Pärjäänkö matkan Suomesta - välilaskun kanssa (Amsterdam) Jenkkilään kohtuullisella kielitaidolla. Vastassa on suomalaisia sukulaisia ja ajattelin lähteä tuossa syksyllä, mutta en ole koskaan edes ollut lentokonessa, joten jännittää.
Jenkkeihin yksin
3
955
Vastaukset
- tuya
Varmasti pärjäät. Schipholin kenttä Amsterdamissa on erittäin helppo vaihtopaikka koska kaikki on saman katon alla, ei siis tarvitse vaihtaa terminaalirakennuksesta toiseen niinkuin joillain muilla kentillä. Lisäksi opastukset ovat erittäin selkeät. Välimatkat tosin porttien välillä saattavat olla hyvinkin pitkiä joten kannattaa suunnistaa jatkolennon lähtöportille hyvissä ajoin.
Jos sinulla on vaihtoaikaa runsaasti niin kentällä on useita erilaisia kauppoja joissa saa ajan kulumaan:o) - Reissaaja
Itse olen lähdössä puolentoista viikon päästä jenkkeihin... Mulla on kolme välilaskua!!! Ja yksin pitäis mennä!!! :/ Pakko myöntää et pikkuhiljaa alkaa jännittämään!!! Vaihtoajatkaan ei oo mitäänturhan pitkiä!!! Mut kylhän me rämäpäät selvitään!! :D
- neuvoksi
Alkaa taalla sitten ketaan "jenkitelko", ellette halua verta nenasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059