Viittomakielisiä uutisia maailmalta?

make

En löytänyt hakukoneen kautta maailman kolkosta kuurojen viittomakielisiä uutisia joka näyttää netissä uutisia. Haluaisin nähdä sen, voisiko joku auttaa etsiä ja antaa tähän www.osoitteen, kiitos etukäteen!!t.mek

p.s en osaa tarpeeksi englantia :(

5

1342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Jos ymmärsin oikein haluat katsoa nimenomaan ulkomaiden viittomakielisiä uutisia? Laitoin hakusanaksi "Sign language" ja "News".

      Esimerkiksi BSL viittomakielisiä uutisia löytyy osoitteesta : http://www.signpostbsl.com/

      Sieltä valitaan kohta: SignPostNews, klikataan haluttua otsikkoa ja videon alareunasta BSL translation.

      Toivoittavasti BSL sujuu, minä en kuulevana ja jonkinverran viittomakieltä osaavana ymmärtänyt mitään...

    • E.T.

      HEI!!

      Löydät suomeksi viitotut uutiset ylen sivuilta eli www.yle.fi/viitomakielisetuutiset.
      Et tuo julki haluatko suomeksi vai englanniksi kyseiset uutiset. Meidän viitomakielemmehän ei ole kansainvälinen, sormiaakkoset taitaa olla ainoa, miten on numerot?
      Hyvää kevään jatkoa!!

      ET

      • Numerot 1-5 näyttäisi olevan melko samanlaiset kaikkialla. Sen jälkeen on eroja. Nämä, sormiaakkoset, satunnaiset samanlaiset viittomat ja ilmeisesti jonkin verran yhtenevät rakenteet. Ei tosiaan riitä ymmärtämiseen asti... Videoita suomalaisella viittomakielellä löytyy todella köyhästi toisin kuin vierailla viittomakielillä. Tosin uutisia en ole löytänyt niilläkään.


    • Radioon

      Tasa-arvon nimessä minä vaadin viittomakieliset uutiset myös radioon!

      • Jooseppi Juro

        Millonkas radiosta kuvaa on tullut? joko olet torvelo tai pilailet!Minua ei muuten viittomakieliset uutiset kiinnosta. Luen uutiset lehdestä. Useammastakin. Tv-uutisista oli millä kielellä hyvänsä ei paljon kostu. Kuhan nyt saapi semmoiset pikauutiset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe