Te jotka olette käyttäneet tätä luontaistuotetta,niin oletteko huomanneet mitään vaikutuksia miten "lääke" tehoaa? Itse olen käyttänyt sitä nyt noin kuukauden ja jotain muutoksia olen ollut huomaavinani mut en tiedä johtuuko ne näistä pillereistä......
Vitamore total
5
4326
Vastaukset
- rita
Millasia muutoksia oot ollu huomaavinasi? Ajattelin kokeilla kans tota tuotetta akneen ja epäsäännöllisiin kuukautisiin joten ois kiva kuulla kokemuksia.
- nallukka
...enemmän finnejä naamaan kuin normaalisti,vaikka en ole syönyt mitään sen erilaisempaa kuin ennenkään. Se nyt ainakin on näkyvin vaikutus mikä mulle on tullut (jos se niistä pillereistä johtuu)ja nyt myös luulen että mulla on hiivatulehdus. Mut jos nuo nyt on tullut noista pillereistä niin voihan olla että kun mä oon käyttänyt nyt niitä vähän aikaan,niin elimistö ei ihan ole vielä tottunut niihin. Mä kokeilin niitä sen takia kun olemme kärsineet lapsettomuudesta 2 vuotta ja hoidoissakin käyneet ja mulla pitäisi olla kaikki suht ok. Mut ajattelin kumminkin kokeilla tuota kun se kumminkin on luonnontuote.
- rita
nallukka kirjoitti:
...enemmän finnejä naamaan kuin normaalisti,vaikka en ole syönyt mitään sen erilaisempaa kuin ennenkään. Se nyt ainakin on näkyvin vaikutus mikä mulle on tullut (jos se niistä pillereistä johtuu)ja nyt myös luulen että mulla on hiivatulehdus. Mut jos nuo nyt on tullut noista pillereistä niin voihan olla että kun mä oon käyttänyt nyt niitä vähän aikaan,niin elimistö ei ihan ole vielä tottunut niihin. Mä kokeilin niitä sen takia kun olemme kärsineet lapsettomuudesta 2 vuotta ja hoidoissakin käyneet ja mulla pitäisi olla kaikki suht ok. Mut ajattelin kumminkin kokeilla tuota kun se kumminkin on luonnontuote.
Juu. Ois ihan kiva kuulla muitaki kokemuksia enne ku kokeilee ja kannattaako ees kokeilla mun ongelmien korjaamiseksi. Toki luontaistuotteetkin tehoavat jokaiseen eri tavalla.
- saako
itse käytän kuukautiskipuun minipillereitä. Saakohan tuota ottaa lisänä ettei siis ole mitään haittavaikutusta? Ehkäisyä en juuri tällä hetkellä tarvitse, käytän pillereitä vaan kk kipuun.
- 9 kk käyttänyt
Tervehdys!
Jep, vitamore toimii kyllä ja hormonitoiminta on itsellä tasautunut. Käytön alussa itselleni tuli mitä ihmeellisimpiä oireita. Jotenkin tuntui, että tietyt oireet hävisi ja tilalle tuli paljon uusia oireita. Muutaman kuukauden jälkeen kuitenkin kaikki tasaantui. Itse yritän saada lasta ja tästä aineesta en ainakaan ole raskautunut. Kohta yrittämisessä mennyt kaksi vuotta.. Tutkimukset edessä.. Älkää muut kumminkaan menettäkö toivoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793