Mistä WolfET botteja?

ETPlayer

Eli mistä saan Wolfenstein Enemy Territoryyn sellasii botteja jotka ampuu vihuja automaattisesti päähä?? En tarkota nyt RTCW Enemy territoryy vaan sitä wolfenstein enemy territoryy joka on ilmanen. Tiedätte kai. :D

13

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ETPlayer

Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??

• ETPlayer kirjoitti:

Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??

Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.

• ETPlayer
        lammas-jr kirjoitti:

Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.

Mutta ne on Ranskaksi... :(

• nyyppäilyä
        ETPlayer kirjoitti:

Mutta ne on Ranskaksi... :(

Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)

• nyyppäilyä kirjoitti:

Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)

En tullukkaan ajatelleeks, jos tässä haetaankin jotain cheatteja.
        No saa ihmetellä noitten bobottien kanssa. Bobotit on nääs tietokonepelaajia, jotai voi lisätä omalle servulle :P

• ETPlayer
        nyyppäilyä kirjoitti:

Käyttäisinkin niitä ihan kuule niille suunniteltuille servereille.. ;D

• ETPlayer

joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?

• pelaaja(X)
        ETPlayer kirjoitti:

joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?

ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!

PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960

• ETPlayer
        pelaaja(X) kirjoitti:

ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!

eksä kuullu että testaan niitä bottiservuilla??!!

• Nyyppäpänyyppä
        pelaaja(X) kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.

Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.

Näin on.

• ETPlayer
        Nyyppäpänyyppä kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.

Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.

Näin on.

Oih, saaks näitä nostaa.? >.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe