Tiedättekö luotettavia kauppoja saksassa joissa myydään 7D halvalla. Postiennakko mahdollisuus olisi plussaa.
7D :n halvin paikka saksassa
1
1545
Vastaukset
- Pilot
En tiedä halvinta,mutta varsin edullinen tarjous kunnon objektiivilla on AC-Fotossa tänään:KM 7D AF 28-75/2,8D 1GB kortti yht.999€.Tuossa ei jää kameran rungolle hintaa kuin vajaa 500€.Toinen tarjous on Topvisionilla.Runko 703€ ja erikseen objektiivi AF 17-35/2,8-4,0D hintaan 258€!!!(ko.obj.muualla norm.noin 450-500 €).Tuo objektiivitarjous on niin halpa,että tilasin itsekin välittömästi.Monella myyjällä on runkoa kittiobj.18-70mm,mutta älä sorru siihen ellei ole aivan pakko esim.budjetin vuoksi.Huomioi se,että kannattaa pitää kiirettä jos aikoo saada D7:n,sillä monelta on jo loppu.Samoin nuo obiska tarjoukset eivät yleensä ole kuin 1-2 päivää voimassa.Muuten suosittelen KM:n 28-75mm objektiivia sen ominaisuuksien(mm.eritt.tarkkapiirtoinen)tähden,vaikkei se mikään kovin laajakulma olekaan.Itse hankin sellaisen muutama viikko sitten ja kaduttaa,että tuli aiemmin hommattua Sigman"laatuobjektiivi"af18-50/2,8 ex dg.Nyt tuolla KM:n objektiivilla on kaikki otokset onnistuneita ja vieläpä terävämpiä vaikka käsin tarkentaisi.Postiennakko maksuista en osaa sanoa ko.firmojen kohdalla,sillä olen aina tilannut näistä Mastercardilla.Olen käyttänyt Topvisionia,Technikdirektiä ja AC-Fotoa useamman kerran ja ainakin Topvision on ollut nopea ja hyvin luotettava.Lähetyskulut on Topvisionilla Suomeen 16€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533926KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912320Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261521- 281516
- 151172
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032