kävi säkä, kirpparilla joku myi Robbien kokoelman 2,5 eurolla jipiii, kaupasssa Prismassa olis ollut 23,50, vähän säästi työtön taas, jipiiiiii.
Greatest Hits: 2,50 € !!
9
1360
Vastaukset
- piippola
..robbien levystä olisin pulittanu enintään 5senttiä jos sitäkään!!!
- hohohohooh
niin eihän sulla p.a. finninaamalla enempää olekaan tilillä hähähähähähäääääääää,
kuuntele sä vaan sitä hiphappahoppias, äitin pikku lökäpöksy lippa vinossa muna kädessä. - kuitenkin
hohohohooh kirjoitti:
niin eihän sulla p.a. finninaamalla enempää olekaan tilillä hähähähähähäääääääää,
kuuntele sä vaan sitä hiphappahoppias, äitin pikku lökäpöksy lippa vinossa muna kädessä.Williamsin sivuille vaikkei pätkääkään kiinnosta...Nää on musta niin hyviä nää muna kädessä jutut,hehhehehhh.Kiitti kun jaksoit huvittaa munkin päivääni.
- viestihän oli
kuitenkin kirjoitti:
Williamsin sivuille vaikkei pätkääkään kiinnosta...Nää on musta niin hyviä nää muna kädessä jutut,hehhehehhh.Kiitti kun jaksoit huvittaa munkin päivääni.
osotettu tolle ylemmälle, joka pisti Robbiee halvalla. Halvalla tosin oltiin sen kokoelmakin myyty, olis ehkä kannattanu pyytää siitä pikkusen enemmän.
- Realisti
Imaisee ne kappaleet tuolta vertaisverkosta, eikä maksa penniäkään ! No, tietysti tyhjän levyn verran, vajaat 50 senttiä. Eikä tarvitse raahautua minnekään.
- robbie<3<3
mä sain sitten ilmaisen robbie levyn mun kaverilta kun se ei halunnut sitä :D:D:D:D ja se oli ihan upo uus...
- levy on
näköjään noussu takas listalle. Jopa uuden levyn ohi.
- RW:n musaa
soitettu tavallista enemmän radiossa vai miks kokoelma yht'äkkiä nousi takas listoille..?
- T-T-T-T
RW:n musaa kirjoitti:
soitettu tavallista enemmän radiossa vai miks kokoelma yht'äkkiä nousi takas listoille..?
Voi olla, että kun hän on taas in, niin ihmiset ovat innostuneita kuuntelemaan Williamsia ja ostavat sen vanhoja levyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129