miksi meijän doper manni ei hauku koskaa tai haukkuu vaa illalla
Vastaukset 5
- tätä!
Jospa sillä on joku paha. Anna sille suklaata, niin se haukkuu useammin ja on kiltimpi sinua kohtaan :)
- Minä
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata. - sentään...
Minä kirjoitti:
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata.On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Sanalla suklaa minä ainakin ymmärrän ihmisten suklaaksi. Sitä ei saa antaa koiralle. Koirille on omat makupalansa, joita ei mielestäni tarvitsisi edes kutsua suklaaksi, edes koiransuklaaksi.
Enkä usko, että haukkumattomuus on koiralle vaaraksi, jos sillä ei ole mitään kipua tai tuskaa aiheuttavaa vikaa. Niistä tietää eläinlääkäri enemmän. Luulisi ihmisten olevan onnellisia, kun koira on hiljainen.- Minä
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Ainakin kun sanoit pelkkä "suklaa", luulin että tarkoitit ihan ihmisten suklaata. Ja eikös tuota koirien suklaata voisi kutsua jollakin erillä nimellä, siitä katsos tulee paljo väärinkäsityksiä. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty421338Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3161146Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto28968Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s306940Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33791Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine130747- 47696
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte193682- 61605
- 40546