Eli mistä saan Wolfenstein Enemy Territoryyn sellasii botteja jotka ampuu vihuja automaattisesti päähä?? En tarkota nyt RTCW Enemy territoryy vaan sitä wolfenstein enemy territoryy joka on ilmanen. Tiedätte kai. :D
Mistä WolfET botteja?
13
774
Vastaukset
http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/file/Bobots;31155
Tuntuu aika hyvin osuvan. Mun mielestä oli aika vaikee lisätä niitä heti ekalla kerralla.- ETPlayer
Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??
ETPlayer kirjoitti:
Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??
Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.
- ETPlayer
lammas-jr kirjoitti:
Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.
Mutta ne on Ranskaksi... :(
- nyyppäilyä
ETPlayer kirjoitti:
Mutta ne on Ranskaksi... :(
Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)
nyyppäilyä kirjoitti:
Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)
En tullukkaan ajatelleeks, jos tässä haetaankin jotain cheatteja.
No saa ihmetellä noitten bobottien kanssa. Bobotit on nääs tietokonepelaajia, jotai voi lisätä omalle servulle :P- ETPlayer
nyyppäilyä kirjoitti:
Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)
Käyttäisinkin niitä ihan kuule niille suunniteltuille servereille.. ;D
- ETPlayer
joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?
- pelaaja(X)
ETPlayer kirjoitti:
joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?
ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960 - ETPlayer
pelaaja(X) kirjoitti:
ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960eksä kuullu että testaan niitä bottiservuilla??!!
- Nyyppäpänyyppä
pelaaja(X) kirjoitti:
ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.
Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.
Näin on. - ETPlayer
Nyyppäpänyyppä kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.
Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.
Näin on.Oih, saaks näitä nostaa.? >.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673