fude 50cc enduro

fude 50cc

näin lehdessä fude enskan ja meinasin hankkia ellaisen onko kellään kokemuksia siitä moposta???!!!

24

13702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma_ke

      tarkoitit varmaan myllymäen myymää, fude enduroa 50cc joka maksaa 1295 euroa.
      saman mopon saat ostettua kone-glans:silta 300 euroa halvemmalla.
      kone-glans myy samaista mopoa, glans power gy50 nimellä, mutta kummankin liikkeen enduro mopot ovat identisiä nimestä ja hinnasta huolimatta. niiden oikea merkki on KINROAD XT50GY
      minulla on tuo samainen mopo, jonka sain viime joulukuun eka päivä, ja täytyy sanoa että hinta laatu suhteeltaan todella hyvä ostos.
      ELI VOIN SUOSITELLA.

      PS: voin vastailla kysymyksiisi, jos sulla on kysyttävää.

      • fude50

        no miten toi hondan kopio kone jaksaa vääntää???


      • ma_ke
        fude50 kirjoitti:

        no miten toi hondan kopio kone jaksaa vääntää???

        noh, noilla välityksillä mitä siinä gy50 on vakiona, niin ei jaksa kovinkaan hyvin. varsinkaan 4 vaihteella.
        mutta isommalla takarattaalla, esim 65 asia olis varmaan jo toinen.
        mutta muuten ihan kiitettävä vääntö, kun ajattelee että tehoja on vain 2 kw.
        mutta yhteenvetona voisin todeta, että ei ole mikään näyttö peli tehojen puolestaan. sopii paremmin maantielle kuin soramontulle. ( matkan tekoon )
        tästä kaikesta huolimatta, voin suositella lämpimästi.
        itse olen kuitenkin sitä mieltä, että en ole lyönyt käsiäni paskaan.


      • ............
        ma_ke kirjoitti:

        noh, noilla välityksillä mitä siinä gy50 on vakiona, niin ei jaksa kovinkaan hyvin. varsinkaan 4 vaihteella.
        mutta isommalla takarattaalla, esim 65 asia olis varmaan jo toinen.
        mutta muuten ihan kiitettävä vääntö, kun ajattelee että tehoja on vain 2 kw.
        mutta yhteenvetona voisin todeta, että ei ole mikään näyttö peli tehojen puolestaan. sopii paremmin maantielle kuin soramontulle. ( matkan tekoon )
        tästä kaikesta huolimatta, voin suositella lämpimästi.
        itse olen kuitenkin sitä mieltä, että en ole lyönyt käsiäni paskaan.

        Tos on kyl tehokkaampi kone ku mankis muuten sama.


    • mopo

      miten sais tohon kyseiseen mopoon lisää vääntöä ylämäkiin ku on "VÄHÄ" laiska nousemaan mäet ylös.
      Ja Kun poistin moposta rajottimen pois nii ei toimi etuvalot.. pelkästään pitkät toimii ja tietysti vilkut ja jarruvalot...

      • .-.---..-.

        imukaulaa kannattaa avartaa ja välityksiä vaihtaa.


      • jessem

        ´miten pystyy saamaan ton gy50 kympisen kulkee 60-70km/h.


      • Matzky

        Mistäs päin pojat on muka löytäny mopost rajottimen?


      • mopomies4564654
        Matzky kirjoitti:

        Mistäs päin pojat on muka löytäny mopost rajottimen?

        sieltähän se vaihde laatikon yläpuolella oleskeli


      • somebody11111

        Niin, tuota itteä kans kiinnostais miten tosta sais vähän tehokkaamman, ylämäessä kun meinaa vähä hyytyä?

        Miten helvetissä sitä rajoitinta oikein säädetään? :D


      • Tomppa
        mopomies4564654 kirjoitti:

        sieltähän se vaihde laatikon yläpuolella oleskeli

        Olen tuskaillut etsiessäni moposta rajoitinta. Voisikohan joku tarkalleen sanoa mistä sen tarkalleen löytää ja minkä näköine osa on? voiko sen vain pois ottaa ja mitkä ovat vaikutukset. Tarkkoja neuvoja KIITOS!


      • Nimetön

        voisikko joku ystävällisesti kertoo etä missä se rajotin on??!! kun kuulin että siihen rajottimeen menee yks johto ja kun sen katkasee niin rupee kulkemaan kiitän..


      • Nimetön

        Haluaisin tarkkaa tietoa näistä rajoittimista minulla ei ole mitään hajua missä ne ovat :S


    • Miika

      Kertokaas edullisia ja nopeita ratkasuja ton virittelyyn? Itelle tulossa kesäkuussa tommone.

    • näin saat kulkemaan

      kun katotte pakoputkea niin siinä aika lähellä sylinteriä on semmonen outo palikka pakoputkessa josta lähtee semmonen putki. noniin se on kiinni pakoputkessa kahella pultilla ottakaa toinen pultti pois ja vääntäkää sitä niin että siitä pääsee pakokaasua pois jolloin kaikki kaasut ei pääse rajottimille asti ja äänet hienonee.

      • Nimetön

        oon ottanut sen pois kokonaan niin eij se mtn auta.. mitä ny vähän ääntä tulee lisää mut vauhti on sama.. ja se letku eij mee rajottimeen..


    • McMatti

      Havoo! tos mopos ei oo kureja muutaku siinä äänenvaimetimes vetäsin sen irti niin johan lähti ja äänet on ku traktoris

      • miqq

        juu eli siin heti ku putki alkaa on semmost ylimäärästä hitsausta mitkä kannattoo ottaa pois, sitten siinä mutkan kohassa putki hieman levenee ja voi viileesti vetää siitä keskeltä poikki niin näkee et sinne on tungettu jtn levyyy, poraat ne pois ja hitsaat takas paikoilleen... sitten tosiaan imukaulaa kannattaa suurentaa siin on kaikki "kuristukset"...


      • Nimetön

        Öö miten sais vähän lisää kiihtyvyyttä alkaa tuo lähtö pänniin ylämäissä ainakin ku minä tyhmä en oikein tiedä mis kureja ois otin vaan sen pakoputkessa olevan mötikän pois ja veistin itse semmotteen pienen metalli palan tukoksi.... muuta en tiedäkkään....


    • kippe92

      Onko se rekisteröity kahdelle

      • on.

        on rekisteröity kahdelle :)


      • tojojovca
        on. kirjoitti:

        on rekisteröity kahdelle :)

        Nii et saako näitä pk-seudulta?


      • ritsamies
        tojojovca kirjoitti:

        Nii et saako näitä pk-seudulta?

        Otsikko kertoo kaiken. Eräs täällä päin asuva osti tuommoisen ritsan, korjauksiin meni noin 500€ ja sen jälkeen ajo sillä noin 500km, kunnes moottori pamahti lopullisesti, joten hän poltti koko paskakasan. Eli jos haluatte ritsan, ostakaa ihmeessä, varatkaa korjauksiin mopon hinta, ja sen jälkeen voitte polttaa mopon korjauksineen.

        RITSA MIKÄ RITSA.


    • -jizzy-

      tota siinä putkessa on se vähän niinku katalysaattori ottakaa se pois ja sen jälkeen tulee putkessa vähän isompi putki noin 20senttiä pitkä ottakaa se pois ja laittakaa toinen putken pätkä tilalle ja äänenvaimennissa on kureja ja imukaulassa.. lisäksi 3-4 vaihteet on kieros rajottimella eli CDI boxissa on jotain niitä piuhoja mitkä katkasee niin häipyy se rajotin mutta kanttii laittaa joku kytkin kyttiä varten mulla se ohittaa sillain että vaikka 3 vaihteella painaa vaihekeppiä alas päin niin se on jonku aikaa tietyssä kieroksessa huom ei ihan 4vaihteelle asti.. ja ohittuu ja kulkee huomattavasti lujempaa 4 vaihteella sama homma mutta ei tartte kiertää paljoa että se se ohittuuu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe