Turkulainen suihinotto

kuultua...

Turkulainen pariskunta röhnöttää sohvalla ja kattoo telkkaria.

Mies kysyy:
"Kuis ois suihinotto?"

Nainen vastaa:
"Emmää ny kun päätäki särkkee. Mutta runkka toho vesiklassii ni mä juon sen aamul."

14

9269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl määki Turuus

Olipa vitsi jolle pitkästä pitkästä aikaa nauroin ääneen. Sitä viljeltiin kavereitten kanssa viikonloppuna ja taas naurettiin. Kiitos.

• Savolaisukkelj

Siis NIIN vanha, että......

• muuten vaa
        Savolaisukkelj kirjoitti:

Siis NIIN vanha, että......

...uusia sukupolvia.

Jollekin vitsi on uusi.

• uusi polvi77
        muuten vaa kirjoitti:

...uusia sukupolvia.

Jollekin vitsi on uusi.

enpäs ollut kuullut vitsiä ennen ja kahvit meinas tulla nenästä kun en ollu varautunu nauramaan :D

• olen

Nuori mies saattaa tyttöystävänsä kotiin treffien jälkeen. Etuovelle saavuttuaan mies nojaa coolin näköisenä toisella kädellään oven vierustaan ja kysäisee tytöltä: "Miten olisi suihinotto?"
      "Mitä?! Oletko hullu?!"

"Älä huolehdi, se olisi nopeasti ohi."

"Ei! Joku voisi nähdä meidät..."

"Se olisi vain ihan pieni suihinotto," mies inttää, "ja tiedän että pitäisit siitä."

"Ei! Minä sanoin ei!"

"Hei, älä ole tuollainen."

Äkkiä ovi aukeaa ja tytön nuorempi sisar ilmestyy oviaukkoon yöpaita päällään, hiukset sekaisin ja hieroen unisia silmiään.

Hän katsoo nuorta pariskuntaa ja sanoo väsyneellä äänellä: "Isä sanoo, että joko sinä otat häneltä suihin tai sitten minä otan häneltä suihin tai sitten hän tulee alakertaan ja hoitaa homman itse. Mutta sano poikaystävällesi, että hän ottaa kätensä pois ovipuhelimen napilta."

• Stig Logi

Tää o hyvä, kahvit rinnuksilla, HOHO!!!

• Muahhahhahhaa
        Stig Logi kirjoitti:

Tää o hyvä, kahvit rinnuksilla, HOHO!!!

Neljä turkulaista käveli rannalla. - KATTO! TUAL MAKKA KUALLU LOKKI! huusi yksi. Muu porukka alkoi tähyilee taivaalle ja sanoivat sitten yhteen ääneen: - Emmää vaa mittä nää.

Mitä turkulainen sanoo, kun siltä kysyy, että mitä kello on? Ai nyvvai?

• tuo tuossa ^

toihan on joku mainos youtubesta!! tai oisko riemurasiassa ollu :D

• JK

VAI IIN

• Aivan huippuja, ihan ääneen piti hekottaa!

• turrruuust

Hyvä oli :D otin miinuksen veks.

• Hihihi

Hihihi

• Plösömatrassi

Ruskean Talon toimintaa....?

• muältatul

turkulainen meni vaimonsa kanssa saunaan ja vaimo sanoi nonii ny mä voi ottaa suihi ... ai multa vai ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3836
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      29
      3198
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      291
      3135
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2030
    5. 253
      1828
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1757
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1408
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1375
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      42
      1169
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1123
    Aihe