Olen lähdössä ensi kesänä matkalle Kroatiaan ja kuulisin mielelläni muiden kokemuksia kyseisestä maasta. Olen kiinnostunut sekä rantakohteista että historiasta. Mitä käytännön vinkkejä teillä olisi? Miten esim. joukkoliikenne toimii ja minkä hintaista se on? Kannattaako mennä Zagrebiin tai Splitiin?
Matkalle Kroatiaan
3
750
Vastaukset
- Nimetön
jep Kroatia on hyvä valinta.. itse kävin viime kesänä Jelsassa.(idyllinen pikkukaupunki rannikolla) Splitiin en ehtinyt tutustua kun se oli vaan läpikulku paikka, sen sijaan Dubrovnikia suosittelen! Kuitenkin siellä on turisteja ihan liikaa, ja kannattaa varautua siihen että yksi päivä ei luultavasti riitä sen läpikoluamiseen!
Patikoin Dalmatian rannikkoa keväällä 2004. Tutustuimme Zadariin, Splitiin, Sibenikiin ja pariin pikkusaareen. Krkan luonnonpuistossa kannattaa ehdottomasti käydä! Vanhat kaupungit, kaunis rannikko ja saaristo tekivät unohtumattoman vaikutuksen, joskus on päästävä uudelleen Kroatiaan.
Jos reissupäiväkirja kiinnostaa, ota yhteyttä!
[email protected]- jännittynyt
Olen myös menossa ensi syksynä Kroatiaan, Poreciin.... Jännittää kovasti että mitä löydän sieltä...Aiemmin Dubronikissa käyneet tutut ovat kovasti suositelleet maata!!!!Kyprokselta juuri palanneena suosittelen myös sitä maata!!!!!!Aivan ihana maa ja ihanat ihmiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492