Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.
Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.
Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.
Keskustelua..
Erektiohäiriö (impotenssi)
9
2531
Vastaukset
- mulla on nuo kaikki
Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
Voikos kukaan auttaa!?- Skorpioni
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma. - mulla on nuo kaikki
Skorpioni kirjoitti:
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
- sn
mulla on nuo kaikki kirjoitti:
Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
- muna seisoo
sn kirjoitti:
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee. - mulla on nuo kaikki
sn kirjoitti:
No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?
- vm43
6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä. - Anonyymi
Totta, mutta monelle kynnys mennä lääkärille on edelleen iso. Siksi nämä jäävät helposti puhumatta, vaikka pitäisi. Ongelma ei kuitenkaan ratkea salailulla.
Ja tärkeä varoitus: älä lähde hakemaan mitään pillereitä ulkomaisista nettiapteekeista “ilman reseptiä”. Niissä liikkuu feikkejä ja vaarallisia valmisteita. Suomessa on lailliset vaihtoehdot, ja reseptin saa helposti. Vaihtoehtoja on monta: työterveys, oma tk-lääkäri, Dokport jos haluaa jutella lääkärin kanssa chatissa – ja jos ei halua keskustella ollenkaan, Mediluxissa https://medilux.fi/erektiohairion-hoito/ riittää pelkän lomakkeen täyttäminen. Eli apua on saatavilla monella tapaa, mutta tärkeintä on että asiaan tarttuu eikä jää yksin. - Anonyymi
Nuorena riitti kun tavoitettavissa oli joku haaroista halki henkiö.
Myöhemmin se ei enää riitä vaan sen "haaroista halki" henkilön aktiivisuudella ja kohteen reaktioiden lukemisella alkoi olemaan suurempi merkitys.
Viimein, omalla kohdallani on tunnustettava, että +80 vaiheessa sen haaroista halki henkilön mielikuvituksella ja aktiivisuudella on ratkaiseva merkitys. En siis yleistä!
Nolo tunnustaa! Kohtuullinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa impotenssin mutta onneksi ohimenevänä häiriönä. Valitettavasti realistina on todettava, ettei kannata suunnitella kovin pitkälle tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot13717267Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss449953Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?234042Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333143Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252762"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita522638Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762523Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen341767- 1181647