Matkalle Kroatiaan

traveller

Olen lähdössä ensi kesänä matkalle Kroatiaan ja kuulisin mielelläni muiden kokemuksia kyseisestä maasta. Olen kiinnostunut sekä rantakohteista että historiasta. Mitä käytännön vinkkejä teillä olisi? Miten esim. joukkoliikenne toimii ja minkä hintaista se on? Kannattaako mennä Zagrebiin tai Splitiin?

3

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

jep Kroatia on hyvä valinta.. itse kävin viime kesänä Jelsassa.(idyllinen pikkukaupunki rannikolla) Splitiin en ehtinyt tutustua kun se oli vaan läpikulku paikka, sen sijaan Dubrovnikia suosittelen! Kuitenkin siellä on turisteja ihan liikaa, ja kannattaa varautua siihen että yksi päivä ei luultavasti riitä sen läpikoluamiseen!

• Patikoin Dalmatian rannikkoa keväällä 2004. Tutustuimme Zadariin, Splitiin, Sibenikiin ja pariin pikkusaareen. Krkan luonnonpuistossa kannattaa ehdottomasti käydä! Vanhat kaupungit, kaunis rannikko ja saaristo tekivät unohtumattoman vaikutuksen, joskus on päästävä uudelleen Kroatiaan.
      Jos reissupäiväkirja kiinnostaa, ota yhteyttä!
      [email protected]

• jännittynyt

Olen myös menossa ensi syksynä Kroatiaan, Poreciin.... Jännittää kovasti että mitä löydän sieltä...Aiemmin Dubronikissa käyneet tutut ovat kovasti suositelleet maata!!!!Kyprokselta juuri palanneena suosittelen myös sitä maata!!!!!!Aivan ihana maa ja ihanat ihmiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe