Olen lähdössä ensi kesänä matkalle Kroatiaan ja kuulisin mielelläni muiden kokemuksia kyseisestä maasta. Olen kiinnostunut sekä rantakohteista että historiasta. Mitä käytännön vinkkejä teillä olisi? Miten esim. joukkoliikenne toimii ja minkä hintaista se on? Kannattaako mennä Zagrebiin tai Splitiin?
Vastaukset 3
- Nimetön
jep Kroatia on hyvä valinta.. itse kävin viime kesänä Jelsassa.(idyllinen pikkukaupunki rannikolla) Splitiin en ehtinyt tutustua kun se oli vaan läpikulku paikka, sen sijaan Dubrovnikia suosittelen! Kuitenkin siellä on turisteja ihan liikaa, ja kannattaa varautua siihen että yksi päivä ei luultavasti riitä sen läpikoluamiseen!
Patikoin Dalmatian rannikkoa keväällä 2004. Tutustuimme Zadariin, Splitiin, Sibenikiin ja pariin pikkusaareen. Krkan luonnonpuistossa kannattaa ehdottomasti käydä! Vanhat kaupungit, kaunis rannikko ja saaristo tekivät unohtumattoman vaikutuksen, joskus on päästävä uudelleen Kroatiaan.
Jos reissupäiväkirja kiinnostaa, ota yhteyttä!
[email protected]- jännittynyt
Olen myös menossa ensi syksynä Kroatiaan, Poreciin.... Jännittää kovasti että mitä löydän sieltä...Aiemmin Dubronikissa käyneet tutut ovat kovasti suositelleet maata!!!!Kyprokselta juuri palanneena suosittelen myös sitä maata!!!!!!Aivan ihana maa ja ihanat ihmiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 147998
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176707Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28523Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36487Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452- 28432
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät326431Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19426- 15413
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13402