Onko muilla ollut kokemuksia esim. kuolleen isoisän vierailuista? Suvussani on tapahtunut paljon selittämättömiä ilmiöitä ja monien sukulaisteni kanssa olemme varmoja että isoisäni on käynyt asunnnoissamme.
Tavaroita on kadonnut ja olemme kuulleet askelia. Viime yönä heräsin äkisti ja kuulin kuinka joku hiippaili huoneessani. Olen varma että se oli ukki, sillä minua ei pelottanut.
Uskomme äidin kanssa että ukki on vienyt meiltä muutamia esineitä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tavaroiden katoamisista? Kuulisin mielelläni.
Kuolleiden vierailu
Nimetön
1
606
Vastaukset
- ainakin...
Minulla ainakin on ollut paljon kuolleiden kohtaamisia,näkö ja äänihavaintoja.
Lapsena oli tapanani käyttää naapurin koiraa kävelyttämässä,monet kerrat koira murisi ja haukkui tyhjälle pihalle,ihmettelin silloin,mutta en enää...."jotain" koira näki,mikä vasta aikuisena minulle selvisi. Sitten on ollut taulun tippuminen,taskulampun vieriminen. Eräällä korpihuvilalla: olin lähdössä sukulaiseni omistamalta mökiltä pois,kun rannalta olevasta vajasta kuului.....RUMS,RUSK....dunk,dunk,dunk.Vajassa ei säilytetty muuta kuin pelastusliivejä ja verkkoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547