Tiedättekö luotettavia kauppoja saksassa joissa myydään 7D halvalla. Postiennakko mahdollisuus olisi plussaa.
7D :n halvin paikka saksassa
1
1534
Vastaukset
- Pilot
En tiedä halvinta,mutta varsin edullinen tarjous kunnon objektiivilla on AC-Fotossa tänään:KM 7D AF 28-75/2,8D 1GB kortti yht.999€.Tuossa ei jää kameran rungolle hintaa kuin vajaa 500€.Toinen tarjous on Topvisionilla.Runko 703€ ja erikseen objektiivi AF 17-35/2,8-4,0D hintaan 258€!!!(ko.obj.muualla norm.noin 450-500 €).Tuo objektiivitarjous on niin halpa,että tilasin itsekin välittömästi.Monella myyjällä on runkoa kittiobj.18-70mm,mutta älä sorru siihen ellei ole aivan pakko esim.budjetin vuoksi.Huomioi se,että kannattaa pitää kiirettä jos aikoo saada D7:n,sillä monelta on jo loppu.Samoin nuo obiska tarjoukset eivät yleensä ole kuin 1-2 päivää voimassa.Muuten suosittelen KM:n 28-75mm objektiivia sen ominaisuuksien(mm.eritt.tarkkapiirtoinen)tähden,vaikkei se mikään kovin laajakulma olekaan.Itse hankin sellaisen muutama viikko sitten ja kaduttaa,että tuli aiemmin hommattua Sigman"laatuobjektiivi"af18-50/2,8 ex dg.Nyt tuolla KM:n objektiivilla on kaikki otokset onnistuneita ja vieläpä terävämpiä vaikka käsin tarkentaisi.Postiennakko maksuista en osaa sanoa ko.firmojen kohdalla,sillä olen aina tilannut näistä Mastercardilla.Olen käyttänyt Topvisionia,Technikdirektiä ja AC-Fotoa useamman kerran ja ainakin Topvision on ollut nopea ja hyvin luotettava.Lähetyskulut on Topvisionilla Suomeen 16€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839