Olen lähdössä ulkomaille pidemmäksi aikaa (6-12kk). Voinko saada tämän aikaa kuntoutustukea, joka on ainoa tuloni Suomessa (430€/kk)? Tulen tienaamaan ulkomailla, mutta hyvin vähän. Lähinnä siis ylläpitoni edestä.
Olen aiemminkin ollut työssä ja opiskellutkin, mutta kela ei ole halunnut ottaa tukea minulta pois, koska olen ollut pitkään sairas ja se on haluttu jättää minulle "turvaksi". Eli jos hommat menee pieleen, niin ei tartte hakea uudestaan taas. Tuki on myönnetty 2007 loppuun.
Virallinen kotiosoitteeni pysyy Suomessa, joten jos en ilmoita Kelalle, niin saavatko tietää jostain missä olen ja mitä siellä teen?
Siltä pohjalta en haluaisi lopettaa tukea, koska AINA on mahis että hommat menee puihin.... Mutta haluan kuitenkin yrittää.
Ulkomailla olo ja kuntoutustuki
Mie vaan
1
496
Vastaukset
- yuiokp
§V§astatkaa tärkeä kysayms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163