miksi meijän doper manni ei hauku koskaa tai haukkuu vaa illalla
miksi
5
469
Vastaukset
- tätä!
Jospa sillä on joku paha. Anna sille suklaata, niin se haukkuu useammin ja on kiltimpi sinua kohtaan :)
- Minä
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata. - sentään...
Minä kirjoitti:
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata.On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Sanalla suklaa minä ainakin ymmärrän ihmisten suklaaksi. Sitä ei saa antaa koiralle. Koirille on omat makupalansa, joita ei mielestäni tarvitsisi edes kutsua suklaaksi, edes koiransuklaaksi.
Enkä usko, että haukkumattomuus on koiralle vaaraksi, jos sillä ei ole mitään kipua tai tuskaa aiheuttavaa vikaa. Niistä tietää eläinlääkäri enemmän. Luulisi ihmisten olevan onnellisia, kun koira on hiljainen.- Minä
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Ainakin kun sanoit pelkkä "suklaa", luulin että tarkoitit ihan ihmisten suklaata. Ja eikös tuota koirien suklaata voisi kutsua jollakin erillä nimellä, siitä katsos tulee paljo väärinkäsityksiä. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406