Paljonko on aiheellista jättää Thaimaassa tippiä? Esim jätetäänkö takseille vaiko just se minkä mittari näyttää?
tippi
2
609
Vastaukset
- tippiä
just sen verran kun itse haluat jättää, tai ole jättämättä, tipin anto ei ole pakollista, tämä pätee kaikkialla maailmassa.
- Pattaya lover
Jos saat hyvää palvelua, niin jätä aina tippiä. Tipin määrä voisi olla luokkaa 10% laskusta. Jos juot yhden kaljan ravintolassa, niin ei se 20 Bahtin tippi kaada lomabudjettiasi, etkä varmaan halua nuukan miehen mainetta. Teet sillä seuraavan vierailusi miellyttävämmäksi. Thaikut kyllä muistaa ne jotka antaa tippiä ja ne jotka ei anna.
Monissa ravintoloissa/baareissa jopa puolet henkilökunnan palkasta muodostuu tipeistä. Useimmissa baareissa henkilökunta saa jakaa kaikki tipit keskenään, eikä ahne ravintoloitsija ota osuuttaan.
Takseille olen antanut tippiä, jos kuski löytää suoraan perille. En kuitenkaan mopotakseille, enkä lavatakseille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819