Tuntuu niin toivottamalta...Lasta yritetty n. 3 vuotta ja 3xICSI takana ilman sitä niin kovasti toivottua tulosta. Ajattelin kysyä muiden samassa tilanteessa olevien mielipidettä ja hakea samalla kannustustakin. Kertokaa "kollegat" milloin on aika tunnustaa tosiasia ja luovuttaa?
Kiitos, olemassa olostanne.Tämä palsta on monen päivän pelastus
Milloin luovuttaa?
9
1259
Vastaukset
VOIMIA SULLE!!!!!!!!!MEILLÄ OLI MYÖS 3*ICSI OMILLA SOLUILLA,ILMAN TULOSTA.....!SEURAAVA ICSI LAHJAMUNASOLUILLA JA TULOKSENA IHANA RAKKAUSPAKKAUS!TIEDÄN,ETTÄ HOIDOT TOOOOOODELLA RASKAITA!!!!!!!!!!VOIMIA!!!!!!!!!ME YRITÄMME NYT SISARUSTA(JONOTETTUAMME UUSIA LAHJAMUNASOLUJA N.1,5v.) JA ENSIMMÄINEN,TUORESIIRTO,EPÄONNISTUI!JUURI TÄNÄ AAMUNA HAIMME 2 ALKIOTA MASUUNI.PAKKASESSA OLI 4 ALKIOTA,JOTKA EILEN KAIKKI OTETTIIN SULAMAAN.....NIISTÄ 2 OLI LOPPUJEN LOPUKSI SIIRTOKELPOISTA JA NYT TOIVOTAAN PARASTA!KOETA JAKSAA!!!!!!!!ONNEKSI ON TÄMÄ PALSTA.....VOIMAHALEJA!!!!!!!!!!!!!!:):):)
- Tupuna
Kiitos myötätunnosta! Ei kai se auta, kun toivoa parasta.
KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)
- tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)
Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.
tinni-tunni kirjoitti:
Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.
Huomautus kuitataan!:):):)
- Helinä
mansku1 kirjoitti:
KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)
Menee nyt alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi, mutta oli pakko tulla toivottamaan Mansku1lle ja "aluille" Onnea matkaan! Toivotaan kovasti että tyttönne saa pikkusisaruksia =)
Sopiiko kysyä miksi teillä nyt sulatettiin pakkasesta ne kaikki neljä kerralla? - tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
Huomautus kuitataan!:):):)
Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...
Tinni-Tunni tinni-tunni kirjoitti:
Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...
Tinni-TunniAsia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)
- tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)
Me ollaan yritetty jo lasta jo parisen vuotta ja yritetään yhä, toinen koeputkiyritys kai kohta edessä. Saa nähdä onnaako ja koska.
Tinni-Tunni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504