Erektiohäiriö (impotenssi)

Skorpioni

Erektiohäiriö tulee ikääntyvälle ihmiselle.
Sitä on myös tietyissä sairauksissa, ihmisillä joilla on:
- sepelvaltimosairaus
- verenpaine
- diabetes
- jne.

Erektiohäiriö on parin yhteinen asia.

Erektiohäiriöstä voi ja pystyy puhumaan avoimesti, silloin monet muutkin asiat hoituvat ongelmitta.
Lääkärit neuvovat, opastavat ja kuuntelevat mieluusti asiakasta myös näissä asioissa.

Keskustelua..

7

2181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on nuo kaikki

Ja silti seisoo niin että akka pelkää!
      Voikos kukaan auttaa!?

• Skorpioni

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

• mulla on nuo kaikki
        Skorpioni kirjoitti:

sinulla ei ole sitten erektiohäiriötä.

Erektiohäiriö on sitä, ettei saa riittävää erektiota seksuaalisen kanssakäymisen ylläpitämiseksi.

Erektiohäiriö voi olla ajoittainen ongelma.

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

• sn
        mulla on nuo kaikki kirjoitti:

Silti seisoo, mutta kai se erektiohäiriökin sitten myöhemmin tulee - mä olen vasta 65v

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

• muna seisoo
        sn kirjoitti:

Et vaan enää huomaa ettei se seiso. Dementia tainnut hirttää päälle. Koeta pärjätä kuppaisen vanhan munasi kanssa,vaikket sitä pystyyn enää saakkaan.

Itselläni oli lieviä erektiohäiriöitä mutta meni ohi kun lopetin sokerin syönnin ja maidon juonnin.
        Perunakin pitää heittää sioille koska se ei sisällä mitään muuta kuin tärkkelystä ja olut on sitä pahinta seisonnantappajaa.
        Juokaa pojat punaviiniä niin kalu kovenee.

• mulla on nuo kaikki
        sn kirjoitti:

No, kun silti seisoo! Kuppaa ei vielä ole mutta auttaisko se? Onko sulla kokemusta?
        Vanha se kulli kyllä, ja ryppyinenkin mutta huomattavasti minua kuin sinua lähempänä. Aamuisinkin seisoo niin ettei ravintolassa aamiaiselle kehtaa... käy kateeksi - luulen? Vai mitä, sn?

• vm43

6-kymppisenä vaihdoin pullon punttisaliin ja vielä 12 vuotta myöhemminkin kaikki toimii.
      Viimeisen savukkeeni poltin alle 4-kymppisenä alkottomuuteen liittyy tietenkin järkevä syöminen ja eläkeläisen rento, stressitön elämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      25
      3913
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2709
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      66
      2626
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      158
      2438
    5. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      56
      2325
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2278
    7. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2257
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      35
      1842
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      49
      1830
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1500
    Aihe