Onko tietoa tämän vuoden hotelli huone hinnoista Druzhba/Viipuri.
Paikan päällä varattuna lienee halvempi hinta.
Bathotellin hinnasto löytyi (http://www.bathotel.ru/ ). Druzhba kiinnostaisi,
kun autolle olisi vartioitu parkki.
Druzhba/Viipuri
14
3011
Vastaukset
- katja.jkl
tammikuussa 2700 ruplaa 2hh suoraan varattuna, eli aika kallis. Puhumattakaan yökerhosta, jossa olutkin tais maksaa reilun 4 e eikä edes venäläistä ollut...
Gerkonissa on myös vartioitu parkki ja pääsee alle puoleen hintaan. Niin ja Drushban parkkiahan voi halutessaan käyttää, missä sitten majoittuukaan (120 ruplaa/vrk). - Ihmettelevä
Mitä mielipuolta muut lukijat ovat venäjän hotellien hintatasosta?
Olen monesti ihmetellyt sitä miksi sellaisella tasolla kehdataan pyytää korkeimpia hintoja kun suomen kunnollisista hotellihuoneista.
Suomestahan saa huoneen esim. omenahotellista 45-55€/vrk.
Veikkaisin , että käyttöaste nousisi huomattavasti jos hinnat olisivat kohtuulliset. 20€ on kattohinta kyllä venäjän hotelleista.- ei ole välttämättä
pelkkää kiusantekoa tai paikallisten kiskontaa. Monesti kaukaisetkin majoituspaikat ovat "moskovalaisten" tms. omistuksessa, ja hinnat annetaan ilman sen suurempia kannattavuuslaskelmia. Druzhban kohdalta en asiaa tiedä, mta eihän se kohtulliselta tunnu. Siksi minä äänestänkin jaloillani.
- J Huimapää
ei ole välttämättä kirjoitti:
pelkkää kiusantekoa tai paikallisten kiskontaa. Monesti kaukaisetkin majoituspaikat ovat "moskovalaisten" tms. omistuksessa, ja hinnat annetaan ilman sen suurempia kannattavuuslaskelmia. Druzhban kohdalta en asiaa tiedä, mta eihän se kohtulliselta tunnu. Siksi minä äänestänkin jaloillani.
Tuntuu välillä, tai itse asiassa aika usein siltä, että Venäjällä pitäisi hotellit ja kaikki muukin olla lähes ilmaista.
On totta, että monesti hinnoittelu hotelleissa mnenee överiksi, mutta löytyy aika paljon ihan päinvastaisiakin tapauksia.
Drushbassa kahden hengen huone ilman telkkaria on ihan kohtuullinen verrattuna suomalaisiin vastaavantasoisiin Cumuluksiin. Jotkut huoneista ovat ihan siistejäkin, eivät ihan kaikki. Aamiainen on hyvä, samoin sauna, eikä vastaanottokerroksenkaan yleisilme mikään huono ole. Siis hintansa väärtti.
Hotelli Viipuri on hintaansa nähden vastaavia suomalaisia paikkoja huimasti parempi. Molemmissa näissä mainituissa hotlissa on huomioitava sijainti aivan kaupungin keskustassa.
Muutama uusi pikkuhotelli on lähtenyt lujalla ylihinnalla, mutta pieniä ja hyvin siistejä löytyy suorastaan halvalla Viipurista jopa aika läheltäkin keskustaa.
Eipä ole pakko Pietarissa eikä Moskovassakaan mennä ökypaikkoihin jos posa ei kestä. Tosi kohtuullisia ja samalla hyvin tasokkaita yöpymispaikkoja löytyy mielestäni vielä helpommin kuin meillä kotimaassa.
Omat kokemukseni perustuvat satoihin yöpymisiin eri puolella Venäjää, joten äärestä laitaan on paikkoja tullut nähtyä. Itselläni on tarkeintä, että paikka on turvallinen, lämmin ja rauhallisen yöunen antava. Lämmin vesi ja toiletti on tietysti oltava tarjolla. Huoneissa ei paljoakaan tule muuten aikaa vietettyä joten nitsevo niiltä osin. - vaikkapa kerran
Tulipa oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä tuo edellytys. 20 euroopan ruplaa maksimissaan venäläisestä hotellihuoneesta. Kaikista ! Joopa joo. Niin, ja viina vapaaksi ja vittu mittansa alemmaksi ainakin Venäjällä.
- sama
vaikkapa kerran kirjoitti:
Tulipa oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä tuo edellytys. 20 euroopan ruplaa maksimissaan venäläisestä hotellihuoneesta. Kaikista ! Joopa joo. Niin, ja viina vapaaksi ja vittu mittansa alemmaksi ainakin Venäjällä.
Olen venäjällä käynyt satoja kertoja ja aina sama peli hotellien hinnoittelussa.
En tarkoita Viipuria vaan yleensä venäjää.
Melkein ehjät lankkulattiat ja suihkukin on, tosin vettä ei tule jne... Ja hinta 1200 ruplaa/vrk.Se siitä.. - edeskerran
sama kirjoitti:
Olen venäjällä käynyt satoja kertoja ja aina sama peli hotellien hinnoittelussa.
En tarkoita Viipuria vaan yleensä venäjää.
Melkein ehjät lankkulattiat ja suihkukin on, tosin vettä ei tule jne... Ja hinta 1200 ruplaa/vrk.Se siitä..Kovapa on ollut kohtalo, lienee kuitenkin muisti pätkivän.
- katja.jkl
siitäkin vähän pitää maksaa, mitä sieltä hotellin ulkopuolelta löytyy. Ei ihan äkkiä sais Turkuun houkuteltua ainakaan minua lomailemaan... ;-) Ja suomalaiset hotellit on muutenkin kamalan tylsiä..
Osa hotelleista on kyllä kalliita (ylihinnoiteltujakin), mutta se on taas hyvä puoli Venäjällä, että monentasoisia ja hintaisia majapaikkoja löytyy. Jopa saman hotellin sisältä voi valita juuri sellaisen, mihin on varaa. Lisäksi on kivaa, kun talvella on paljon halvempaa.
Mutta mikäs muuten on tuo venäjän hotellien käyttöaste? Kuullut olen, että kesällä Karjalan ja Pietarin hotellit olisi melko täysiä ja itsekään en ole aina saanut juuri sitä mitä olen halunnut. - Itäsuomalainen
Sanelee hinnat, sielläkin.
- huone hinta
Kiitos katja.jkl.
J Huimapää: ”, mutta pieniä ja hyvin siistejä löytyy suorastaan halvalla Viipurista jopa aika läheltäkin keskustaa.” Voisitko mainita nimeltä?
Mainitsemasi ”turvallinen, lämmin ja rauhallisen yöunen antava (ei välttämätön vaatimus). Lämmin vesi ja toiletti on tietysti oltava tarjolla” ovat toiveita.- Novy.most
Sain sieltä tarjouksen jossa kolmen hengen huoneen hinta olisi n.19 egee per nuppi per yö. Ja se on ihan keskustassa (Krasnoarmeiskaja ulitsa muistaakseni eli lähellä Pyöreää tornia.)
Siellä ei tosin ole huoneessa omaa vessaa ja suihkua, joten luulenpa että me (kolme muijaa 90-vuotissynttäreillä ;) suuntaamme kesällä Gerkoniin, jossa oli 2HH tammikuussa 1000 rpl eli n.32 eukkaa. En ole saanut sieltä vielä vastausta että onko Gerkonissa 3 hengen huoneita...? Onko täällä kellään tietoa?
http://www.viipurikeskus.fi on uudistanut sivunsa ja sieltä löytyi monien hotlien ja hostellien e-mailiosoitteet. Hintoja ja huonekokoja ei tainnut noilla sivuilla olla.
Nový most - J Huimapää
Tänä talvena olen ollut ainakin Atlantikissa, jossa yhdenhengen huoneen hinta on 28 (VC käytävällä)-30 (oma vessa) euroa, hyvä aamiainen. Siisti kun mikä. selfi on hyvä, hinta samoissa jne.
- vieressä
sijaitseva Cinderella alus täyttää kaikki vaatimukset.
- huone hinta
Kiitos kaikille vastanneille!
Kyllä näistä olennainen selvisi.
Ehkäpä joku kerta Tuhkimonkin testaan…
Aurinkoista päivää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802