Elviksen tolkuton lääkkeiden väärinkäyttö heikensi hänen viimeisinä elinvuosinaan hänen terveyttään niin, että hän oli usein nähty vieras Memphisin sairaaloissa. Vuonna 1973 Elvis joutui keskeyttämään konserttikiertueensa kaksi kertaa jouduttuaan sairaalaan.
Elviksellä oli ollut hengitysvaikeuksia ja hänet oli kiidätetty Baptist-sairaalaan, jossa hän viipyi kaksi viikkoa. Kunnon parantuessa ja sanan levittyä Elviksen sairaalassa olosta, sairaalaan tuli kasapäin kukkalähetyksiä, jotka Elvis jakoi muille potilaille toivoen kukkien piristävän potilaiden mielialaa. Elvis ryhtyi jostakin syystä käyttämään sairaalassa aurinkolaseja, ja kun oli tarpeen siirtää häntä paikasta toiseen sairaalassa, käytettiin aina henkilökunnan hissejä, millä yritettiin minimoida kaikenlainen hässäkkä.
Potilaita seisoi tietysti usein oviaukoissa, kun Elvistä siirrettiin, ja hän laukoi kaikenlaisia kommentteja uteliaille. Kerran Elviksen mennessä pitkin käytävää aurinkolaseineen, muuan vanhahko nainen kysäisi: ”Hei, Elvis! Miten hurisee?”
Elvis kosketti aurinkolasejaan ja totesi: ”Ethän sinä voi mitenkään tuntea minua.” Nauru kelpasi molemmille.
Tuntematon potilas
Selvis
3
291
Vastaukset
- Cilla
Että semmonen legendaarinen tarina...
-TCB-- Selvis
Hauska, että joku lukee tarinoitani. Palstan humaani ja laajasydäminen sheriffi on muuten häipynyt jonnekin... Ei kai hän vaan ole lähtenyt pidättämään minua?
- Eversti
Selvis kirjoitti:
Hauska, että joku lukee tarinoitani. Palstan humaani ja laajasydäminen sheriffi on muuten häipynyt jonnekin... Ei kai hän vaan ole lähtenyt pidättämään minua?
ymmärsi rajallisuutensa viimeinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096