Käytetään Ventriloa pelatessa verkossa ja huomattiin sellainen ongelma, että ääni kaikuu ja tulee muutaman sekunnin viiveellä... Millähän tuon saisi pois? Onkohan tuo vika vai ominaisuus Ventrilossa? Mitähän se bindings tarkoittaa siellä asetuksissa?
Ventrilo?
7
754
Vastaukset
Kenen ääni kaikuu? Vika on siinä, kun ääni kiertää. Jos kaverisi puhuu ja ääni tulee sinun kaiuttimista ulos, niin tottakai se menee mikin kautta takasin. Kannattaa käyttää kuulokkeita, tai ostaa erikseen headset.
Bindingsistä en ole varma, mutta luultavasti siinä voi määrittää omia näppäimiä joillekkin toiminnoille. En käytä itse ohjelmaa.- Sandels
... kaikkien ääni, jotka ovat servolla kaikuu ja tulee jäljessä. Headsettejä käyttää kaikki ja piuhat on suoraan äänikortissa. Hämärää?!?
Oliskos muuta vastavaa ohjelmaa? Teamspeak on tiedossa, mutta sitä ei vielä olla kokeiltu. - Sandels
Sandels kirjoitti:
... kaikkien ääni, jotka ovat servolla kaikuu ja tulee jäljessä. Headsettejä käyttää kaikki ja piuhat on suoraan äänikortissa. Hämärää?!?
Oliskos muuta vastavaa ohjelmaa? Teamspeak on tiedossa, mutta sitä ei vielä olla kokeiltu.esimerkiksi jos puhutaan Skypellä, niin kaikua/viivettä ei ole. Peli käytössä tuo Skype on vaan niin "raskas" ohjelma.
Sandels kirjoitti:
esimerkiksi jos puhutaan Skypellä, niin kaikua/viivettä ei ole. Peli käytössä tuo Skype on vaan niin "raskas" ohjelma.
Ventti vaan on niin paska. Mä oon silloin tällöin käyttäny skypeä ja ihan hyvä se on. Kaikki vaan kuvittelee, et se vaikuttaa osumiseen kun pingi tai fps vähän heittää ja se on sitten niin kamalaa.
TeamSpeakkia kannattaa kokeilla.- peluri
lammas-jr kirjoitti:
Ventti vaan on niin paska. Mä oon silloin tällöin käyttäny skypeä ja ihan hyvä se on. Kaikki vaan kuvittelee, et se vaikuttaa osumiseen kun pingi tai fps vähän heittää ja se on sitten niin kamalaa.
TeamSpeakkia kannattaa kokeilla.teamspeakissa minun ääni ei kuulu kaverille hyvin.. mitä pitäisi tehdä??
- 4*4
peluri kirjoitti:
teamspeakissa minun ääni ei kuulu kaverille hyvin.. mitä pitäisi tehdä??
Mikin äänenvoimakkuutta, ota vaikka tarvittaessa käyttöön sieltä asetuksista se Mic Boost. Ja taitaapa itse ohjelmassakin olla jonkinlainen äänenvoimakkuuden säädin...
- merkillistä
me käytämme venttiä ihan kokoajan ilman minkäänlaisia kaiku ongelmia. tää ei varmaa helpota sua, mut tiedätpähän ainakin et ventrilossa se vika ei ole. itse en oo siihe muuta säätäny ku inbound ja outbound -pykäliä, eli "tehtaan" asetuksilla toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741