miksi meijän doper manni ei hauku koskaa tai haukkuu vaa illalla
miksi
5
452
Vastaukset
- tätä!
Jospa sillä on joku paha. Anna sille suklaata, niin se haukkuu useammin ja on kiltimpi sinua kohtaan :)
- Minä
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata. - sentään...
Minä kirjoitti:
Oletko hullu?? Koiralle ei saa antaa suklaata!!
Suklaa on koiralle sekä kissoille myrkkyä! Kyllähän tuo haukkumiseen auttaa MUTTA SE ON MYRKKYÄ KOIRALLE!! Mutta eikös se ole hyvä, ettei se koirasi hauku ihan aina? :) Mutta älä ihmeessä sille anna suklaata.On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Sanalla suklaa minä ainakin ymmärrän ihmisten suklaaksi. Sitä ei saa antaa koiralle. Koirille on omat makupalansa, joita ei mielestäni tarvitsisi edes kutsua suklaaksi, edes koiransuklaaksi.
Enkä usko, että haukkumattomuus on koiralle vaaraksi, jos sillä ei ole mitään kipua tai tuskaa aiheuttavaa vikaa. Niistä tietää eläinlääkäri enemmän. Luulisi ihmisten olevan onnellisia, kun koira on hiljainen.- Minä
sentään... kirjoitti:
On olemassa myös koirille tarkoitettua koirasuklaata ja ei minä en ole hullu. Olen vain eläintenystävä :)
Ainakin kun sanoit pelkkä "suklaa", luulin että tarkoitit ihan ihmisten suklaata. Ja eikös tuota koirien suklaata voisi kutsua jollakin erillä nimellä, siitä katsos tulee paljo väärinkäsityksiä. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581087
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746- 8742
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11729
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665