Mistä WolfET botteja?

ETPlayer

Eli mistä saan Wolfenstein Enemy Territoryyn sellasii botteja jotka ampuu vihuja automaattisesti päähä?? En tarkota nyt RTCW Enemy territoryy vaan sitä wolfenstein enemy territoryy joka on ilmanen. Tiedätte kai. :D

13

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ETPlayer

        Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??


      • ETPlayer kirjoitti:

        Mulla on jo toi mutta miten saan sen toimii??

        Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.


      • ETPlayer
        lammas-jr kirjoitti:

        Onhan siinä ohjeet? En jaksa ruveta selvittämään kun en tee niillä muutenkaan mitään.

        Mutta ne on Ranskaksi... :(


      • nyyppäilyä
        ETPlayer kirjoitti:

        Mutta ne on Ranskaksi... :(

        Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)


      • nyyppäilyä kirjoitti:

        Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)

        En tullukkaan ajatelleeks, jos tässä haetaankin jotain cheatteja.
        No saa ihmetellä noitten bobottien kanssa. Bobotit on nääs tietokonepelaajia, jotai voi lisätä omalle servulle :P


      • ETPlayer
        nyyppäilyä kirjoitti:

        Miksi käyttää noita ? Jos ei osaa pelata ilman niitä, niin miksi sitten pelata ylipäätänsä ? Jos ja kun käytät noita ja jäät kiinni, ja mikä on myös todennäköistä, niin voi olla että tulee elinikäiset bannit. Näin on myös käynyt, tiedän ;)

        Käyttäisinkin niitä ihan kuule niille suunniteltuille servereille.. ;D


      • ETPlayer

        joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?


      • pelaaja(X)
        ETPlayer kirjoitti:

        joo tiän mistä niitä saa (www.elitecoders.org) mutta mulla on sinne bannit koska kyselin uheltä ukolta private bottii. oisko muita sivui?

        ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!



        PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960


      • ETPlayer
        pelaaja(X) kirjoitti:

        ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!



        PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960

        eksä kuullu että testaan niitä bottiservuilla??!!


      • Nyyppäpänyyppä
        pelaaja(X) kirjoitti:

        ei kannata hakee niitä bottije ainakaan sitä millä osuu automattisesti päähän koska sut potkitaan siltä servulta minne meet alla viidessä minuutissa joten ehkä kannattais opetella pelaan kunnolla!



        PS:kaikki tänne servulle ip on 216.226.150.251:27960

        Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.

        Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.

        Näin on.


      • ETPlayer
        Nyyppäpänyyppä kirjoitti:

        Kokemuksesta voin sanoa, että lähes joka servulla on joku kusettaja ja niille harvoin tehdään mitään. Surullinen totuus. Vai murto-osa jää kiinni johtuen bottien "inhimillisyydestä" eli on helvetin vaikea erottaa hyvä pelaaja xiittarista.

        Mun mielipide urheiluun ja pelaamiseen on, että kaikki sallittais. Jos joka jannulla kun olis aimbot niin peli tasoittuis. Ei tarttis itkee markkinoilla.

        Näin on.

        Oih, saaks näitä nostaa.? >.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe