Telamatto

Noviisi

Heipparallaa!
Mistä tietää milloin on aika vaihtaa telamatto?
Mulla on skidoo safari -92 ja matossa palaa jäljellä noin 1.5-2cm korkeudelta. Joko on vaihdon aika, vai milloin se on?
Onko ulkomaan konsti vaihtaa itse?
Missä hinnoissa tuollainen 125x42 matto mahtaa liikkua ja mistä sellaisen saa? Voiko ostaa käytettynä? ajoa tulee n50-80km/kausi ja kaikki ajo tapahtuu jäällä.
Kelkka jäi jauhamaan paikalleen kun yritin lähteä liikkeelle, oli jäällä vähän lunta ja kelkka kaivoi sen vähänlin äkkiä pois, ja piti nykiä persettä sivuun, jotta lähti liikkeelle.

Olen vasta alkaja kelkan kanssa joten pienetkin vinkit ovat tervetulleita!
Kiitos.

7

7550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuvo

eiköhän se ala olla aika vaihtaa , jos ei enää liikkeelle pääse. :)
      käytettynäkin saa ihan hyväkuntoisia, tavalliseen ajoon.

• vasta alkaja myös

nastoilla oleva matto jos ajelet paljon jäällä. Minulla myös aika kulunut mutta hyvin menee lumessa mutta vähän lunta tai ei ollenkaan jäällä niin kuopii paikoillaan vaikka kuinka persettä heiluttaisi.

• Noviisi

noi nastat pysyy? jos normaalimatto? kuluu niinkuin mulla luulis nastojen häipyvän äkkiä?
        En oo koskaan nähnykkään sellaista. Olen katsellut uusien kelkkojen mattoja ja verrannut niitä omaani.

• vasta alkaja
        Noviisi kirjoitti:

noi nastat pysyy? jos normaalimatto? kuluu niinkuin mulla luulis nastojen häipyvän äkkiä?
        En oo koskaan nähnykkään sellaista. Olen katsellut uusien kelkkojen mattoja ja verrannut niitä omaani.

Voit joko itse nastottaa tai sitten ostat valmiiksi nastotetut. Nastat häipyy kuten autostakin riippuu tietinkin siintä miten ajaa.

• jäällä-ajaja
        Noviisi kirjoitti:

käyppäs tuolla katsomassa https://www.touring.se/skoter/Servlet

• jäällä-ajaja
        Noviisi kirjoitti:

myös irto nastoja jos vain itse nastotat!

• ne pirun

nastat pysy noissa matoissa, kokemusta on...tällä hetkellä on telasta läpi pultattuna kunnon piikit--->repii ennemmin telan paskaksi ku lähtee irti ;) ja niitä saa esim www.allright.fi ja pito on taattu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82