Erektiohäiriö (impotenssi)

Skorpioni

Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.

Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.

Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.

Keskustelua..

10

2680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on nuo kaikki

Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
      Voikos kukaan auttaa!?

• Skorpioni

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

• mulla on nuo kaikki
        Skorpioni kirjoitti:

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

• sn
        mulla on nuo kaikki kirjoitti:

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

• muna seisoo
        sn kirjoitti:

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
        Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
        Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee.

• mulla on nuo kaikki
        sn kirjoitti:

No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
        Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?

• vm43

6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
      Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä.

• Anonyymi

Totta, mutta monelle kynnys mennä lääkärille on edelleen iso. Siksi nämä jäävät helposti puhumatta, vaikka pitäisi. Ongelma ei kuitenkaan ratkea salailulla.

Ja tärkeä varoitus: älä lähde hakemaan mitään pillereitä ulkomaisista nettiapteekeista “ilman reseptiä”. Niissä liikkuu feikkejä ja vaarallisia valmisteita. Suomessa on lailliset vaihtoehdot, ja reseptin saa helposti. Vaihtoehtoja on monta: työterveys, oma tk-lääkäri, Dokport jos haluaa jutella lääkärin kanssa chatissa – ja jos ei halua keskustella ollenkaan, Mediluxissa https://medilux.fi/erektiohairion-hoito/ riittää pelkän lomakkeen täyttäminen. Eli apua on saatavilla monella tapaa, mutta tärkeintä on että asiaan tarttuu eikä jää yksin.

• Anonyymi

Nuorena riitti kun tavoitettavissa oli joku haaroista halki henkiö.
      Myöhemmin se ei enää riitä vaan sen "haaroista halki" henkilön aktiivisuudella ja kohteen reaktioiden lukemisella alkoi olemaan suurempi merkitys.
      Viimein, omalla kohdallani on tunnustettava, että +80 vaiheessa sen haaroista halki henkilön mielikuvituksella ja aktiivisuudella on ratkaiseva merkitys. En siis yleistä!
      Nolo tunnustaa! Kohtuullinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa impotenssin mutta onneksi ohimenevänä häiriönä. Valitettavasti realistina on todettava, ettei kannata suunnitella kovin pitkälle tulevaisuuteen.

• Anonyymi00012

Onpa hiljainen säie.

Vaimoa kun ei enää seksi kiinnosta, niin ei ehkä harmita enää niin paljon kumpaakaan, että erektio on muuttunut lyhytaikaiseksi ja penis tosi pieneksi.

Seksuaalisuus sinänsä ei ole kadonnut, mutta avioliitto on kyllä siinä suhteessa onneton enkä koe prostituutiota ratkaisuksi

Eli en oikein tiedä mitä tekisin. En halua erota enkä pettää, enkä edes osaisi etsiä seuraa joka olisi älyllisesti vetävää ja seksuaalisesti kiinnostavaa. 55v mies on lopulta aika pohjalla naisten silmissä, ja impotentti mies aivan erityisesti.

"Hei, kiinnostaako sivusuhde impotentin miehen kanssa? Palkinto luvassa jos saat penikseni edes näkyville." Ei mikään iskurepliikki...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      21
      4897
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      391
      4449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3789
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      115
      2825
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      10
      2457
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1952
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1938
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1880
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1439
    Aihe