KIROTTU KUVA

böömies

Tuli tuosta eBayn nettikaupassa olevasta kirotusta kirstusta mieleen (katso alempi juttu) tarina johon törmäsin eräällä paranormaaleja asioita käsittelevällä sivulla. Siinä oli otsake joka kertoi taulusta, jonka katsominen aiheutti omituisia tapahtumia, siinä jopa varoitettiin että pelkkä netti kuvan katsominen oli aiheuttanut outoja tapauksia joillekin. Kuitenkin, taulussa on kuva kahdesta lapsesta, jotka ovat pukeutuneet vanhan aikaisiin polvihousuihin, siis johonkin 40 - 50 luvun vaatteisiin, jos oikein siis arvelen. Lisäksi kuvassa on outoja palloja maalattuna, sekä muistini mukaan yksittäisiä juttuja, "leijumassa" jos muistan oikein. Lapsilla on surulliset ilmeet, elleivät jopa pelottoman ilmeettömät. Sivuilla varoitettiin, ennen kuin kuva tuli alempana esille, että he eivät ota vastuuta mieltä järkyttävistä tai oudoista tapahtumista. Itse en tietenkään uskonut enkä tiedä uskonko uudestaankaan, mutta kun alempana tuli kuva, katsoin että, eipä tuo nyt mikään erikoisempi ole, mutta kun pidempää tutkin kuvaa, alkoi tulla epämiellyttävä olo, niin siis sivun yläosassa varoitettiin kuvan "kirouksesta" ja vasta kuvan jälkeen alempana kerrottiin mitä se voi aiheuttaa. Aloin tuntea että en ollut yksin, mutta pistin senkin mielikuvituksen piikkiin. Tuntia myöhemmin kuvan katsomisesta modeemini hajosi, ja vaikka se korjattiin perusteellisesti, ei se tänäkään päivänä suostu toimimaan minulla, eikä liikkeen korjaajat ymmärrä mikä siinä pitäisi olla vikana. Lisäksi sen kuvan pikkupojan kasvot olivat epämiellyttävästi mielessäni kauan. En tiedä oliko kaikki sattumaa ja mielikuvitustani, mutta erikoista siitä teki että tuo kaikki tapahtui heti kun katsoin kuvaa, näin parina seuraavana yönä siis painajaista kuvasta, mutta siinäpä tuo sitten olikin. En muista linkkiä sivuille, mutta enpä enää halua kuvaa nähdäkään.

30

9659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrottiin kuvan

voivan aiheuttaa jos sitä katsoo? Olis kiva saada jostain linkki siihen kuvaan ja katsastaa itse tapahtuuko mitään!!

• böömies

Siellä kerrottiin erillaisten omistajien ja kuvan katsojien kokemuksia. Maalauksen omistajien mukaan, kuvan lapset saattoivat vaihtaa asentoa yön aikana, ilmeitä, sekä kuvaan saattoi ilmestyä uusia kuvia, tai vanhoja häipyä, ilmestyen joskus uudestaan takaisin. Lisäksi omistajien taloissa kuului omituisia ääniä sun muuta henkitoimintaa. Kuvia katsoneet saivat painajaisia (kuten minä) lisäksi vähäistä henkitoimintaa taloissa, tai vastaavaa. Itselleni ei ollut muuta kuin oudot tuntemukset, painjaiset sekä tuo modeemin hajoaminen. En enää muista linkkiä, enkä liioin välitäkään muistaa! :)

• Yyz

www.paranormalghostsociety.org/curses.htm

• Nyt jäämme
        Yyz kirjoitti:

odottelemaan josko jotain tapahtuu!! Saattaa olla että se "kirous" on ihmisten päässä...
        Kuvasta varoitellaan sen olevan kirottu ja sellainen saa ihmeitä aikaan ihmisten päissä...
        Mutta ei sillä etteikö oikeastikkin jotain kirouksia voisi olla olemassa!

• aef
        Nyt jäämme kirjoitti:

odottelemaan josko jotain tapahtuu!! Saattaa olla että se "kirous" on ihmisten päässä...
        Kuvasta varoitellaan sen olevan kirottu ja sellainen saa ihmeitä aikaan ihmisten päissä...
        Mutta ei sillä etteikö oikeastikkin jotain kirouksia voisi olla olemassa!

Kuka muu uskaltautui katsomaan?
        Itse en uskalla....
        Onko kellekään tapahtunut mitään...
        hui....jännää...

• ja....
        aef kirjoitti:

Itse en uskalla....
        hui....jännää...

Katsoin kuvaa eilen illalla,muutaman minuutin ajan.Kävin nukkumaan ja unissani näin kyseisen kuvan ja pojan vasemman puoleinen käsi oli kohonnut....kuin poika kerjäisi!!!!!

• ja.... kirjoitti:

Katsoin kuvaa eilen illalla,muutaman minuutin ajan.Kävin nukkumaan ja unissani näin kyseisen kuvan ja pojan vasemman puoleinen käsi oli kohonnut....kuin poika kerjäisi!!!!!

Laitan kaverini kattomaan sitä, enkä kerro sen tarinaa. Uskon vian olevan ihmisten päässä ja uniahan voi aina nähdä.

• lammas-jr kirjoitti:

Laitan kaverini kattomaan sitä, enkä kerro sen tarinaa. Uskon vian olevan ihmisten päässä ja uniahan voi aina nähdä.

Muistathan kertoa tapahtuiko kaverillesi mitään esim. painajaisia?

Melko mielenkiintoinen juttu. Itse en viitsi katsoa kuvaa..ainakaan vielä.

-Orson

• Nähty on
        aef kirjoitti:

Itse en uskalla....
        hui....jännää...

Kävin jo muutama kuukausi sitten katsomassa samaista kuvaa, eikä käynyt mitenkään. En nähnyt unia tms. Tiesin kyllä kuvan tarinan jo etukäteen, mutta ainakaan minuun se ei vaikuttanut.

• Yyz
        Nähty on kirjoitti:

Kävin jo muutama kuukausi sitten katsomassa samaista kuvaa, eikä käynyt mitenkään. En nähnyt unia tms. Tiesin kyllä kuvan tarinan jo etukäteen, mutta ainakaan minuun se ei vaikuttanut.

Kuva on kuitenkin kohtuullisen ahdistava. Ruokkii kyllä mielikuvitusta mukavasti....
        Olisi kiva nähdä luonnollisessa koossa ja kokonaan....

• Gein
        Yyz kirjoitti:

Kuva on kuitenkin kohtuullisen ahdistava. Ruokkii kyllä mielikuvitusta mukavasti....
        Olisi kiva nähdä luonnollisessa koossa ja kokonaan....

Katsottu on myös, kuvan pojalla on kyllä kieltämättä kummallisen tuijottava ilme tms...
        Täytyy katsoa kuva uudelleen joskus yöllä ja yksin, jos vaikka alkais kummittelee:)

• kansan varjo
        Gein kirjoitti:

Katsottu on myös, kuvan pojalla on kyllä kieltämättä kummallisen tuijottava ilme tms...
        Täytyy katsoa kuva uudelleen joskus yöllä ja yksin, jos vaikka alkais kummittelee:)

varokaa mitä toivette, pelko voittaa aina mielenkiinnon . . . pelko tuo mukanaan sekoamisen . . . seotessaan ihminen tekee virheitä . . . virheistä voi oppia . . . useimmiten ei.

• Orson kirjoitti:

-Orson

Katoin veljen kanssa sen huikean kuvan. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä. Pienikin vielä... ei tosta muista edes nähdä painajaisia.
        Sivutkin oikein semmosella taidolla tehty.

Mut katotaan nyt jos jotain tapahtuu.

• Jiipee
        kansan varjo kirjoitti:

varokaa mitä toivette, pelko voittaa aina mielenkiinnon . . . pelko tuo mukanaan sekoamisen . . . seotessaan ihminen tekee virheitä . . . virheistä voi oppia . . . useimmiten ei.

joo olen samaa mieltä..ite en oo kuvaa menossa katsomaan koska en halua seuraani mitään ylimääräisiä vieraita. tietty saattaa kuullostaa jännältä, mutta kun jotain sitten oikeasti tapahtuukin toivotte ettette koskaan olisi kuvaa katsoneet.

• elisant
        Yyz kirjoitti:

...niin laittakaa viestiä tulemaan ja minä poistan sen.

Ei kukaan halua ehdoin tahdoin toisille painajaisia tai aiheuttaa mielen rauhan järkkymisiä. Suurin osa kuitenkin pelkotilojen aiheuttamista järkytyksistä tapahtuu ihmisen mielessä ja sen vuoksi näihin asioihin on aina suhtauduttava pienellä varovaisuudella, oli kuinka mielenkiintoinen ja hauska linkki tahansa. =)

Ellu

• Öh..
        Orson kirjoitti:

-Orson

Katsoin kuvaa. Sehän oli ihan kauniskin. Kyllä sen taas näkee miten mielikuvitus laukkaa joillakin. Ja jos nään painajaisia siitä yöllä, niin miten voi nähdä ihan kauniista kuvasta painajaisia? Jos kuitenkin nään, niin kerron sille terveisiä, että käy moikkaamassa teitäkin. =P

• pelästynytt
        Yyz kirjoitti:

minä katsoin ja noin puolen tunnin päästä kun kuuntelin musaa tämmösillä kuulokkeilla niin sieltä musan keskeltä kuulu jotain naisen muminaa vaikka ei edes kuulunut kappaleeseen!!!!!
        arvatkaa pomppasinko tästä tuolista ja heitin kuulokkeet lattialle...
        mahtaneeko johtua kuvasta??
        meinaan kun menin uudestaan katsomaan ei enään toiminut tämä linkki..

• Uhri...
        Orson kirjoitti:

-Orson

Kävin kattoon sen kuvan tuossa pari päivää sitten ja eilen tapahtu jotain kirottua kyllä... Tietokone sippas ja syynä oli yhden windows kansion yhtäkkinen katoaminen joka ilmeni vasta uudelleen käynnistyksessä... Ei ollut virus eikä vastaava ei edes oma kämmi se vain katos... Sitten laitoin kiintolevyn toiseen koneeseen kiinni niin se ilmoitti että kaikki tiedostot ovat vioittuneet ja ei auttanut muuta kuin tyhjentää levy ja alkaa asentamaan windows uudestaan... Sattumaa tai ei ni vastaavaa ei ole ennen käynyt... Nyt kone ja levy pelaa taas moitteettomasti ku on kaikki laitettu uudestaan että laitteisto vikakin on vähän epäilyttävä vaihtoehto... Jokainen uskokoon mihin haluaa mutta näin kävi...

• Tomi
        Yyz kirjoitti:

Hyi hemmetti. Tuli kyllä ilkee olo kun katoin sitä kuvaa. Lisäksi samalla hetkellä digilaatikko sanoutu irti mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen toimi taas. On toiminu muuten normaalisti. Kuinka tollasia laitevikoja voi tulla jostain kuvasta? Vai oliko vain outo yhteensattuma?

• aave nainen
        Yyz kirjoitti:

toisinaan minulle tulee asioista tunteita eli jostain syystä tunnen jos asiat on hyvin huonosti jossain hyvää huonoa. tuosta kuvasta tuli vain tyhjä mitään sanomaton tunne. joten empä usko että siinä mitään "kirousta" on. onhan tuossa juttua taiteilijasta joka kuoli ja että hänen taulunsa ns "itkee". se on ihmisten omassa kuupassa.

• aave nainen
        pelästynytt kirjoitti:

minä katsoin ja noin puolen tunnin päästä kun kuuntelin musaa tämmösillä kuulokkeilla niin sieltä musan keskeltä kuulu jotain naisen muminaa vaikka ei edes kuulunut kappaleeseen!!!!!
        arvatkaa pomppasinko tästä tuolista ja heitin kuulokkeet lattialle...
        mahtaneeko johtua kuvasta??
        meinaan kun menin uudestaan katsomaan ei enään toiminut tämä linkki..

muutakin. minulla kuuluu "omituisuuksia" kuulokkeista ilman tuotakin.. vastikään alkanut.. tuo kuulokkeista (äänien) kuuluminen jotka eivät siihen kuulu.

• Taimikälie
      • Gein

Luuletteko te tosiaan että jotain kuvaa netistä katsomalla kylään tulee heti kummituksia tai jotai...?heh Kyllä idiotismi kukoistaa taas tääläkin.

• Gein kirjoitti:

Luuletteko te tosiaan että jotain kuvaa netistä katsomalla kylään tulee heti kummituksia tai jotai...?heh Kyllä idiotismi kukoistaa taas tääläkin.

Ku tosissaan uskoo tommoseen ja pelkää, niin varmaan alkaa näkyy kaiken näköstä mörköä.

Oon jo kattonu typerän kuvan monta kertaa eikä mitään ole vielä tapahtunut :< Vaikka kuinka yrittäis ruokkia mielikuvitusta.

• hands

kaveri kattoi kuvaa eilen duunissa, ja kun se meni himaan niin sen seinältä oli tippunut leijonataulu. se oli irronnut kehyksistä, niin että kehykset vielä roikkuivat seinällä kun itse taulu oli lattialla. Enivei tartuin härkää sarvista ja tein niinkuin ebayn jutussa kiellettiin(älä pistä taustakuvaksi) ja kas kumma: kun kävin vessassa kakkasella huomasin paperin loppuneen vasta tarpeiden jälkeen... tosijuttu.

• Nimetön

Heh heh...

• Yyz

Kaikille urbaanilegendoille pitää olla myös jatko-osa.Googleta nimellä: "Resistance at the Threshold"......

• agnostikko.

Mnääääähhh... olen hyvin pettynyt. Ja minä kun luulin jo saavani tosissaan tutustua henkimaailmaan..

• Imod

Tuli ihan paha mieli tota kuvaa kattoessa, ja ne kauheet naamat tuli mieleen ennenkun menin nukkumaan. Se kauhee jättinukke siinä kuvassa ois parempi lykätä hakettimesta läpi, ettei siitä jäis mitään jälkeen, ja ostaa pojalle marsu tai hamsteri kaveriksi, niin johan tulis iloisempi ilme naamalle.

Kammottava kuva.

• hipps

menin tyhmyyksissäni sen kattomaan, ennen kun lueskelin tapahtuneita.

saako tätä kirousta poistettua? oudosti kuva on koko ajan mielessäni ja muistan sen liiankin tarkasti. oli se omituinen, ei mitenkään erityisen etova, mutta no joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2538
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1931
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1733
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1282
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      136
      901
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      883
    Aihe