Kertokaas viisaammat paljonko tuollaisen 80-luvun
voorttin hydrauliikan tuotto on litroissa?
Ford 5610
6
6174
Vastaukset
- satakymppi
Taisi olla jotain 36 litraa mutta katopa ihan itekin KONEDATA sivuilta. Siella pirun paljon tietoa eri merkeistä ja malleista..vähän vanhemmistakin!
- Vanha Voortimiäs
Eikös niissä ollut eri litratehot sen mukaan,oliko se tasakattoinen halpamalli,vai Ford-hytillinen kalliimpi.Ja se ero oli iso.
- tasakatosta
Vanha Voortimiäs kirjoitti:
Eikös niissä ollut eri litratehot sen mukaan,oliko se tasakattoinen halpamalli,vai Ford-hytillinen kalliimpi.Ja se ero oli iso.
LP - ohjaamollisissakin löytyy kaksoispumppua.
Joskus myytiin halpaa ns. Farmari-mallia, jossa oli myös keskivaihdekepit, siinä ei ollut kaksoispumppua.
-SS-
- katsoakin
Eli meet Fordis vasemmalle puolelle. Kuljetat katsettas moottorin sivua pitkin taaksepäin, ensin tulee mootoriöljynputsari, sitten noin 20 cm päässä jossa on se sauma kytkinkoppaan, jos siinä on semmoinen nelikulmainen luukku, tuotto on vain noin 35 l/min. Jos siinä on semmoinen hydrauliikkapumpun näkönen mötikkä, josta suodatin törröttää suoraan eteenpäin kohti mootoriöljynsuodatinta, on tuotto 69 l/min.
Se käyttövoima ei tule vauhtipyörän hammaskehästä, muuten, vaikka moni niin sanookin näkemättä kyseistä laitetta. Se tulee nokka-akselin takapäässä olevasta rattaasta.
Se kaksoispumppu on liitetty muuhun hydrauliikkajärjestelmään prioriteettiventtiilin kautta, joka on sijoitettu nostolaitekannen etuosaan. Ulkopuoliseen hydrauliikkaan on otettavissa koko tuotto (eli perässä olevan hydrauliikapumpun plus kaksoispumpun), jos muuta nostolaitekäyttöä ei ole.
Tuo kaksoispumpullinen hydrauliikka on aika joutuisa , näkyvät nostelevan mettäkuormaimella ihan joutokäynnillä puita kyytiin.
-SS-- Halkopinolle
Kiitoksia asiantuntevista vastauksista.
Täytyy ensi viikonloppuna tutkailla asiaa.
Tuo 35L riittäisi kyllä
todennäköisesti käyttötarkoitukseeni.
- tyhty
36 litraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849