteis-suolaus :-) Sorry,oli pakko tilittää,vituttaa niin paljon taas tuo viimevkl ettei mtn. rajaa :-(
Tuskin se minnekkään toisen äijän luokse meni. Tais muija vähän kusettaa sua, vai sen kaveriltako kuulit. What ever, älä usko kaikkee mitä tollaset baariruusut jauhaa.
yrmio kirjoitti:
Voi pitää hyvinkin paikkaansa. Saman tapaista "ukkoutumista" on ollut minunkin tuttavapiirissä.
Itselläni tuo "ukkotumis"-tapahtuma hieman poikkeaa kyllä tuosta kaavasta. Muija ensin sitten rällästämistä ja sitten "ukkoutuminen" :)- Tintti1966
yrmio kirjoitti:
Osui ja upposi. Siitä huolimatta että kommenttisi ovat suorasukaisuudessaan ovat lähes raakoja, ovat ne kuin suoraan meikäläisen kokemuspiiristä. Itse olen nainen ja sua ilmeisesti reilusti vanhempi, mutta näinhän se menee. Itse olen epäonnekseni mennyt molempiin mainitsemiisi miinoihin.
Ensimmäinen aviomieheni oli juuri tuollainen "suuri romantikko" joka ihastui täysillä ja käytti sitten kaiken aikansa ja energiansa mun valloittamiseen. Kun sitten sai omakseen, rupes omistushalu ottamaan vallan ja lopulta rakkautta osoitettiin nyrkillä.
Mustasukkaisuuksissaan kaveri lopulta meni pettämään ihan vaan siltä varalta, että jos minä joskus niin tekisin, hän olisi jo edellä.
Sitten toisen aviomieheni kohdalla olin kai ilmeisesti vaan se sillä hetkellä sopivin hänen resursseillaan. Rakkaus ei ollut niinkään ylitsepursuavaa (joka ensimmäisen liittokokeiluni jälkeen tuntui ihan hyvältä), vaan sellaista yhteenkasvamista - tai viitaten komentteihisi - paras mahdollinen vaihtoehto sillä hetkellä.
Tässä suhteessa kuitenkin kävi niin, että mies rupesikin viiden vuoden yhdessäolon jälkeen pohtimaan, voisiko hän sittenkin upgreidata parempaan, nyt kun puitteet olivat kunnossa (asui mun isossa kämpässä, ajoi mun bemarilla ja oli avullani saanut koulutuksen ja perustettua itselleen yrityksen).
Niinpä kaveri kävi vonkaamassa nuoruudenihastustaan, jolle ei ollut aikoinaan kelvannut. No eihän siinä hyvin käynyt, kummankaan meidän osalta. Ja liitto on nyt sinettiä vaille päättynyt sekin.
Molemmat näistä kundeista oli alle kolmekymppisiä kun tavattiin ja juuri kolmenkympin ylittäneitä kun erottiin. Eli oman kokemukseni mukaan (huomatkaa pieni otanta) miehille tulee todellakin tossa kolmenkympin nurkilla vaan kyllästyminen jatkuvaan biletykseen ja sitten etsitään sillä hetkellä paras mahdollinen tapaus ja paukataan naimisiin.
Vähän niinkuin siinä lasten tuolileikissä, jossa musiikin loppuessa kaikki yrittävät etsiä itselleen vapaan tuolin, jotta ei olisi se yksi surkimus, joka jää ilman.
Äläkä ymmärrä väärin, en toki oleta, ettei minussakin olisi jotain vikaa - varmasti paljonkin. Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ja sen loppumiseen on aina kaksi syyllistä, siispä munkin tapauksissa varmasti monia syitä. Varmaan olen rupunen, ruma, laiska ja tyhmä, enkä riittävän hyvä sängyssäkään tai jotain. Mistä minä tiedän?!? Kukaan ei koskaan ole kertonut, vaikka olen sitä pyytänytkin.
Mutta se, mikä mua tässä kaikessa pohdituttaa, on se, että koska en kummassakaan suhteessa ollut aloitteentekijä, enkä myöskään se, joka tahtoi naimisiin, mutta kuitenkin se, jota eniten sattui, niin millä helvetillä sitä sitten oikeasti tietää, onko mies tosissaan ja kuinka pitkälle se riittää?
No, itse olen nyt pyhästi vannonut, että jatkossa en muuta enää yhteen kenenkään kanssa, saatika mene naimisiin, kun en kerran osaa tulkita tunteiden määrää, enkä kuitenkaan lopulta kelpaa. Ja näin saatiin taas yksi katkera vanha ämmä tänne keskustelupalstoille surkuttelemaan elämäänsä ;-)
Kiitos Sulle Yrmiö kommenteistasi. Ainakin itse tarvitsen nyt raatorehellistä luettavaa, jotta oppisin ymmärtämään paremmin teitä miehiä. Tintti1966 kirjoitti:
Osui ja upposi. Siitä huolimatta että kommenttisi ovat suorasukaisuudessaan ovat lähes raakoja, ovat ne kuin suoraan meikäläisen kokemuspiiristä. Itse olen nainen ja sua ilmeisesti reilusti vanhempi, mutta näinhän se menee. Itse olen epäonnekseni mennyt molempiin mainitsemiisi miinoihin.
Ensimmäinen aviomieheni oli juuri tuollainen "suuri romantikko" joka ihastui täysillä ja käytti sitten kaiken aikansa ja energiansa mun valloittamiseen. Kun sitten sai omakseen, rupes omistushalu ottamaan vallan ja lopulta rakkautta osoitettiin nyrkillä.
Mustasukkaisuuksissaan kaveri lopulta meni pettämään ihan vaan siltä varalta, että jos minä joskus niin tekisin, hän olisi jo edellä.
Sitten toisen aviomieheni kohdalla olin kai ilmeisesti vaan se sillä hetkellä sopivin hänen resursseillaan. Rakkaus ei ollut niinkään ylitsepursuavaa (joka ensimmäisen liittokokeiluni jälkeen tuntui ihan hyvältä), vaan sellaista yhteenkasvamista - tai viitaten komentteihisi - paras mahdollinen vaihtoehto sillä hetkellä.
Tässä suhteessa kuitenkin kävi niin, että mies rupesikin viiden vuoden yhdessäolon jälkeen pohtimaan, voisiko hän sittenkin upgreidata parempaan, nyt kun puitteet olivat kunnossa (asui mun isossa kämpässä, ajoi mun bemarilla ja oli avullani saanut koulutuksen ja perustettua itselleen yrityksen).
Niinpä kaveri kävi vonkaamassa nuoruudenihastustaan, jolle ei ollut aikoinaan kelvannut. No eihän siinä hyvin käynyt, kummankaan meidän osalta. Ja liitto on nyt sinettiä vaille päättynyt sekin.
Molemmat näistä kundeista oli alle kolmekymppisiä kun tavattiin ja juuri kolmenkympin ylittäneitä kun erottiin. Eli oman kokemukseni mukaan (huomatkaa pieni otanta) miehille tulee todellakin tossa kolmenkympin nurkilla vaan kyllästyminen jatkuvaan biletykseen ja sitten etsitään sillä hetkellä paras mahdollinen tapaus ja paukataan naimisiin.
Vähän niinkuin siinä lasten tuolileikissä, jossa musiikin loppuessa kaikki yrittävät etsiä itselleen vapaan tuolin, jotta ei olisi se yksi surkimus, joka jää ilman.
Äläkä ymmärrä väärin, en toki oleta, ettei minussakin olisi jotain vikaa - varmasti paljonkin. Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ja sen loppumiseen on aina kaksi syyllistä, siispä munkin tapauksissa varmasti monia syitä. Varmaan olen rupunen, ruma, laiska ja tyhmä, enkä riittävän hyvä sängyssäkään tai jotain. Mistä minä tiedän?!? Kukaan ei koskaan ole kertonut, vaikka olen sitä pyytänytkin.
Mutta se, mikä mua tässä kaikessa pohdituttaa, on se, että koska en kummassakaan suhteessa ollut aloitteentekijä, enkä myöskään se, joka tahtoi naimisiin, mutta kuitenkin se, jota eniten sattui, niin millä helvetillä sitä sitten oikeasti tietää, onko mies tosissaan ja kuinka pitkälle se riittää?
No, itse olen nyt pyhästi vannonut, että jatkossa en muuta enää yhteen kenenkään kanssa, saatika mene naimisiin, kun en kerran osaa tulkita tunteiden määrää, enkä kuitenkaan lopulta kelpaa. Ja näin saatiin taas yksi katkera vanha ämmä tänne keskustelupalstoille surkuttelemaan elämäänsä ;-)
Kiitos Sulle Yrmiö kommenteistasi. Ainakin itse tarvitsen nyt raatorehellistä luettavaa, jotta oppisin ymmärtämään paremmin teitä miehiä.neiti on hyvä vaan :-)
- ei!
pinnallinen nainen kirjoitti:
Nyt ajattelet, että panen kaikkea mikä liikkuu. Ei. Kiinnostun niin harvoin miehestä, että 35 ikävuoteeni saakka olen sekstaillut alle kymmenen mutta yli viiden miehen kanssa. Jokaisen kanssa olen siirtynyt sänkyyn saman tien, ja neljän kanssa suhde on kestänyt useita vuosia. Jos mies on pantava, niin kiinni vaan ;).Olen vaan pinnallinen, ei paljon kiinnosta tuollaiset huorat, jotka eivät kuitenkaan tajua seksin päälle yhtään mitään. Onko syynä huonot kotiolot ja kyvyttömyys rakastaa ja ottaa vastaan rakkautta?
- slssll
ei! kirjoitti:
Olen vaan pinnallinen, ei paljon kiinnosta tuollaiset huorat, jotka eivät kuitenkaan tajua seksin päälle yhtään mitään. Onko syynä huonot kotiolot ja kyvyttömyys rakastaa ja ottaa vastaan rakkautta?
Samaa mieltä!!! ;D
- Titi
yrmio kirjoitti:
Niin paljon parisuhteesta saa irti kuin uskaltaa laittaa itseään likoon. Jos uskaltaa kasvaa toisen mukana kun on oikeanlaisen löytänyt.
Aika pinnalliselta kuulostaa, vaikka sitähän ihmissuhteetkin ovat tiettyyn rajaan.
Tuntuu ettet sinä tai kaverisi välitä viime kädessä oikein mistään? Titi kirjoitti:
Niin paljon parisuhteesta saa irti kuin uskaltaa laittaa itseään likoon. Jos uskaltaa kasvaa toisen mukana kun on oikeanlaisen löytänyt.
Aika pinnalliselta kuulostaa, vaikka sitähän ihmissuhteetkin ovat tiettyyn rajaan.
Tuntuu ettet sinä tai kaverisi välitä viime kädessä oikein mistään?toi slogan oli pöllitty :-)
- titi
yrmio kirjoitti:
toi slogan oli pöllitty :-)
vaan että tietynlaista läheisriippuvaisuutta tarvitaan parisuhteessa...löytyy yllättävän monesta ihmisestä.
- Jeppe
Tämmöisenä vanhempana herrana sanoisin, että toisen innon lopahtaminen surettaa tietysti, mutta se kertoo vain siitä ettette ole luodut toisillenne. Parempi iloita siitä, että tämä käy ajoissa ilmi.
Sitten kun tosiaan napsahtaa, palaa liekki vaikka vuosikymmeniä. Ihan totta, olen kokenut tämän: jos ihminen on oikea, häneen voi rakastua joka päivä tai ainakin joka viikko uudestaan!- kissakarvinen
kauniisti sanottu, hyvää elämää jatkossakin Sinulle. Onhan selvää, että aina ei onnistu ja sitten saa mielipaha vallan, mutta, ei se parane "haukkumalla ja moittimalla". Joskus jokainen kohtaa sen "oikean" ihmisen, jonka kanssa asiat menevät yksiin.
- Truman
kissakarvinen kirjoitti:
kauniisti sanottu, hyvää elämää jatkossakin Sinulle. Onhan selvää, että aina ei onnistu ja sitten saa mielipaha vallan, mutta, ei se parane "haukkumalla ja moittimalla". Joskus jokainen kohtaa sen "oikean" ihmisen, jonka kanssa asiat menevät yksiin.
"Joskus jokainen kohtaa sen "oikean" ihmisen, jonka kanssa asiat menevät yksiin."
Jokainen??!? Arvioisin että mahdollisuus "sen oikean" - johon rakastuu monta kertaa viikossa uudestaan koko loppuelämänsä - tapaamiseen on ehkä noin yhden prosentin (1%) luokkaa.
Nykysuhteissa toinen osapuoli usein tietysti on mielestään löytänyt "sen oikean" mutta se, että kaksi ihmistä kokee samaa määrältään ja laadultaan vaikuttavaa rakkautta nuoruudesta vanhuuteen on todella epätodennäköistä. - kissakarvinen
Truman kirjoitti:
"Joskus jokainen kohtaa sen "oikean" ihmisen, jonka kanssa asiat menevät yksiin."
Jokainen??!? Arvioisin että mahdollisuus "sen oikean" - johon rakastuu monta kertaa viikossa uudestaan koko loppuelämänsä - tapaamiseen on ehkä noin yhden prosentin (1%) luokkaa.
Nykysuhteissa toinen osapuoli usein tietysti on mielestään löytänyt "sen oikean" mutta se, että kaksi ihmistä kokee samaa määrältään ja laadultaan vaikuttavaa rakkautta nuoruudesta vanhuuteen on todella epätodennäköistä.Olet oikeassa. Ehkä se vaan on toiveajattelua, että jokainen....Eikä koskaan.
- juttumme
kaatui siihen kun minä naisena olin liian innokas ja näytin tunteeni??
- jos kaikki muu on kohdallaan
Ei se mihinkään yli-innokkkuuteen välttämättä kaadu jos toinen osapuoli on kiinnostunut. Surullisia tapauksia on sitten ne, jotka yksipuolisessa ihastuksissaan luulevat että toinen olisi samalla aaltopituudella. Epätoivoinen yrittäminen pitäisi jo
paljastaa, että kaikki ei ole kohdallaan. Pitäisi osata lukea merkit, jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin se ei siitä muutu. Hyväsy se! Itseäni kuvottaa eniten naiset, jotka eivät ymmärrä puhetta: "en ole sinusta kiinnostunut", "olet kyllä kaunis, mutta.." - .....
jos kaikki muu on kohdallaan kirjoitti:
Ei se mihinkään yli-innokkkuuteen välttämättä kaadu jos toinen osapuoli on kiinnostunut. Surullisia tapauksia on sitten ne, jotka yksipuolisessa ihastuksissaan luulevat että toinen olisi samalla aaltopituudella. Epätoivoinen yrittäminen pitäisi jo
paljastaa, että kaikki ei ole kohdallaan. Pitäisi osata lukea merkit, jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin se ei siitä muutu. Hyväsy se! Itseäni kuvottaa eniten naiset, jotka eivät ymmärrä puhetta: "en ole sinusta kiinnostunut", "olet kyllä kaunis, mutta.."Olet jossain määrin mielestäni väärässä. Joskus naisen pitää yrittää, koska osalla miehistä ei ole hetkenkään kärsivällisyyttä tutustua -että minkälainen ihminen todella on kyseessä. Voi ainakin ystävänä olla, jos tuntuu siltä? Mutta tapauskohtaisesti katsoa tietysti...
Epätoivoista ei tarvii olla. Ilkeä torjunta taktiikka voi saada osan käyttäytymään niin.
Ei samalla aaltopituudella välttämättä heti olla, vaan tuntemisen myötä siihen päästään.... - ......
..... kirjoitti:
Olet jossain määrin mielestäni väärässä. Joskus naisen pitää yrittää, koska osalla miehistä ei ole hetkenkään kärsivällisyyttä tutustua -että minkälainen ihminen todella on kyseessä. Voi ainakin ystävänä olla, jos tuntuu siltä? Mutta tapauskohtaisesti katsoa tietysti...
Epätoivoista ei tarvii olla. Ilkeä torjunta taktiikka voi saada osan käyttäytymään niin.
Ei samalla aaltopituudella välttämättä heti olla, vaan tuntemisen myötä siihen päästään....Mutta luulisin että jos ystävänä tutustuu muutenkin ihmisiin aina ja katselee eka, se olisi parempi. Siis jos on kummankin puolista kiinnostusta...
- monta selitystä
MIEHET ON PINNALLISIA OTUKSIA
- jaelika
vaan mistäs löydät sellasen,joka ois sopiva.et kaikki natsais ja kemiaki toimis.
- Tarkka mies
Tämäkin kysymys lähtee taas siitä oletuksesta, että nainen sanoi vain yhden väärän sanan ja miehen kiinnostus loppui. Eli aloittaja luulee, että jos hän olisi tehnyt jonkin pikkuasian oikein, mies pitäisi vielä yhteyttä. Vika ei siis missään nimessä voi olla naisessa, vaan jossakin harmittomassa pikkujutussa.
Naiset eivät koskaan lähde siitä ajatuksesta, että mies vain tuli siihen tulokseen, ettei nainen ole tarpeeksi viehättävä ja kiinnostava, jotta häneen jaksaisi enempää aikaansa tuhlata.- Rakastuta_minut
valmiina sotaan. Kaikilla naisilla ei ole ikinä huonoja miehiä mut joillaki on niitä AINA.
- Kalle
Mies kyllästyy pian jos,että Hän tuntee,että naiseltakin alkaa niitit loppuun.Tsemppiä Arvoisat Naiset.Toivoo Kalle
- monesko
kun naisen saa selälleen sänkyyn niin siinä varmasti pysyy eikä muuta asentoa jos sitä ei käske, että tee tä ja tee tätä.Olis pirun kiva kun omasta tahdostaan edes yrittäs saada jotain aikaan,siinä meinaan manee halut kaulaan kun aikansa "odottaa että se edes vähän kääntyis"
- 300 km
-Sanaton rakkaus, Menin viimeisen kerran ystäväni luo perjantai-iltana,kauan sit.Matkalla soitin(jo puhelimessa kuulin kaikki ei nyt natsaa)Puhelu päättyi vahiin sanoihin,menin silti perille.Soitin ovikelloa,tultiin avaamaan, Tilanne oli käsin kosketeltava. Halasin,suutelin, eteisessä niin kuin aina ainaennenkin kun menen (kahden viikon välein lapset isällä),kommentti oli: ollaampas sitä nyt tuttavallisia.Perjantai -ilta meni puheitta kummaltakin,Lauantaina kysyin päiväkhvia laittaessa että onko hän huonolla tuulella. Vastaus oli:Ainahan minä olen. Hän oleili vain, luki,löhöili sohvalla,katteli televisioo.Aivan mykkänä.Kahvin jälkeen päivällä päätin että jos kahdeksaan tuntiin jos ei minulle ole mitään asiaa niin olen erehtynyt osoitteesta. Keräsin vaatteeni otin laukkuni ja sanoin Heippa !. Siitä sit ajelin kotiin n. 300km.Ja matkalla mietin että enhän minä niin hullu ole että ajan 300km kattoon mykkääihmistä. Toista kuukautta oon miettiny että mitä sanoin tai tein. En mitää. Ei siin voi muuta tuumata että se oli sanatonta rakkautta.
- Kalle
monesko kirjoitti:
kun naisen saa selälleen sänkyyn niin siinä varmasti pysyy eikä muuta asentoa jos sitä ei käske, että tee tä ja tee tätä.Olis pirun kiva kun omasta tahdostaan edes yrittäs saada jotain aikaan,siinä meinaan manee halut kaulaan kun aikansa "odottaa että se edes vähän kääntyis"
Kyllähän Naisissa on paljon sellaisia,että kun kerran kaatuu niin on kuin Kelohonka.Ei hievahda eikä värähdä,on kuin kuollut.Mies kaipaa huutoa säpinää ja vaikerrusta sekä teräviä niittiä.En ihmettele jos siinä tulee Jäniksen polvi eteen jos,Nainen on kuin tukki.Huh huh.
- ja muutkin kaverit!
Kalle kirjoitti:
Kyllähän Naisissa on paljon sellaisia,että kun kerran kaatuu niin on kuin Kelohonka.Ei hievahda eikä värähdä,on kuin kuollut.Mies kaipaa huutoa säpinää ja vaikerrusta sekä teräviä niittiä.En ihmettele jos siinä tulee Jäniksen polvi eteen jos,Nainen on kuin tukki.Huh huh.
Kyllä siinä on miehessäkin vikaa jos nainen makaa kuin kelohonka...hih mikä sana! :D Katselkaa vähän "opetusfilmejä" naisten käsittelystä "leikin" aikana niin kyll se siit!
- vaikeutensa
monesko kirjoitti:
katsos kun monella naisella saattaa olla jonkin verran ongelmia saada, niin viimeisetkin mahikset menee jos joutuu piehtaroimaan sen seitsemässä asennossa, se kun katsos sillai loppuu aina siksi aikaa ärsytys oikeisiin paikkoihin ja ei kun aloita alusta, paetsi usein ei sitten mies jaksakkaan loppuun asti. Esileikkien aikaan piehtarointi ookoo, mutta tositoimissa hyvinkin kyky- ja makuasia. Nyt karkasi ihan alkuperaäisen aiheen ulkopuolelle :)
ja muutkin kaverit! kirjoitti:
Kyllä siinä on miehessäkin vikaa jos nainen makaa kuin kelohonka...hih mikä sana! :D Katselkaa vähän "opetusfilmejä" naisten käsittelystä "leikin" aikana niin kyll se siit!
jos kaikki muut naiset on olleet erittäin tyytyväisiä käsittelyyn ja yks makaa kuin kelohonka niin se on tasan tarkkaan sen pökkelön (hih mikä sana) vika.Vaan eihän sitä kukaan nainen pysty myöntään et ite vois olla täysin paskan pano ja lahna kun miehelläkin kerta irtoaa lasti joka ikinen kerta ja se jaksaa pannakkin arvon rouvaa melkein 2 kertaa viikossa :-)
- jaelika
monesko kirjoitti:
otappa muru huomioon,et on sellaseaki peräkammaripoikia,jotka on tottunu et maataan ko kuollu lahna.
- Timi
ja muutkin kaverit! kirjoitti:
mooses täytyy viritellä tää kelohonka käyntiin.Hiljaa hyvä tulee.EI SE RAAKA NAINTI VAAN VIRITTELY......SE TEKEE HÖPÖÖ!
Kalle kirjoitti:
teillä on pedissä ollu,jos säpinää haluatte ja ootte saanu Kelosta honkaa.Tämä nainen ainaki kihisee kiihkosta, kunhan se paikka tai enemmänki aika sopii,just siihen mun olotilaan.Mutta huomatkaa,mieheltä odotan samanlaista omistautumista asiaan,nolo se on siinä vaiheessa alkaa toisen asenteesta keskustelemaan,vaikka pitkässäkin parisuhteessa ohjaus on monesti paikallaan puolin ja toisin,mut silti.Eikö naisesta pitäs päällepäin olla aistittavissa kuinka kiihkeetä on mahdollisesti luvassa.Kattokaa ekaks tiiviisti silmiin ja sit se on menoo,jos sieltä silmistä jotain löytyy!
- Pai
janenainen kirjoitti:
teillä on pedissä ollu,jos säpinää haluatte ja ootte saanu Kelosta honkaa.Tämä nainen ainaki kihisee kiihkosta, kunhan se paikka tai enemmänki aika sopii,just siihen mun olotilaan.Mutta huomatkaa,mieheltä odotan samanlaista omistautumista asiaan,nolo se on siinä vaiheessa alkaa toisen asenteesta keskustelemaan,vaikka pitkässäkin parisuhteessa ohjaus on monesti paikallaan puolin ja toisin,mut silti.Eikö naisesta pitäs päällepäin olla aistittavissa kuinka kiihkeetä on mahdollisesti luvassa.Kattokaa ekaks tiiviisti silmiin ja sit se on menoo,jos sieltä silmistä jotain löytyy!
..olen kanssasi, kyllä tästä tytöstä myös poweria löytyy. Mut täytyy sanoa että humalassa vehtailu ei varmastikaan ole se paras mahdollinen juttu selvittää mikä hän on miehiään, kyllä on selvinpäin paljon parempaa ja silloin ehkä myös hieman jännitystä mukana, jonka vuoksi ei tule heti ekalla kerralla kaikkia "kikkoja" näytettyä. Hyvää kannattaa odottaa ja parempaa joka kerta.
- sinulle ole
koskaan sattunut vastaavaa.
Tapaat tyypin joka on ihana, kinnostava, älykäs ym.
Ensihuuman mentyä ihmettelet että mitähän minä tuossakin näin. - fwenv
Naisessa varmaan vika, tai sitten mies tykkää leikkiä hetken aikaa, kunnes jatkaa matkaansa seuraavaan kohteeseen. Yksi on sitten, ettei se akka vaikuttanut kovinkaan kiinnostavalta ja järkevältä...
- wilma
ne miehetkin katella sinne peiliin.Kyllä naisia aina mollataan ja aliarvioidaan.
- molemmille
wilma kirjoitti:
ne miehetkin katella sinne peiliin.Kyllä naisia aina mollataan ja aliarvioidaan.
Tällä foorumilla haetaan vastauksia joihinkin parisuhdeilmiöihin /-ongelmiin. Mielipiteet ovat elävästä elämästä ja voivat herkimmistä ihmisistä tuntua ehkä oudolta. Mutta näistä jutuista voi myös oppia paljon jos vain ottaa siltä kannalta. Tällä foorumillahan ei ole kenenkään pakko olla. Ei näistä kirjoituksista luulisi kenenkään pahoittavan mieltään. Paitsi joidenkin naisten.
- Suvi
molemmille kirjoitti:
Tällä foorumilla haetaan vastauksia joihinkin parisuhdeilmiöihin /-ongelmiin. Mielipiteet ovat elävästä elämästä ja voivat herkimmistä ihmisistä tuntua ehkä oudolta. Mutta näistä jutuista voi myös oppia paljon jos vain ottaa siltä kannalta. Tällä foorumillahan ei ole kenenkään pakko olla. Ei näistä kirjoituksista luulisi kenenkään pahoittavan mieltään. Paitsi joidenkin naisten.
Kyllä näillä sivustoilla tunnutaan läpikäyvän kaikki naisten ja miesten viat ja haukutaankin. Yksilön vioista ei koskaan puhuta. Ainakin tietää mihin suuntaan voi kehittää itseään.
Monet eivät vaan katso sinne peiliin, että miltä tuntuisi jos itseen kohdistettaisi samat asiat (tai jotain muuta) ihan kunnolla tosielämässä. Varsinkin jos vain yksinkertaisesti et voisi jollekin vialle mitään tai osaa yhtäkkiä kehittää itseään.
Osaako mies itse laittaa ruokaa, onko vaatijalla itsellään "oikeankokoiset paikat", onko itse niin kiinnostava jos torjuu tutustumatta joka naisen? - wilma
Suvi kirjoitti:
Kyllä näillä sivustoilla tunnutaan läpikäyvän kaikki naisten ja miesten viat ja haukutaankin. Yksilön vioista ei koskaan puhuta. Ainakin tietää mihin suuntaan voi kehittää itseään.
Monet eivät vaan katso sinne peiliin, että miltä tuntuisi jos itseen kohdistettaisi samat asiat (tai jotain muuta) ihan kunnolla tosielämässä. Varsinkin jos vain yksinkertaisesti et voisi jollekin vialle mitään tai osaa yhtäkkiä kehittää itseään.
Osaako mies itse laittaa ruokaa, onko vaatijalla itsellään "oikeankokoiset paikat", onko itse niin kiinnostava jos torjuu tutustumatta joka naisen?tuota juuri tarkoitin..Me olemme yksilöinä erilaisia ja se pitäisi hyväksyä..Kehitymme eritavoin ja jokaisella on omat tavoitteensa/valinnat elämänsä suhteen.Ajattelen asioita ehkä syvemmin en pinnallisesti.
- kissakarvinen
molemmille kirjoitti:
on hyvä lukea näitä kirjoituksia ja miettiä, mikä meni pieleen....aikanaan.... itselläkin.
- Luulisinpa
että ryyppykierteen katkeaminen ja silmien
"avautuminen" on melko vaikuttava tekijä!- Timi
näitä vastauksia...TÄÄ ON KYLLÄ PARAS!Pitää valitettavasti paikkansa.
- Esko D.L. Takaisin
Saattaa olla niin, että jo kansakoulussa opittu kova kilpailuhenki on vaikuttaa vieläkin. Tällöin henkilö haluaa tehdä valloituksia ja yhden saatuaan valmiiksi, tulee seuraavan vuoro. Ja niin edelleen. Kyllä se niin on, että näin on. Ja mättähältä mättähälle koikkelehtii Mikki Hiiri Malmsteni laulujen mukaan.
- Ei kiitos
Itselläni menee mielenkiinto naisiin, jotka kuvittelevat että miesten tehtävänä on passata heitä. Naisessa pitää olla oma-aloitteisuutta ja energiaa, että jaksaa kiinnostaa pitemmän päälle. Takertuvat naiset täytyy ravistaa irti mahdollisimman nopeasti.
Seuraavassa huonon suhteen oireilua, mikä aiheuttaa pakollisen hylkimisreaktion :
a) mies osaa mm. kokata naista paremmin,
b) yhteinen lenkkeilyharrastus muuttuukin sauvakävelyksi,
c) nainen esittää kysymyksiä tyyliin "ajattelit tehdä omalla ajallasi jutun X, onkohan se ihan järkevää?",
d) nainen pitää miestä "matkanjärjestäjänä" ja on itse aina matkustajana,
e) sana "vauva" tulee 30 vuotiaalta naiselta vähintään kerran päivässä,
f) painoindeksi on lähempänä 30 kuin 25
Listaa voisi jatkaa, mutta tämä taudinkuvaus riittänee...
Täältä tähän,
Indeksi23 - Mies 28v
...on ainakin enemmän kuin kerran käynyt niin että nainen on aivan liian innokas...yht.äkkiä puhelin soi herkeämättä ja tekstarit piipittelee koko ajan......ei siis hetken rauhaa.....
Ja sit heti paikalla seukkaamaan jne jne.....
Mulla nousee ainakin niskakarvat pystyyn kun olis kiva tuntea ihminen jonka kanssa alkaa seukkaamaan..... - auli
On se niin, että kaikki kuitenkin hakevat ihmistä joka välittää sinusta ja sinä hänestä, ei maailma perustu seksin perässä juoksemiseen, vaikka nuorena onkin asioita kokeiltava että tietää millaista asiat on.... Kunnioittakaa toista ja itseänne ! jos kiinnostus lopahtaa niin ihmiset vaan haluavat erilaisia asioita tai eivät malta tutustua toiseen tietääkseen millainen hän todella on. Ei asioita väkisin väännetä. Ei kukaan halua väkisin olla ihmisen kanssa josta ei ole aidosti kiinnostunut- etkä sinä halua olla jos toinen ei ole tosissaan. Hyvää kevättä kaikille!
- joo
Coca Cola, paitsi siinäkin on resepti muutettu ainakin kertaalleen. Joten, ei ole aidompaa asiaa kuin toimiva seksi jonkin muun kuin lahnan kanssa.
- kamikaze 33
Niin se on. Jos puukko ei sovi tuppeen niin silloin se homma loppuu. Niin ja sitten tietty toi selluliitti ja liian leveät lanteet. Ja on toi killisilmäisyyskin joskus ollu esteenä ja pahan hajuinen hengitys juu ja väärä hiusten väri jne.
- eSKo DL takaisin
Valitettavasti olen miespuolinen ja sen vuoksi yksipuolinen. Olen ollut havaitsevinani naisenpuolissa suurta vallanhimoa. Se menee usein yli äyräitten. Sitten suhteesta tulee painajainen. Seksistä on jäänyt mentholin tuoksuinen muisto mieleen. Se johtui Hädensa-nimisen peräpukamavoiteen hajusteesta.
- Moiseen
Jos alkuinnostus lopahtaa, on siihen syynä että tutustumisen yhteydessä on kumppaniehdokkaassa paljastunut asioita jotka eivät miellytä:
- seksi ei ole tyydyttävää
- jokin luonteenpiirteessä ärsyttää
- puheääni särhtää korvaan
- arvomaailma on erilainen
- liian suuri ikäero
- liian suuri reikä
- kumppanin oudot ystävät
- kumppani sepittää tarinoita: patologinen valehtelija / epäluotettava
- kumppaniehdokas ei osaa valmistaa ruokaa
- kumppani on masennukseen taipuvainen
- ylipaino
- haisee pahalle
- ei maksa velkojaan
- elää "siivellä"
- ei kykene olemaan pelkästään yhden kanssa kerrallaan parisuhteessa- kova haju
luettelo oli oikein hyvä, mutta tämä jäi mainitsematta. Eli liian paljon hajusaippuioita ja oma tuoksu peittyy ja tulee vääriä parin muodostuksia.
- että..
masennus on sairaus joka voi johtua ikävistä tapahtumista tai muusta ja vaatii hiukan ajatuksia ja aikaa parantua. Kenellä tahansa voi olla jossain kohtaa elämässä sitä.
Positiivisuus on plussaa, mutta mielestäni masentuneita voisi hiukan ymmärtää... siis miehiä ja naisia.
Kaikki temput on nähty ja tehty, mutta mitään "järisyttäviä" tunteita ei ole herännyt, niin on aika alkaa katselemaan seuraavaa.
- ...
Onko toi "ja sen loppuminen" sun oikee nimes?
- niin se on
Yleensä se just menee niin et nainen haluaa että kaikki tehdään hänen puolestaan.
Mykkäkoulu kestää niin kauan kunnes saa tehtyä jonkin vähäpätöisen asian jotta arvon prinsessan herkkä passiivinen toiminta oli mukavampaa. Sängyssäkin ollaan kuin mikäkin vanha kuollut oravan raato. Odotetaan että kaikki tehtäisi valmiiksi.
Muutenkin aina miehen pitää keksiä kaikki puheenaiheet. Jos itte on hiljaa niin toinenkin on hiljaa. Ei tule mieleenkään että voisi ihan oma-alotteisesti käyttää niitä äänihuulia.- tämä...
Näin on, onko tämä sitä paljon puhuttua tasa-arvoa?
- ei näin
Mikä ihmeen juttu naisilla on että aina oletetaan automaattisesti et jokane vastaan tuleva on yksinkertainen änkyttävä idiootti mikä ei ajattele muuta kun seksiä?!
Joku universaali vakio: naiset>miehet
logiikan ja älyn kohdalla...
en tajua en ikinä! - päläblaa
ei sit jaksa
- Nainen Vaan
...oikeasti ottaa teihin miehiin yhteyttä? Mulla on muutamia miehiä, joita tapailen, no missä merkeissä milloinkin...;), niin en itse ole ottanut yhteyttä hlöön kuin kerran pari...tunnen itseni tyrkyttäjäksi/kerjääjäksi ja sitä en ole, enkä halua ollakaan...Miten miehet suhtaudutte tähän asiaan? Onko se ihan ok, jos nainen on aktiivinen?
- Timi
Voi kyllä olla että meillä miehillä on joku helvetin saalistus vaisto.......Se helppo ja tyrkyllä oleva ei sitten loppujen lopuksi kiinnosta kuin sen pienen hetken...Sitä ehkä ajattelee....lähtipäs tämä helposti mukaan?....lähteekö yhtä helposti pois?....En tiedä?Tämä kysymyksesi on luokkaa"vaikea".Ei kai näitä pitäs pohtiakkaan.Mennä vaan minne elämä vie ja toivoa että se oma mussukka jostain eteen tupsahtaa.Rakkaus kun iskee se ei katso ikää eikä paikkaa....
- Hei nainen
Ettekö tiedä, että kun mieheltä alkaa innostus parisuhteeseen loppua niin silloin tarvitaan "naisten työkaluja" (en nyt tarkoita kaluilla mitään seksiin viittaavaa) Vaan tuo esiin naisellisuutesi, näytä oma itsesi etkä tyydy siihen,että haluat kaikinpuolin miellyttää partneriasi. Ota itsekin vähän etäisyyttä ja ole tavoiteltava. JNE. Silloin ainakin voit olla tyytyväinen siihen, että jos et omana itsenäsi hänelle kelpaa niin parempi kun tiet viekin erilleen.
- sani 70
Mun mielenkiinto loppuu siihen jos miehen pöksyistä löytyy pieni penis...se siitä...Sen jälkeen en vastaa enää puheluihin.
- ei...
Mulla on iso ja mulle saa soittaa :D
- höpöhöpö
olekkaan! se on vaan iso pilluisten puhetta...
- monenmoisia
höpöhöpö kirjoitti:
olekkaan! se on vaan iso pilluisten puhetta...
eli on normaalin kokoisia..siitä isompia ja taatusti siitä normaalista pienempiä!!
- Timi
Missä onkaan se kuuluisa väite?"ee oo koolla väliä"Onko tää väljien akkojen vinoilua vai....mitä?
- naikkonen100
Timi kirjoitti:
Missä onkaan se kuuluisa väite?"ee oo koolla väliä"Onko tää väljien akkojen vinoilua vai....mitä?
koolla on väliä oli nainen kooltaan iso tai pieni. Koolla on väliä pelkästään jo siks että näkeminenkin kiihottaa. Onhan se miehekästä. Mut kyllähän se seksissäkin tuntuu paremmalta se iso. Tuntuuhan tiukka pimppikin paremmalta? Pitäähän seksin tuntua...
- muutamia...
Naisen puolelta: joko liika into tai liika passiivisuus, lakataan välittämästä omasta ulkonäöstään, liika työkeskeisyys ja stressi (treffeilläkin puhutaan vaan työstä ja työkavereista), liian uteliaat ja päällekäyvät kysymykset henkilökohtaisista asioista, kyvyttömyys sietää erilaisuutta, huono huumorintaju, piikittelevyys, huono itsetunto, tupakointi ja liiallinen alkoholin käyttö.
- O...
Ja vielä muutama lisää: pihit naiset, jotka eivät osta kunnon lahjoja, eivätkä ymmärrä maun päälle mitään, jos mies vaikka ostaa naiselle sopivan ja ajatellun (kalliinkin) lahjan ostaa nainen sen kummepia miettimättä jonkun mauttoman "pystin" tiimarista...
Joo-o hyvää joulua vaan sullekin ;)
- Urpo.
Ihastuin ikäiseeni naiseen (48 vee) ja hän päätti mennä ties monennenko kerran kasvojen kohotusleikkaukseen, ja lääkäri oli varoitellut, että ei niitä voi loputtomasti tehdä.
Ihastukseni lopahti siihen, kun leikkauksen jäljiltä hänelle oli ilmestynyt leukaparta. - sanoisit
semmosista tapauksista,että miestä pitää jatkuvasti karkottaa poliisien kanssa???
- olet yksin
Hyi olkoon! Olet yksin käsineesi kanssa. Kukaan tämän lukeva ei ole kajonnut jalkoväleihinsä pesemättä kätösiään.
- lintuflunssa
olet yksin kirjoitti:
Hyi olkoon! Olet yksin käsineesi kanssa. Kukaan tämän lukeva ei ole kajonnut jalkoväleihinsä pesemättä kätösiään.
Perskeles, nyt on päässyt käymään niin, ettäolen ilolinnusta saanut ilolintuinfluenssan. Saa nähdä kuolenko siihen. Kehohoitankin kaikkia hoitamaan seksuaalihimonsa omin käsin. Tässä on internet hyvänä apuna, sillä sopivia alastonmalleja riittää joka makuun. Ei muuta kuin muovihanska käteen ja hommiin!
- kokenut
Sepä se. Naisissa on liikaa vallanhimoa. Se on lopun alku. Ei en kummempaa.
- esko32v
Eräs noin kuukauden kestänyt tulinen ihastukseni päättyi seinään naisen "narinaan". Hän oli yökylässä luonani ja aamulla töihin lähtiessäni nainen alkoi valittamaan kolistelustani, vaikken mielestäni edes pitänyt kovaa meteliä.
Kyseinen nainen oli itse vapaalla osa-aika työstään, joten en oikein ymmärtänyt mistä on kyse, saisihan hän nukkua halutessaan vaikka koko päivän.
Kun narina ei loppunut totesin mielessäni että tuollaista naista en elämääni kaipaa. Käskin kerätä tavarat ja lähteä. Yksi elämäni nopeimmista/parhaista ratkaisuista ;)
Muutama muu tapaus on päättynyt mm:
* naisella ei ole ollut omaa tahtoa. (Mitä tehdään -> aivan sama..)
* nainen alkaa käyttäytyä parin viikon tuttavuuden jälkeen kuin omistaisi miehen. mm tilivelvollisuus vaikka mistään ei ole (vielä) sovittu
* nainen ei ole ollut mitään haaveita, kunhan elelee. Ehkä hän on ollut tyytyvinen elämäänsä, ja minä tyytymätön...
Sopivan löytämiseen meni minulta 6 vuotta (2 vakavamman suhteen välinen aika), monenlaista tapausta tuli noina vuosina vastaan :o - EEE6
Tässä muutama maininta miksi alkuinnostus loppuu:
-nainen paljastuu hyvin pinnalliseksi, yök
-naisen puheet ja teot eivät kohtaa, ristiriita kaikessa tekemisessä
-naisen puheista paistaa läpi "rikkaisiin naimisiin on päästävä"
-nainen tuhlaa rahojaan turhiin tavaroihin
-muutaman viikon tuttavuuden jälkeen alkaa piereskellä, röyhtäillä ja kiroilla
-nainen paljastuu pahanluokan juoruämmäksi, "ei- hyvä" pienellä paikkakunnalla
;-)) - testi elämään
sanois käyttäkää enemmän aikaa sielun elämään kuin sängyn narinaan sillä se ei takaa tyydytystä ku hetkeksi.. mutt se et antaa suhteeseen enemmän kuin ottaa vois olla jonkinlainen näkökulma..vaikkaki tosiasia on et harvoin suhde kestää koko eliniän..
vaatii jo todellakin sellaisen parin et täydentävät toisiaan ja toisten puutteita ..joka lähes mahdottomuus tänä päivänä ku lukee noita
niin sanottuja suuntauksia millä näkyy olevan
melkoinen vaikutus yleiseen parinvaihtoon...eli puuttuuko nyky ihmiseltä kyky sitoutua loppu elämäksi.. vieraaseen ihmiseen niin.... - oijoi
Sattui vähän aika sitten minulle..
Tapasin baarissa naisen, tanssittiin ilta tiiviisti, sain numeron.
Seuraavana kahtena viikkona tekstattiin toisillemme.
Sitten tyttö tuli käymään pariksi tunniksi, katsottiin leffa ja juteltiin.
Huomattiin kait ettemme sovi toisillemme.
Minä odotin että tyttö tekisi edes jotain aloitetta, kun en minä nyt kehdannut... tyttö oli alunperinkin innokkaampi osapuoli.
Ei se aina matchaa - oijois
Sattui vähän aika sitten minulle..
Tapasin baarissa naisen, tanssittiin ilta tiiviisti, sain numeron.
Seuraavana kahtena viikkona tekstattiin toisillemme.
Sitten tyttö tuli käymään pariksi tunniksi, katsottiin leffa ja juteltiin.
Huomattiin kait ettemme sovi toisillemme.
Minä odotin että tyttö tekisi edes jotain aloitetta, kun en minä nyt kehdannut... tyttö oli alunperinkin innokkaampi osapuoli.
Ei se aina matchaa - blondi-72hki
näin naisnäkökulmasta kun en ole kokenut..
- mää
Nykyaikana lehdet ja tv-ohjelmat ovat pullollaan erilaisia parisuhde sinkkuohjeita: näin parannat (seksi)elämääsi, ole tällainen niin olet hyvä jne...
Etenkin naisille tulee siis ihan vääränlaisia toiveita ja odotuksia miehiä ja parisuhdetta kohtaan! Miksei siinä myös omaa olemusta persoonallisuutta ala tarkastella jonkun muun sanelemien suuntaviivojen kautta...
Pitäiskin muistaa ettei kaikkea aina tarvitse ottaa niin vakavasti, tarkoitan nyt näitä suhteen alkamisia ja loppumisia. Jos toinen osapuoli näyttää ettei ole kiinnostunut niin antaa sen sitten olla! Jossain on varmasti joku parempi!
Olen samaa mieltä kuin joku muukin tässä ketjussa: sitten kun se sopiva/oikea henkilö löytyy, sen huomaa jo ihan ensitapaamisilla. Sillä, meneekö ensitapaamisella sänkyyn vai ei, ei ole mitään merkitystä. Ihan turhaa on myös ajatella, että jos tuon kanssa ei heti olla täysin samalla aaltopituudella niin antaa olla. Itselläni on kaikenlaisia ihmeellisiä säätöjä takana ja kun tapasin mieheni, ajattelin ettei meillä synkkaa ollenkaan! Vähitellen huomattiin olevamme tosi rakastuneita. Nyt on oltu naimisissa 2 vuotta :D
Meniköhän aiheen vierestä...?
- 30v
Katsoppa luonto filmejä ja opiskele sehän on luonnon laki ei sille mies juurikaan mitään voi uroksen tehtävä on siittää ja naaraan ruokkia ja piste.niin ja jos ei tule paksuksi niin mitä siihen tuhlaamaan voimia etsii uuden.
- http://www.kallio.us
- Realisti
Feminismi, tyhmyys, koirahulluus, tupakointi, alkoholismi, mielenvikaisuus, liika agressiivisuus, kypsymättömyys, aiheeton mustasukkaisuus, aiheeton vittuilu. Siinä pahimpia. Joillekin on tärkeää että nainen on hyvä (lue = himokas) sängyssä, mulle se ei oo olennaista jos muuten tullaan toimeen. Kerran jätin kivan tytön kun sillä oli niin rasittavia juoppoystäviä : D
- Seuralaisia
..useimiten. Alkuinnostuksen jälkeen kun se naisen tylsyys tulee esiin. Harva nainen on hauska tai piristävää seuraa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841