Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.
Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.
Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.
Keskustelua..
Erektiohäiriö (impotenssi)
7
2181
Vastaukset
- mulla on nuo kaikki
Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
Voikos kukaan auttaa!?- Skorpioni
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma. - mulla on nuo kaikki
Skorpioni kirjoitti:
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
- sn
mulla on nuo kaikki kirjoitti:
Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
- muna seisoo
sn kirjoitti:
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee. - mulla on nuo kaikki
sn kirjoitti:
No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?
- vm43
6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253913Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362709- 662626
- 1582438
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562325Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512278Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362257- 351842
- 491830
- 1291500