Milloin luovuttaa?

Tupuna

Tuntuu niin toivottamalta...Lasta yritetty n. 3 vuotta ja 3xICSI takana ilman sitä niin kovasti toivottua tulosta. Ajattelin kysyä muiden samassa tilanteessa olevien mielipidettä ja hakea samalla kannustustakin. Kertokaa "kollegat" milloin on aika tunnustaa tosiasia ja luovuttaa?

Kiitos, olemassa olostanne.Tämä palsta on monen päivän pelastus

9

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOIMIA SULLE!!!!!!!!!MEILLÄ OLI MYÖS 3*ICSI OMILLA SOLUILLA,ILMAN TULOSTA.....!SEURAAVA ICSI LAHJAMUNASOLUILLA JA TULOKSENA IHANA RAKKAUSPAKKAUS!TIEDÄN,ETTÄ HOIDOT TOOOOOODELLA RASKAITA!!!!!!!!!!VOIMIA!!!!!!!!!ME YRITÄMME NYT SISARUSTA(JONOTETTUAMME UUSIA LAHJAMUNASOLUJA N.1,5v.) JA ENSIMMÄINEN,TUORESIIRTO,EPÄONNISTUI!JUURI TÄNÄ AAMUNA HAIMME 2 ALKIOTA MASUUNI.PAKKASESSA OLI 4 ALKIOTA,JOTKA EILEN KAIKKI OTETTIIN SULAMAAN.....NIISTÄ 2 OLI LOPPUJEN LOPUKSI SIIRTOKELPOISTA JA NYT TOIVOTAAN PARASTA!KOETA JAKSAA!!!!!!!!ONNEKSI ON TÄMÄ PALSTA.....VOIMAHALEJA!!!!!!!!!!!!!!:):):)

    • Tupuna

      Kiitos myötätunnosta! Ei kai se auta, kun toivoa parasta.

      • KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)


      • tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

        KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)

        Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.


      • tinni-tunni kirjoitti:

        Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.

        Huomautus kuitataan!:):):)


      • Helinä
        mansku1 kirjoitti:

        KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)

        Menee nyt alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi, mutta oli pakko tulla toivottamaan Mansku1lle ja "aluille" Onnea matkaan! Toivotaan kovasti että tyttönne saa pikkusisaruksia =)
        Sopiiko kysyä miksi teillä nyt sulatettiin pakkasesta ne kaikki neljä kerralla?


      • tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

        Huomautus kuitataan!:):):)

        Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...

        Tinni-Tunni


      • tinni-tunni kirjoitti:

        Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...

        Tinni-Tunni

        Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)


      • tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

        Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)

        Me ollaan yritetty jo lasta jo parisen vuotta ja yritetään yhä, toinen koeputkiyritys kai kohta edessä. Saa nähdä onnaako ja koska.

        Tinni-Tunni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe