Mies 45v kysyy ja kertoo.Joitakin vuosia sitten tapahtui seuraavaa.Oli myöhäinen ilta.Olin ollut rock-konsertissa ja pääni oli täynnä hyvän musiikin jälkiääniä.Kävelin kohti leirintäaluetta lempeässä kesäsateessa.Kävelin kotiseutumuseon ohi ja huomasin että sielläkin on konsertti.Hildegard Bingeniläisen luuttusävellyksiä.Ex tempore saapastelin sisään ja istuin odottamaan.Istuin sangen lähellä soittajaa joka soitti todella hyvin.Vaikka musiikki oli outoa pääsin siihen ihmeesti "sisään".Kuulin joka sävelen tarkasti ja samalla kokonaisuuden johon se liittyi.Sellainen sielunyhteys.Taisin olla otollisessa mielentilassa.Istuin hiljaa ja tunsin kuinka ruumiini muuttui painavaksi ja jäykäksi.Kaikki voima katosi ja tuntui etten voisi liikkua.Ruumiini muuttui tyhjäksi kuoreksi jonka sisällä sieluni liikkui.Ympäristö haipui etäälle mutta musiikki jäi.Se ei ollut yhtään pelottavaa.Seurasin tapahtumaa kiinnostuneena.Se oli hyvänolon tila.Täysin rauhallinen.Ja ihana musiikki jonka kanssa olin kuin yhtä.Kun musiikki loppui ja aplodit alkoivat HUMP olin taas arkitodellisuudessa.Oliko se samanistinen kokemus?
Vastaukset 2
- transsitila
olisi osuvampi ilmaisu.
voisiko enää musiikki olla täydellisempää,onneksi olkoon. - Anonyymi00002
Paljonkohanoli promilleja veressä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261496Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421314Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109794Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja120761- 62695
- 53671
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144549- 6515
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286509