lähetin tammikuussa liberolle merkit käsinukke pupusta ja marimekon paidasta.helmikuussa minulle postitettiin vain pupu eikä paidasta ole kuulunut mmitään???onko muille käynyt vastaavasti ettei palkintoja ole saanutkaan? tosi inhottavaa....paidasta piti aika monta merkkiä lähettää....nyt menivät sitten hukkaan...
libero keräily tavarat
3
1051
Vastaukset
- sulle
hei, minäkin keräsin niitä merkkejä monen monta kertaa, ja sain kyllä ehdotetut tuotteet, mutta ne vaipat ovat kyllä aikas kalliita, siirryin "edullisimpiin". Nyt käytän lapselleni Muumi vaippoja, ovat tosi hyviä, ja imeväisiä vaippoja. Ihan ok. Saa todella edullisemmin, kokeile vaikka omalle lapsellesi. Katso tietysti painojuttu. No heips.
- hemu
liberoon ja kysy et mikseivät ole lähettäneet paitaa.
Tässä on sulle yhteystiedot:
sähköposti: [email protected] puhelinpalvelu 020303002, arkisin klo 9-12
Jos haluat nopeasti vastauksen niin kannattaa soittaa. Mulle kävi samalla tavalla! Laitoin marraskuussa kirjeen ja merkit Liberolle pupu tuli ihan ajallaan. Olin jo menettää toiveeni koko paidan suhteen ja en sitten seuraavaan kirjeeseen niistä housuista edes merkkejä laittanut. Helmikuussa sitten tuli paita ja kirje jossa oli että lohdutukseksi myöhästymisestä (paidat loppu) saat nämä housut. Oli ihan kiva saada koko puku ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441