hei!
olisiko kellä omakohtaista kokemusta tutteli plus korvikkeesta? kaksosemme käyttää tällähetkellä NAN korviketta mutta silti mahavaivaa ilmenee, poika ahnas syömään joten ilmaa väkisin nielee vaikka pullotutit "tiukkoja" ja väliröyhtäisyjä tehty..cuplaton ja rela-tipat käytössä mutta eipä paljon apua näytä olevan.. Kiitos jo etukäteen tiedoista, ja vinkeistä!!
tutteli plus?!
7
6051
Vastaukset
- nimetön..
Viimeaikoina on ollut puhetta noista rela-tipoista, että joilleki niissä oleva öljy aiheuttaa vatsanväänteitä. Meinaavat, että sopivat paremmin ne gefilus kapselit. En sitten tiiä. Monesti vauvoilla on aina jonkinverran vatsanväänteitä, vaikka mitä koittais. Ne vaan ikään kuin kuuluvat asiaan. Joillaki sit taas cuplaton on kuulemma pahentanu vaivoja. Ja sithän on ne d-tipat, joilleki tulee niistä öljypohjajista vaivoja. Voithan sä koittaa sitä tutteli korvikettaki, jos se teille sopis paremmin.
- Lään äiti
Meillä tytön vatsakipuihin helpotti maitohappobakteerijauheen antaminen. Luontaistuotekaupat myyvät noita probiootteja, joita olemme antaneet ja tyttö (3kk) voi hyvin. Niitä on myös siinä Tutteli plussassa.
- minä vaan
lämmitä maito ainakin vesihauteessa,ei mikrossa!! Meillä autto heti!! Kokeile ihmeessä!!
- biki
hei,itselläni on keskonen myös.nan kävi mahaan ja käytämme nyt tutteli plus gefilus äidinmaidon korviketta.kova työ oli saada sitä kun menee kuulemma huonosti kaupaksi niin kaupat poistaa myynnistä.
- Eippa
Hoitajaystävättäreni kertoi mulle tuosta tutteli plussasta, että sisältää jotakin ainesosaa joka lisää vauvan immuniteettia. Auttaa tutkimusten mukaan kuulemma korvatulehduskierteen välttämiseen, nuhaan ja vastaaviin. Kannattaa kokeilla ja/tai vaihtaa.
- Isä83
Niin eli käykö tuo tutteli plus 1 nyt sitten pelkästään ihan äidinmaidonkorvikkeesta??? Lähikaupan ostin tyhjäksi tavallisesta tuttelista ja kun sitä ei oltu hommattu lisää niin piti sitten tuota ostaa. Pakkauksen kyljessä olevasta aines luettelosta puuttuu ainakin energia, proteiinit ja hiilihydraatit. Muita ylimääräisiä aineosia taas on niinkuin luvataankin. Miten siis on, käykö tavallisen tuttelin tilalle? Poika 3vk., syö kuitenkin äidin rintaakin. Yöllä kun on minun vuoroni syöttää, annan korviketta.
- Hoitsu32v
Isä83 kirjoitti:
Niin eli käykö tuo tutteli plus 1 nyt sitten pelkästään ihan äidinmaidonkorvikkeesta??? Lähikaupan ostin tyhjäksi tavallisesta tuttelista ja kun sitä ei oltu hommattu lisää niin piti sitten tuota ostaa. Pakkauksen kyljessä olevasta aines luettelosta puuttuu ainakin energia, proteiinit ja hiilihydraatit. Muita ylimääräisiä aineosia taas on niinkuin luvataankin. Miten siis on, käykö tavallisen tuttelin tilalle? Poika 3vk., syö kuitenkin äidin rintaakin. Yöllä kun on minun vuoroni syöttää, annan korviketta.
Olet tehnyt hyvän valinnan ensiksikin, kun hoidat lasta öisin ja annat äidillekin lepoaikaa. Toiseksi valintasi Tutteli Plussan suhteen on paras mahdollinen, koska se on tällä hetkellä tarjolla olevista korvikkeista lähinnä äidinmaitoa eli tarjoaa lähes yhtä hyvän immuniteettisuojan pienokaisellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446