Turkulainen suihinotto

kuultua...

Turkulainen pariskunta röhnöttää sohvalla ja kattoo telkkaria.

Mies kysyy:
"Kuis ois suihinotto?"

Nainen vastaa:
"Emmää ny kun päätäki särkkee. Mutta runkka toho vesiklassii ni mä juon sen aamul."

14

9063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl määki Turuus

      Olipa vitsi jolle pitkästä pitkästä aikaa nauroin ääneen. Sitä viljeltiin kavereitten kanssa viikonloppuna ja taas naurettiin. Kiitos.

      • Savolaisukkelj

        Siis NIIN vanha, että......


      • muuten vaa
        Savolaisukkelj kirjoitti:

        Siis NIIN vanha, että......

        ...uusia sukupolvia.

        Jollekin vitsi on uusi.


      • uusi polvi77
        muuten vaa kirjoitti:

        ...uusia sukupolvia.

        Jollekin vitsi on uusi.

        enpäs ollut kuullut vitsiä ennen ja kahvit meinas tulla nenästä kun en ollu varautunu nauramaan :D


    • olen

      Nuori mies saattaa tyttöystävänsä kotiin treffien jälkeen. Etuovelle saavuttuaan mies nojaa coolin näköisenä toisella kädellään oven vierustaan ja kysäisee tytöltä: "Miten olisi suihinotto?"
      "Mitä?! Oletko hullu?!"

      "Älä huolehdi, se olisi nopeasti ohi."

      "Ei! Joku voisi nähdä meidät..."

      "Se olisi vain ihan pieni suihinotto," mies inttää, "ja tiedän että pitäisit siitä."

      "Ei! Minä sanoin ei!"

      "Hei, älä ole tuollainen."

      Äkkiä ovi aukeaa ja tytön nuorempi sisar ilmestyy oviaukkoon yöpaita päällään, hiukset sekaisin ja hieroen unisia silmiään.

      Hän katsoo nuorta pariskuntaa ja sanoo väsyneellä äänellä: "Isä sanoo, että joko sinä otat häneltä suihin tai sitten minä otan häneltä suihin tai sitten hän tulee alakertaan ja hoitaa homman itse. Mutta sano poikaystävällesi, että hän ottaa kätensä pois ovipuhelimen napilta."

      • Stig Logi

        Tää o hyvä, kahvit rinnuksilla, HOHO!!!


      • Muahhahhahhaa
        Stig Logi kirjoitti:

        Tää o hyvä, kahvit rinnuksilla, HOHO!!!

        Neljä turkulaista käveli rannalla. - KATTO! TUAL MAKKA KUALLU LOKKI! huusi yksi. Muu porukka alkoi tähyilee taivaalle ja sanoivat sitten yhteen ääneen: - Emmää vaa mittä nää.

        Mitä turkulainen sanoo, kun siltä kysyy, että mitä kello on? Ai nyvvai?


    • tuo tuossa ^

      toihan on joku mainos youtubesta!! tai oisko riemurasiassa ollu :D

    • JK

      VAI IIN

    • Aivan huippuja, ihan ääneen piti hekottaa!

    • turrruuust

      Hyvä oli :D otin miinuksen veks.

    • Hihihi

      Hihihi

    • Plösömatrassi

      Ruskean Talon toimintaa....?

    • muältatul

      turkulainen meni vaimonsa kanssa saunaan ja vaimo sanoi nonii ny mä voi ottaa suihi ... ai multa vai ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe