Talvikon astutus

hamsu28

Ihan käytännön vinkkejä kaipailisin, että miten saada astutettava pari pitämään toisistaan? Mitään jippoja? Kun ei haluta, että pikkusille käy kalpaten taistellessa :/. Jos naaras ei näytä olevan halukas, niin kannattaako asia jättää siihen ja kokeilla toisena päivänä? Kiitos vastauksista :).

6

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      sillon kun naaraaras on kiimassa ne varmasti alottaa.

      • hamsu........

        mistä sen varmasti tietää milloin on kiima? tiedän kyllä että n. 4 päivän välein, mutta onko jotain hyvää neuvoa? ja kiitos jo saadusta neuvosta.


    • WWH

      laittaa pariskunta vaikka isoon pahvilaatikkoon ja olla valmiina erottamaan ne jos alkavat tapella. Jos tappelua ei synny, voit laittaa ne (uroksen puhdistettuun tai ei kummankaan) terraarioon. Pieni kiroilu (naaraan osalta) ja jahtaaminen kuuluu asiaan, siitä ei tarvitse olla huolissaan. Jos pariskunnalla on yhtään kemioita, ei naaraan tarvitse olla edes kiimassa yhdistettäessä. Näin ainakin jos naaras on nuori. Kiimaa on kyllä vaikea erottaa.

    • minni-hiiri

      Kannattaa laittaa hamsterit jonnekkin tilaan josta ne pystyvät helposti erottamaan (tarpeen tullen.) Mutta laita sinne ainakin joku piilo jossa ne saavat kaksin olla! Jos naaras alkaa pitämään ihmeellistä ääntä niin ei kannata pelästyä!!! :)

    • Jadesha

      Oikeastaan, kahta hamsteria ei voi saada pitämään toisistaan, vaan jos niillä tulee tappelu, niin luultavasti naaraalla ei ole juuri silloin kiima. Naaraalla on kiima n. neljän päivän välein, mutta ihmiset eivät huomaa kääpiöhamsterin kiimaa. Vain uros huomaa sen, joten täytyy vain kokeilla, että rupeaako naaras haastamaan riitaa. Jos näin käy, niin kannattaa kokeilla seuraavana päivänä. Jos taas tuntuu siltä, että naaras on aina kamalan agressiivinen urosta kohtaan, niin sitten jättäisin koko touhun siltä naaraalta pois.

    • Anonyymi

      ????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe