Googlettamalla huomasin, että hahmot ovat kauniisti piirretty (se on pää asia se xD) ja taisin innostua sarjasta... Eli:
Mitä sarjassa tapahtuu/mistä se kertoo?
Onko se mangaa vai animea vai molempia?
Jos se on mangaa, saako sitä suomesta?
Time Stranger Kyoko??
16
1006
Vastaukset
- ...chibi...
Kyoko Suomi on suuren kuningaskunnan kruununprinsessa, joka ei tahdo ryhtyä hallitsijaksi.Kyoko haluaa olla aivan tavallinen tyttö, mutta se ei onnistu ennen kuin hän on keksinyt keinon
herättää siskonsa 16 vuotta kestäneestä unesta. Kyokolla on apunaan ajan kivi, jonka avulla hän pystyy pysäyttämään ajan ja kulkemaan ajassa eteen-ja taaksepäin. (Kopsasin tuon ekan mangakirjan takakannesta,koska en osaa kunnolla selittää juonta)
Siitä on vain mangaa ja siinä on 3 mangakirjaa
Se oli myynnissä Suomessa suomen kielisenä ja sitä saa varmaan vielä netistä.(Luultavasti Suomesta)- ...chibi...
Huuto.net:issä on ainakin tällä hetkellä.
- Nezda
...chibi... kirjoitti:
Huuto.net:issä on ainakin tällä hetkellä.
Kyokoita saa kirjakaupoista hinnalla 5.50.
- kaunistahan se on
ei kannata hankkia tätä sarjaa vaikka kuinka kauniilta näyttääkin, ei ainakaan ensimmäiseksi. miusta sarja oli nimittäin pohjanoteeraus verrattuna full moon wo sagashiteen, jossa on vähintäänkin yhtä kaunis taide. englanniksi saa. osia on seitsemän.
- *Usagi-chan*
Ainakin mun mielestä time stranger kyoko on tosi hyvä. (olen lukenut netissä full moon wo sagashitea ja mun mielest molemmat on yhtä hyviä.)
- gingatyttö92
*Usagi-chan* kirjoitti:
Ainakin mun mielestä time stranger kyoko on tosi hyvä. (olen lukenut netissä full moon wo sagashitea ja mun mielest molemmat on yhtä hyviä.)
Minusta ne ovat parhaat mangasarjat!!!
- -__---__-
gingatyttö92 kirjoitti:
Mun mielestä Inuyasha on tosi tylsä kun ekojen pokkareitten jälkeen sama juoni alkaa vaan toistua ja toistua...
- NoFace
Arina Tanemuran hahmot ovat kaikissa pokkareissa ainakin minun kokemukseni mukaan ihan samannäköisiä :P
- ¤Jadekettu ¤
gingatyttö92 kirjoitti:
Eikös se ole Ginga Densetsu Weed?
Vai onkos toi joku englannin kielinen nimi??!!?
xP - gingatyttö92
-__---__- kirjoitti:
Mun mielestä Inuyasha on tosi tylsä kun ekojen pokkareitten jälkeen sama juoni alkaa vaan toistua ja toistua...
Jotkut tykkää Ranmasta, toiset palvoo Inuyashaa, toiset katsoo Sailor moonia ja jotkut rakastaa Ginga Nagareboshi Ginia tai vaikka Fruit Baskettia... :)
- hfhgfg
¤Jadekettu ¤ kirjoitti:
Eikös se ole Ginga Densetsu Weed?
Vai onkos toi joku englannin kielinen nimi??!!?
xPDensetsu tarkoittaa legendaa, eli se on englanninkielinen nimi.
- Otaku-chan
*Usagi-chan* kirjoitti:
Mistää oot lukenut Full Moonia?? Mä oon nähny koko animen, se on super ihana! Mä haluisin lukee sen mangankin.
- Uyoku-chan
Minusta Time Stranger Kyoko oli ihana sarja ostin kaikki 3 pokkari heti kun ne ilmestyivät! Harmi että sarja jäi todella lyhyeksi :( Kauan eläköön Arina Tanemura! Kuinka moni muuten on samaa mieltä kanssani että Arina Tanemura aivan älyttömän hyvä piirtäjä? Siis esim. Kyokossa yhtä aukeamaa varten oli Arina piirtänyt Kyokolle ihanan yksityis kohtaisen puvun, jota ei sen jälkeen enää nähty. Arina on idolini:D
- Otaku-chan
Oon samaa mieltä!! Arina Tanemura on mahtava piirtäjä!
- maron
Otaku-chan kirjoitti:
Oon samaa mieltä!! Arina Tanemura on mahtava piirtäjä!
Arina Tanemura on tosi hyvä piirtämään, ihailen sitä kaunista piirros tyyliä. ^^ Haluaisin itsekkin ruveta tekemään omia mangoja. Tykkään piirtää. Time stranger kyoko on ihana sarja, tykkään myös kamikaze kaitou jeanne-sarjata. ^_^ en ole vielä lukenut full moonia, mutta sitäkin ajattelin lukea sitten kun on rahaa ostaa koko manga sarja. En ole vielä tähän mennessä pettynyt Arinan tekemiin sarjoihin. Tiedättekö onko Arinalla lisää manga sarjoja, kuin nämä kolme? ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248