En löytänyt hakukoneen kautta maailman kolkosta kuurojen viittomakielisiä uutisia joka näyttää netissä uutisia. Haluaisin nähdä sen, voisiko joku auttaa etsiä ja antaa tähän www.osoitteen, kiitos etukäteen!!t.mek
p.s en osaa tarpeeksi englantia :(
Viittomakielisiä uutisia maailmalta?
5
1380
Vastaukset
- ---
Jos ymmärsin oikein haluat katsoa nimenomaan ulkomaiden viittomakielisiä uutisia? Laitoin hakusanaksi "Sign language" ja "News".
Esimerkiksi BSL viittomakielisiä uutisia löytyy osoitteesta : http://www.signpostbsl.com/
Sieltä valitaan kohta: SignPostNews, klikataan haluttua otsikkoa ja videon alareunasta BSL translation.
Toivoittavasti BSL sujuu, minä en kuulevana ja jonkinverran viittomakieltä osaavana ymmärtänyt mitään... - E.T.
HEI!!
Löydät suomeksi viitotut uutiset ylen sivuilta eli www.yle.fi/viitomakielisetuutiset.
Et tuo julki haluatko suomeksi vai englanniksi kyseiset uutiset. Meidän viitomakielemmehän ei ole kansainvälinen, sormiaakkoset taitaa olla ainoa, miten on numerot?
Hyvää kevään jatkoa!!
ETNumerot 1-5 näyttäisi olevan melko samanlaiset kaikkialla. Sen jälkeen on eroja. Nämä, sormiaakkoset, satunnaiset samanlaiset viittomat ja ilmeisesti jonkin verran yhtenevät rakenteet. Ei tosiaan riitä ymmärtämiseen asti... Videoita suomalaisella viittomakielellä löytyy todella köyhästi toisin kuin vierailla viittomakielillä. Tosin uutisia en ole löytänyt niilläkään.
- Radioon
Tasa-arvon nimessä minä vaadin viittomakieliset uutiset myös radioon!
- Jooseppi Juro
Millonkas radiosta kuvaa on tullut? joko olet torvelo tai pilailet!Minua ei muuten viittomakieliset uutiset kiinnosta. Luen uutiset lehdestä. Useammastakin. Tv-uutisista oli millä kielellä hyvänsä ei paljon kostu. Kuhan nyt saapi semmoiset pikauutiset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722