Kertokaa naiset missä täällä kannattaa käydä kampaajalla, jotta tulos olisi jokseenkin hyvä ja hinta kohtuullinen?! Kun on pitkät hiukset niin joka kerta niiden operoiminen vie mielettömiä summia. Tyven värjäys ja latvojen tasaus aina noin sata euroa - ainakin siellä kampaamossa jossa itse käyn. Eikä se tulos ole välttämättä paras mahdollinen... Suositelkaa!
Lpr:n kampaamot
14
9767
Vastaukset
- vaaleaverikkö63
suosittelen HiusSalonki SI patrian vastapäätä. olenkäynyt siellä jo vuosia, hinta/laatusuhde mielestäni erinomainen!
- kannata
käydä hiusaika nimisessä kampaamossa, sijaiti on pallo.. kävin sielä joskus syksyllä ja huomasin sitte myöhemmin, että oli hiukset oli eri pituset. huomas etenki silloi jos laitto letit.. lisäksi hinnat oli aika huimat. minulla ei siis ainakaan positiivista kokemusta kyseisestä paikasta. muita paikkoja lpr:ssa en oo vielä kerenny kokeilemaa.
- mistää muust
paikasta siis kampaamosta positiivista sanottavaa ku hiusajasta. kampaajat iha sikkemukavia, ja miul on ainaki ollu halvat hinnat. tekivät hienon ylioppilaskampauksen miulle, makso korkeintaa 35e ja sain viel niilt ylppärilahjaks ripsarin! paikka on best.
- palvelu
mistää muust kirjoitti:
paikasta siis kampaamosta positiivista sanottavaa ku hiusajasta. kampaajat iha sikkemukavia, ja miul on ainaki ollu halvat hinnat. tekivät hienon ylioppilaskampauksen miulle, makso korkeintaa 35e ja sain viel niilt ylppärilahjaks ripsarin! paikka on best.
oli kyllä hiusajassa hyvää, ja henkilökunta mukavaa... jälki ei vaan minua tyydyttänyt, mutta aina ei kaikkia voi miellyttää :)
- jokamikä
Hyvää ja taitavaa palvelua.
- on loistava
siis tosi mahtava kampaaja siel ja kätevä käyä ostosreissun yhteydessä siinä. hintalaatu suhde on kaupungin paras.
hiusaika oli myös ku siellä päin asuin nii aika kiva paikka. - Bef
on loistava kirjoitti:
siis tosi mahtava kampaaja siel ja kätevä käyä ostosreissun yhteydessä siinä. hintalaatu suhde on kaupungin paras.
hiusaika oli myös ku siellä päin asuin nii aika kiva paikka.Hius E ei taida enää olla Prismassa mutta eihän sitä liikettä lopetettu vaan se muutti kai jonnekin, mutta minne?
- tidii
Bef kirjoitti:
Hius E ei taida enää olla Prismassa mutta eihän sitä liikettä lopetettu vaan se muutti kai jonnekin, mutta minne?
Hius E on muuttanut semmoseen osoitteeseen kuin Yrjönkatu 7.. Löytyy siis Veeruskan vierestä.
- Myra
Pitääkin lähteä kokeilemaan järjestyksessä noita paikkoja! Katsotaan löytyykö minulle uusi vakiopaikka, wanha ainakin tällä hetkellä risoo...
- kutri
kyllä paras hinta/laatusuhde on mustassa orkideassa kauppakeskus isossa kristiinassa
- tässä asiassa
Lisäksi Orkideaan pääsee leikkauttamaan hiuksia aikaa varaamatta. Parhaiten siellä leikkaa se tumma 3-kymppinen(?) nainen, olisiko hänestä tullut nyt peräti omistaja. Hinta taitaa olla keskitasoa, tasoitus, värjäys ja raidat oli jotain 70€:n pintaa lyhyisiin hiuksiin.
- Tyytyväinen asiakas
Kampaamo Seija Wetterstrand kirkkokadulla. Ehdottomasti paras mielestäni. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo kymmenisen vuotta! Suosittelen
- Anonyymi00013
Voisalmen tukkatiimi on tosi hyvä ja edullinen !!!
- Anonyymi00014
Hiusaika sikakallis. Leikkauksen yhtedessä veloittavat föönauksesta 17 € muualla föönaus kuuluu kaikkeen työhön...en suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472