Eli mistä saan Wolfenstein Enemy Territoryyn sellasii botteja jotka ampuu vihuja automaattisesti päähä?? En tarkota nyt RTCW Enemy territoryy vaan sitä wolfenstein enemy territoryy joka on ilmanen. Tiedätte kai. :D
Mistä WolfET botteja?
13
754
Vastaukset
http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/file/Bobots;31155
Tuntuu aika hyvin osuvan. Mun mielestä oli aika vaikee lisätä niitä heti ekalla kerralla.- ETPlayer
Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??
ETPlayer kirjoitti:
Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??
Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.
- ETPlayer
lammas-jr kirjoitti:
Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.
Mutta ne on Ranskaksi... :(
- nyyppäilyä
ETPlayer kirjoitti:
Mutta ne on Ranskaksi... :(
Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)
nyyppäilyä kirjoitti:
Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)
En tullukkaan ajatelleeks, jos tässä haetaankin jotain cheatteja.
No saa ihmetellä noitten bobottien kanssa. Bobotit on nääs tietokonepelaajia, jotai voi lisätä omalle servulle :P- ETPlayer
nyyppäilyä kirjoitti:
Käyttäisinkin niitä ihan kuule niille suunniteltuille servereille.. ;D
- ETPlayer
joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?
- pelaaja(X)
ETPlayer kirjoitti:
joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?
ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960 - ETPlayer
pelaaja(X) kirjoitti:
ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960eksä kuullu että testaan niitä bottiservuilla??!!
- Nyyppäpänyyppä
pelaaja(X) kirjoitti:
PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.
Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.
Näin on. - ETPlayer
Nyyppäpänyyppä kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.
Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.
Näin on.Oih, saaks näitä nostaa.? >.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868