KOLME VUOTTA SITTEN juuri ennen varsinaista läpimurtoa maailmalla ja suomessa:musiikkimaailma saa uutta verta kolumbiasta kun lahjakas laulaja shakira,jonka on ennustettu nousevan kirkkaudessaan jopa ohi britney spearsin ja christina agguileran,julkaisee uuden levyn!
kaikkea ne ihmiset uskoivatkin silloin......
NÄIN MAINOSTETTIIN
3
641
Vastaukset
- se siitä.
:) Muistan tuon, koska se oli ensimmäinen juttu Shakista suomen mediassa (ensimmäinen, jonka bongasin). Tai no oli Shakiran MTV Unplugged esiteety YLE1:llä jo aiemmin.
- mutta....
hyvän näkönen se shakira on! mukava sitä on aina mtv:ltä kahtoa. heh
- setänennn
Kirkaudessaan Shakira on noussut ohi britney spearsin ja christina aguileran aikoja sitten, mun silmissä ainakin ja monen muunkin silmissä. Ei paras ole aina se joka myy eniten. Ei myyntiluvut tee artistia kirkkaimiksi.
On spice girlskin myynyt kymmeniä miljoonia levyjä,mutta se bändi ei ole mielestäni yhtään kirkas eikä lahjakas tai muutakan. Se on pieni pimeä hetki jossain 90-luvun loppu puoliskossa.
Shakira taas on artisti joka 13 vuotiaana julkaisi ensimmäisen levynsä ja joka vielä 29 vuoden ikäisenä tekee sellaista musiikkia joka myy miljoonia. Hänen uransa on kestänyt siis 16 vuotta!! Ja koko ajan hän vaan saa enemmän ja enemmän arvostusta.
Grammy palkinnot ovat musiikkimaailman arvostetuimmat palkinnot ja niitä jokainen artisti halua saada. Shakira on saanut enemmän grammy palkintoja kun christina aguilera tai Britney Spears. Eikä ihmekkään sillä shakiran musiikki on monipuolisempa (rockia,poppia,lattaria.itämaista) ja hän myös tekee sitä itse (sanoitukset,sovitukset,tuottaaminen yms.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019