Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.
Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.
Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.
Keskustelua..
Erektiohäiriö (impotenssi)
9
2455
Vastaukset
- mulla on nuo kaikki
Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
Voikos kukaan auttaa!?- Skorpioni
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma. - mulla on nuo kaikki
Skorpioni kirjoitti:
sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.
Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.
Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
- sn
mulla on nuo kaikki kirjoitti:
Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
- muna seisoo
sn kirjoitti:
Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.
Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee. - mulla on nuo kaikki
sn kirjoitti:
No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?
- vm43
6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä. - Anonyymi
Totta, mutta monelle kynnys mennä lääkärille on edelleen iso. Siksi nämä jäävät helposti puhumatta, vaikka pitäisi. Ongelma ei kuitenkaan ratkea salailulla.
Ja tärkeä varoitus: älä lähde hakemaan mitään pillereitä ulkomaisista nettiapteekeista “ilman reseptiä”. Niissä liikkuu feikkejä ja vaarallisia valmisteita. Suomessa on lailliset vaihtoehdot, ja reseptin saa helposti. Vaihtoehtoja on monta: työterveys, oma tk-lääkäri, Dokport jos haluaa jutella lääkärin kanssa chatissa – ja jos ei halua keskustella ollenkaan, Mediluxissa https://medilux.fi/erektiohairion-hoito/ riittää pelkän lomakkeen täyttäminen. Eli apua on saatavilla monella tapaa, mutta tärkeintä on että asiaan tarttuu eikä jää yksin. - Anonyymi
Nuorena riitti kun tavoitettavissa oli joku haaroista halki henkiö.
Myöhemmin se ei enää riitä vaan sen "haaroista halki" henkilön aktiivisuudella ja kohteen reaktioiden lukemisella alkoi olemaan suurempi merkitys.
Viimein, omalla kohdallani on tunnustettava, että +80 vaiheessa sen haaroista halki henkilön mielikuvituksella ja aktiivisuudella on ratkaiseva merkitys. En siis yleistä!
Nolo tunnustaa! Kohtuullinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa impotenssin mutta onneksi ohimenevänä häiriönä. Valitettavasti realistina on todettava, ettei kannata suunnitella kovin pitkälle tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622532Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant979801Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.537713Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va936479SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1916219Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m645820Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,585307Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515203HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1214853Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074554