Motareitten ja Purjehtijoiden välillä on edelleen pieni ero.
Jos ei sitä huomaa itse, turha on alkaa selittämään.
Miksi motskariveneilijät eivät pysy omassa huoneessaan
Sir BB
4
1025
Vastaukset
- Sir.BB
käytät minun varaamaani nimimerkkiä? Et ole oikea Sir BB!
- kun ovat
rättäreitä. Se kateus se kateus, on tyypillistä teille rahamiehille :=))
No nyt Sinä sen teit. Tästä lähtien Sinun kuuluu nyt näyttää että olet TOSI PURJEHTIA ja kirjoittaa asiallisia kirjoituksia näyttäen että olet meikäläinen!
- purje+muut
En huomaa eroa, olen moottoripurjehtija ja veneilen mielelläni myös Bustereilla, melon ja uin, myös patjalla. Merenkulkijakansa Britanniassa kutsuvat tätä kansanosaa nimellä "BOATPEOPLE".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869