Käytetään Ventriloa pelatessa verkossa ja huomattiin sellainen ongelma, että ääni kaikuu ja tulee muutaman sekunnin viiveellä... Millähän tuon saisi pois? Onkohan tuo vika vai ominaisuus Ventrilossa? Mitähän se bindings tarkoittaa siellä asetuksissa?
Ventrilo?
7
780
Vastaukset
Kenen ääni kaikuu? Vika on siinä, kun ääni kiertää. Jos kaverisi puhuu ja ääni tulee sinun kaiuttimista ulos, niin tottakai se menee mikin kautta takasin. Kannattaa käyttää kuulokkeita, tai ostaa erikseen headset.
Bindingsistä en ole varma, mutta luultavasti siinä voi määrittää omia näppäimiä joillekkin toiminnoille. En käytä itse ohjelmaa.- Sandels
... kaikkien ääni, jotka ovat servolla kaikuu ja tulee jäljessä. Headsettejä käyttää kaikki ja piuhat on suoraan äänikortissa. Hämärää?!?
Oliskos muuta vastavaa ohjelmaa? Teamspeak on tiedossa, mutta sitä ei vielä olla kokeiltu. - Sandels
Sandels kirjoitti:
... kaikkien ääni, jotka ovat servolla kaikuu ja tulee jäljessä. Headsettejä käyttää kaikki ja piuhat on suoraan äänikortissa. Hämärää?!?
Oliskos muuta vastavaa ohjelmaa? Teamspeak on tiedossa, mutta sitä ei vielä olla kokeiltu.esimerkiksi jos puhutaan Skypellä, niin kaikua/viivettä ei ole. Peli käytössä tuo Skype on vaan niin "raskas" ohjelma.
Sandels kirjoitti:
esimerkiksi jos puhutaan Skypellä, niin kaikua/viivettä ei ole. Peli käytössä tuo Skype on vaan niin "raskas" ohjelma.
Ventti vaan on niin paska. Mä oon silloin tällöin käyttäny skypeä ja ihan hyvä se on. Kaikki vaan kuvittelee, et se vaikuttaa osumiseen kun pingi tai fps vähän heittää ja se on sitten niin kamalaa.
TeamSpeakkia kannattaa kokeilla.- peluri
lammas-jr kirjoitti:
Ventti vaan on niin paska. Mä oon silloin tällöin käyttäny skypeä ja ihan hyvä se on. Kaikki vaan kuvittelee, et se vaikuttaa osumiseen kun pingi tai fps vähän heittää ja se on sitten niin kamalaa.
TeamSpeakkia kannattaa kokeilla.teamspeakissa minun ääni ei kuulu kaverille hyvin.. mitä pitäisi tehdä??
- 4*4
peluri kirjoitti:
teamspeakissa minun ääni ei kuulu kaverille hyvin.. mitä pitäisi tehdä??
Mikin äänenvoimakkuutta, ota vaikka tarvittaessa käyttöön sieltä asetuksista se Mic Boost. Ja taitaapa itse ohjelmassakin olla jonkinlainen äänenvoimakkuuden säädin...
- merkillistä
me käytämme venttiä ihan kokoajan ilman minkäänlaisia kaiku ongelmia. tää ei varmaa helpota sua, mut tiedätpähän ainakin et ventrilossa se vika ei ole. itse en oo siihe muuta säätäny ku inbound ja outbound -pykäliä, eli "tehtaan" asetuksilla toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625