Erektiohäiriö (impotenssi)

Skorpioni

Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.

Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.

Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.

Keskustelua..

11

2763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on nuo kaikki

Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
      Voikos kukaan auttaa!?

• Skorpioni

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

• mulla on nuo kaikki
        Skorpioni kirjoitti:

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

• sn
        mulla on nuo kaikki kirjoitti:

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

• muna seisoo
        sn kirjoitti:

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
        Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
        Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee.

• mulla on nuo kaikki
        sn kirjoitti:

No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
        Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?

• vm43

6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
      Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä.

• Anonyymi

Totta, mutta monelle kynnys mennä lääkärille on edelleen iso. Siksi nämä jäävät helposti puhumatta, vaikka pitäisi. Ongelma ei kuitenkaan ratkea salailulla.

Ja tärkeä varoitus: älä lähde hakemaan mitään pillereitä ulkomaisista nettiapteekeista “ilman reseptiä”. Niissä liikkuu feikkejä ja vaarallisia valmisteita. Suomessa on lailliset vaihtoehdot, ja reseptin saa helposti. Vaihtoehtoja on monta: työterveys, oma tk-lääkäri, Dokport jos haluaa jutella lääkärin kanssa chatissa – ja jos ei halua keskustella ollenkaan, Mediluxissa https://medilux.fi/erektiohairion-hoito/ riittää pelkän lomakkeen täyttäminen. Eli apua on saatavilla monella tapaa, mutta tärkeintä on että asiaan tarttuu eikä jää yksin.

• Anonyymi

Nuorena riitti kun tavoitettavissa oli joku haaroista halki henkiö.
      Myöhemmin se ei enää riitä vaan sen "haaroista halki" henkilön aktiivisuudella ja kohteen reaktioiden lukemisella alkoi olemaan suurempi merkitys.
      Viimein, omalla kohdallani on tunnustettava, että +80 vaiheessa sen haaroista halki henkilön mielikuvituksella ja aktiivisuudella on ratkaiseva merkitys. En siis yleistä!
      Nolo tunnustaa! Kohtuullinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa impotenssin mutta onneksi ohimenevänä häiriönä. Valitettavasti realistina on todettava, ettei kannata suunnitella kovin pitkälle tulevaisuuteen.

• Anonyymi00012

Onpa hiljainen säie.

Vaimoa kun ei enää seksi kiinnosta, niin ei ehkä harmita enää niin paljon kumpaakaan, että erektio on muuttunut lyhytaikaiseksi ja penis tosi pieneksi.

Seksuaalisuus sinänsä ei ole kadonnut, mutta avioliitto on kyllä siinä suhteessa onneton enkä koe prostituutiota ratkaisuksi

Eli en oikein tiedä mitä tekisin. En halua erota enkä pettää, enkä edes osaisi etsiä seuraa joka olisi älyllisesti vetävää ja seksuaalisesti kiinnostavaa. 55v mies on lopulta aika pohjalla naisten silmissä, ja impotentti mies aivan erityisesti.

"Hei, kiinnostaako sivusuhde impotentin miehen kanssa? Palkinto luvassa jos saat penikseni edes näkyville." Ei mikään iskurepliikki...

• Anonyymi00013

Krapulassa ja humalassa panettaa mutta selvinpäin ei juuri koskaan

51w tuurijuoppo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe