KEEWAY viritys

JariS

Kuinka Matrixin saa kulkee, rajoittimet pois ja mahdolliset viriosat, mistä. Voi vastata, ajelen em. osilla suljetulla radalla. Ja muukin ko. viritys kiinnostaa. Tuntuu olevan aika tukkoinen. Mittari nopeus 45

165

34900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljknl

      Prikka pois, ja Matrix kulkee noin 60-65 km/h. Osta jälleenmyyjältä virisarja, ja kulkee 85-95 km/h.

      • KurKO

        Totanoin... Kun on ottanut sen variaattorin kotelon pois, ni missä siellä se prikka on. Kun olen ottanut sen kotelon pois ja etsinyt sitä prikkaa eikä sitä tahdo löytyä millään sieltä koneesta... Niin missä kohtaa siellä se siaitsee... (minulla on keeway matrix)


      • JariS
        KurKO kirjoitti:

        Totanoin... Kun on ottanut sen variaattorin kotelon pois, ni missä siellä se prikka on. Kun olen ottanut sen kotelon pois ja etsinyt sitä prikkaa eikä sitä tahdo löytyä millään sieltä koneesta... Niin missä kohtaa siellä se siaitsee... (minulla on keeway matrix)

        Eli variaattorin mutteriauki, vaatii pulttipyssyn, muuten voi tulla vahinkoa aikaan. Sitten varovasti variaattori irti ja rikka on n. sormuksen kokoinen hihnan alla oleva, joka estää variaattoria menemästä kiinni. Ilman piri sarjaa ei ainakaan mulla ollut hyötyä. Piri sarja antaa mittariin 70km/h ja bensan kulutus puolittui.


      • VörkK
        JariS kirjoitti:

        Eli variaattorin mutteriauki, vaatii pulttipyssyn, muuten voi tulla vahinkoa aikaan. Sitten varovasti variaattori irti ja rikka on n. sormuksen kokoinen hihnan alla oleva, joka estää variaattoria menemästä kiinni. Ilman piri sarjaa ei ainakaan mulla ollut hyötyä. Piri sarja antaa mittariin 70km/h ja bensan kulutus puolittui.

        joo mä ostin malossi multivar ja en käyttänyt pulttipyssyä. Koka homma lensi 20m mettään kun mulla oli vielä se kansi auki.


      • RansuEno

        Missä on Keeway RY6 rajotin kun ei tunnu löytyvän?


      • KeewayRy6
        RansuEno kirjoitti:

        Missä on Keeway RY6 rajotin kun ei tunnu löytyvän?

        Kun ruuvaat penkin sisältä 4 ruuvia niin lähtee penkki ja sieltä alta löytyy rungossa sivulla cdi jos siis sitä meinaat


      • harri.soderiolm
        JariS kirjoitti:

        Eli variaattorin mutteriauki, vaatii pulttipyssyn, muuten voi tulla vahinkoa aikaan. Sitten varovasti variaattori irti ja rikka on n. sormuksen kokoinen hihnan alla oleva, joka estää variaattoria menemästä kiinni. Ilman piri sarjaa ei ainakaan mulla ollut hyötyä. Piri sarja antaa mittariin 70km/h ja bensan kulutus puolittui.

        paskat se mitää pulttipyssyy tartte. pitkä räikän tapainen ja siihen pitkä varsi ja hylsy päähän, yks pitää toinen pitää räikän kulmasta kii ja toinen lyö varteen. n.10-15 kovaa näpäkkää lyöntiä niin mutteri aukee. mikään ei voita pultpyssyy kyllä...


      • RansuEno
        KeewayRy6 kirjoitti:

        Kun ruuvaat penkin sisältä 4 ruuvia niin lähtee penkki ja sieltä alta löytyy rungossa sivulla cdi jos siis sitä meinaat

        Riittääkö pelkkä pois otto vai pitääkö olla rajoittamaton cdi boksi


      • Anonyymi

        minkä värinen se piuha on


      • Anonyymi
        KeewayRy6 kirjoitti:

        Kun ruuvaat penkin sisältä 4 ruuvia niin lähtee penkki ja sieltä alta löytyy rungossa sivulla cdi jos siis sitä meinaat

        Hei, missä on CDI boxi keeway hurricane vm 2007 nii penkin alla ei ole mutta voiks se sit muka olla lattia muovien alla?


      • Anonyymi
        RansuEno kirjoitti:

        Missä on Keeway RY6 rajotin kun ei tunnu löytyvän?

        rajoitin löytyy ohjaustangon kädensijojen takaa.


      • Anonyymi
        KeewayRy6 kirjoitti:

        Kun ruuvaat penkin sisältä 4 ruuvia niin lähtee penkki ja sieltä alta löytyy rungossa sivulla cdi jos siis sitä meinaat

        Mikä piuha tosta keeway 2018 vm pitää pistää poikki ku tässä oon vähä sormi suussa


    • ---

      juu prikka pois ota ja tilaa moposportilta cpi/keeway piristyssarja... kulkee varmaa 70 km/h

      • keeway89

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...


      • pelihalut

        millä ilveellä ton kannen saa auki ku ei meinaa aueta millään ku oon ottanu kaikki ruuvikki pois mutta ei kumminkaa avaudu.. mitä pitääs sitte tehä??


      • aukeaa
        pelihalut kirjoitti:

        millä ilveellä ton kannen saa auki ku ei meinaa aueta millään ku oon ottanu kaikki ruuvikki pois mutta ei kumminkaa avaudu.. mitä pitääs sitte tehä??

        Aukeaa helposti... ota keskimmäinenkin ruuvikin pois, joka on kolon pohjalla polkimen oikealla puolella siinä varin keskellä, sitten pitäisi lähteä...


      • Nimetön
        keeway89 kirjoitti:

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

        ei varmasti kulke yli 70 kun on prikka ja piri sarja keewayssa.. jos haluaa skootterin kulkemaan niin ostakaa ensin uudet välitykset (kaksi pientä ratasta) maksaa noin 130e mopo sportissa...


      • keeway89 kirjoitti:

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

        Hyvin taas tietämystä esson mopopojilla. Matrixissa on CPI:n paska mittari joka näyttää 80km/h kun oikeata vauhtia on 60km/h. Mitatkaa siihen hemmetin gepsiin ennenkuin sanotte tollasii. Keewayn vakio huoltoväylä on niin pieni että vaikka onkin vaakaminarellin kopiokone niin ei noilla lohkoilla pääse yli 65km/h :)


      • teuskanen
        keeway89 kirjoitti:

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

        no ei tasan mene.


      • reeway
        keeway89 kirjoitti:

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

        mun keeway f-act ei kule ku 55km\h alamäes ja tasasel semmosen 50km\h ja oon ottanu prikan pois laittanut kilpa cdi boksin, 5,5 grammaset rullat uuden hihnan. johtuuks toi rullista? :))))


      • åpopd
        aukeaa kirjoitti:

        Aukeaa helposti... ota keskimmäinenkin ruuvikin pois, joka on kolon pohjalla polkimen oikealla puolella siinä varin keskellä, sitten pitäisi lähteä...

        :DD itekki ihmettelin tota ekalla kerralla


      • jiipe3
        hevari91-kpo kirjoitti:

        Hyvin taas tietämystä esson mopopojilla. Matrixissa on CPI:n paska mittari joka näyttää 80km/h kun oikeata vauhtia on 60km/h. Mitatkaa siihen hemmetin gepsiin ennenkuin sanotte tollasii. Keewayn vakio huoltoväylä on niin pieni että vaikka onkin vaakaminarellin kopiokone niin ei noilla lohkoilla pääse yli 65km/h :)

        miten saan keeway f-actista loppuumaan semmosen tärinän joka tulee kun vauhtia on se 55km/h


      • Kädetönsähköjenkanssa
        reeway kirjoitti:

        mun keeway f-act ei kule ku 55km\h alamäes ja tasasel semmosen 50km\h ja oon ottanu prikan pois laittanut kilpa cdi boksin, 5,5 grammaset rullat uuden hihnan. johtuuks toi rullista? :))))

        Mulla on sama keeway vuosmalli2008.tukippa käyrästä tuleva ohut putkijoka on kuristaja jonka päähän tulee musta letku ruuvvaa vaikka siihen käyrästä tulevan putken päähän 13mm pultti saahaa pultin pää pois niin saat letkun takas niin ei sinivuokot kiinnitä huomiota.helpommalla pääset jos on hitsaus laitteet. Sitten viellä siellä käyrän päässä on kuristin kanssa kolmella
        Hepillä kiinni rälläköi ne pois niin saat sen mehu putken irti.et tartte tuhlaa rahoja mihinkään tehariin.pikku sen hommaa mutta toimii.mielen kiinnosta vastaa miten toimii kun olet saanut tehtyyn noi muutokset.


      • Anonyymi
        keeway89 kirjoitti:

        matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

        Mulla menee keulapystyssä 200 km h. myös takapyörä jättää mustaa jälkea kolme kilometriä, kun käännän kahvan pohjaan, ja poikosille tulee paska housuun heille tunee rantu persiiseen


      • Anonyymi
        pelihalut kirjoitti:

        millä ilveellä ton kannen saa auki ku ei meinaa aueta millään ku oon ottanu kaikki ruuvikki pois mutta ei kumminkaa avaudu.. mitä pitääs sitte tehä??

        Leka auttaa erittäin hyvin. Kansi lähtee sillä auki joka vehkeestä.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        ei varmasti kulke yli 70 kun on prikka ja piri sarja keewayssa.. jos haluaa skootterin kulkemaan niin ostakaa ensin uudet välitykset (kaksi pientä ratasta) maksaa noin 130e mopo sportissa...

        pikkurattaat saat omasta lastenvaunusta - avot, kun kulkee kovaa


      • Anonyymi
        jiipe3 kirjoitti:

        miten saan keeway f-actista loppuumaan semmosen tärinän joka tulee kun vauhtia on se 55km/h

        Se tärinä johtuu siitä, kun sinua pelottaa tuo 55km nopeus, siinä takoo alaleuka ja pesuus, sekä polvet. Koeta tottua, ennenkuin menet autokouluun, ettei tutina ravistuta autoa 80 vauhdissa


    • keeway

      kiivissä prikan poisto ei vaikuta mitään, ja pirisarjalla kulkee n60km/H jos haluaa päästä yli 80km/h pitää olla 70cc, multivari, tehari, isompi kaasari

      • VakioBoy

        Mun matrix kulkee vakiona 65 km/h... uutena ostin 07 malli, mutta kyl joku päivä tässä pitäis virittää niin onko mitään neuvoja mikä olis helpoin ja nopein tapa virittää.


      • kwmrx
        VakioBoy kirjoitti:

        Mun matrix kulkee vakiona 65 km/h... uutena ostin 07 malli, mutta kyl joku päivä tässä pitäis virittää niin onko mitään neuvoja mikä olis helpoin ja nopein tapa virittää.

        mul matrix kulkee vakiona 55 km/h ja virityksii pitäs tehä. miten sais kulkee ees 65 km/h


      • jokunenryae
        kwmrx kirjoitti:

        mul matrix kulkee vakiona 55 km/h ja virityksii pitäs tehä. miten sais kulkee ees 65 km/h

        Jos haluat moposi kulkemaan, mene jälleenmyyjällesi ja pyydä heitä ottamaan kurit ja rajoittimen pois. Tietenkin jos haluat moposi kulkemaan vielä kovempaa osta viritys sarja jolla hintaa on semmoiset 60e. Vakiosarja 65e.


      • veijo viilaaja
        jokunenryae kirjoitti:

        Jos haluat moposi kulkemaan, mene jälleenmyyjällesi ja pyydä heitä ottamaan kurit ja rajoittimen pois. Tietenkin jos haluat moposi kulkemaan vielä kovempaa osta viritys sarja jolla hintaa on semmoiset 60e. Vakiosarja 65e.

        eli matriksin saapi kulkemaan vähä paremmin ku ottaa katin pois putkesta laittaapi piristys sarjan ja jonku 60-65 pääsuuttimen oma kerää noilla tempuilla tasasella mittariin sen 65 alamäkeen 75

        kaikkein fiksuinta varmasti olis hommata tehoputki ja multivari niillä pitäs oikeilla varin ja kaasarin säädöillä mennä joku 70-80 :)


      • KEEWAYTÄYSBAZZN
        VakioBoy kirjoitti:

        Mun matrix kulkee vakiona 65 km/h... uutena ostin 07 malli, mutta kyl joku päivä tässä pitäis virittää niin onko mitään neuvoja mikä olis helpoin ja nopein tapa virittää.

        Joo, sanot että Kiiwis kulkee 65? :D:D Niin, Keewayn mitteriin, se ei näytä 45 jlkeen lähelekään oikeita lukemia :D Kyllähän se mullaki on joihinki alamäkiin olevinaan menny 90 xD... Mutta kyllähän tuo tutkaan "pommitti" HURJAT 53 :D


      • HEHAHAAA
        jokunenryae kirjoitti:

        Jos haluat moposi kulkemaan, mene jälleenmyyjällesi ja pyydä heitä ottamaan kurit ja rajoittimen pois. Tietenkin jos haluat moposi kulkemaan vielä kovempaa osta viritys sarja jolla hintaa on semmoiset 60e. Vakiosarja 65e.

        Keeway Matrixissa prikan poisto ei auta mitään -.-


      • pillupingviini
        KEEWAYTÄYSBAZZN kirjoitti:

        Joo, sanot että Kiiwis kulkee 65? :D:D Niin, Keewayn mitteriin, se ei näytä 45 jlkeen lähelekään oikeita lukemia :D Kyllähän se mullaki on joihinki alamäkiin olevinaan menny 90 xD... Mutta kyllähän tuo tutkaan "pommitti" HURJAT 53 :D

        http://justjoo.suntuubi.com/?cat=12 sieltä ohjeet aasta ööhö


      • Enclavee
        pillupingviini kirjoitti:

        http://justjoo.suntuubi.com/?cat=12 sieltä ohjeet aasta ööhö

        Pakoaukko on puoliksi kuristettu ja sitä kun suurentaa nii kyllä kiihtyy kovempaa, sitten vielä se molo hukkaputki umpee nii vielä paranee. Alkukäyrän kuristus on n. 2/3 ruuvarin pidikkeestä, joka pitää leikata irti (kolmella hitsipisteellä kiinni) ja halkasija n. 1cm. Nopeutta tulee lisää ehkä 10-20km/h. Matrixissa on minarellin kopio kone joten siihen käy aika monta tehoputkea. 5g rullat olis ihan kivat. 07-08 mallit kulkevat mittariin n. 60-65km/h.


      • keewayonpaska
        Enclavee kirjoitti:

        Pakoaukko on puoliksi kuristettu ja sitä kun suurentaa nii kyllä kiihtyy kovempaa, sitten vielä se molo hukkaputki umpee nii vielä paranee. Alkukäyrän kuristus on n. 2/3 ruuvarin pidikkeestä, joka pitää leikata irti (kolmella hitsipisteellä kiinni) ja halkasija n. 1cm. Nopeutta tulee lisää ehkä 10-20km/h. Matrixissa on minarellin kopio kone joten siihen käy aika monta tehoputkea. 5g rullat olis ihan kivat. 07-08 mallit kulkevat mittariin n. 60-65km/h.

        mun matrix kulkee vakioon 65km/h ja ollaa testattu auton mittariin ni kyllä se paikkansa piti.


      • Nimetön
        Enclavee kirjoitti:

        Pakoaukko on puoliksi kuristettu ja sitä kun suurentaa nii kyllä kiihtyy kovempaa, sitten vielä se molo hukkaputki umpee nii vielä paranee. Alkukäyrän kuristus on n. 2/3 ruuvarin pidikkeestä, joka pitää leikata irti (kolmella hitsipisteellä kiinni) ja halkasija n. 1cm. Nopeutta tulee lisää ehkä 10-20km/h. Matrixissa on minarellin kopio kone joten siihen käy aika monta tehoputkea. 5g rullat olis ihan kivat. 07-08 mallit kulkevat mittariin n. 60-65km/h.

        hukkaputkee ei kannata tukkia !! kaikki nuoret tekevät sitä ja kun sen tukkii niin sen jälkee bensa ei pääse kiertämään siellä' ja bensa siirtyy ilmanputsarii ja koko mopos voi syttyä tulee!!! älä tuki sitä!!


      • -Hukkaputki-
        Nimetön kirjoitti:

        hukkaputkee ei kannata tukkia !! kaikki nuoret tekevät sitä ja kun sen tukkii niin sen jälkee bensa ei pääse kiertämään siellä' ja bensa siirtyy ilmanputsarii ja koko mopos voi syttyä tulee!!! älä tuki sitä!!

        Kyl hyvin tiedät asioista!! Yleensä se bensa kulkee pakoputkessa!


      • Aiaj
        -Hukkaputki- kirjoitti:

        Kyl hyvin tiedät asioista!! Yleensä se bensa kulkee pakoputkessa!

        LOL, siellähän se bentsiini virtaa, pakoputkessa :D


      • njäbä
        Aiaj kirjoitti:

        LOL, siellähän se bentsiini virtaa, pakoputkessa :D

        ostin tänään suuri keeway matrixin 50cc uutena ja kaikki tehtiin tänään rekisteröinti ja vaakuutukset, kyllä se mittarin mukaan kulkee yli 70km/h mutta en tiedä onko se todellisuudessa niin paljoo mut jätti autot taakse kyll...09 malli oli


      • voihelevettisentää
        Nimetön kirjoitti:

        hukkaputkee ei kannata tukkia !! kaikki nuoret tekevät sitä ja kun sen tukkii niin sen jälkee bensa ei pääse kiertämään siellä' ja bensa siirtyy ilmanputsarii ja koko mopos voi syttyä tulee!!! älä tuki sitä!!

        hahahh besaa hukkaputkessa =) VOI VITTU!
        kanttis olla hiljaa, jos ei osaa..........
        se toimii varmaa varatankkina se hukkaputki.???? voi jumalauta reps......


      • siwo1337

        vitun tyhmä. kiivi kulkee prikalla ehkä max 49km/h. prikka pois nii OHO kulki sen 60 TASASELLA


      • hhohhoh
        veijo viilaaja kirjoitti:

        eli matriksin saapi kulkemaan vähä paremmin ku ottaa katin pois putkesta laittaapi piristys sarjan ja jonku 60-65 pääsuuttimen oma kerää noilla tempuilla tasasella mittariin sen 65 alamäkeen 75

        kaikkein fiksuinta varmasti olis hommata tehoputki ja multivari niillä pitäs oikeilla varin ja kaasarin säädöillä mennä joku 70-80 :)

        joo elikkäs kyllä se pelkällä teharilla ja suuttimen vaihdolla sekä säädöt kohallee ilmanputsarin "kuri" pois ni menee sen 70-80


      • zäkkälä
        keewayonpaska kirjoitti:

        mun matrix kulkee vakioon 65km/h ja ollaa testattu auton mittariin ni kyllä se paikkansa piti.

        ei varmasti mene...en oo nähäny ikinä vakio skootteria jaka kulukee yli 60 ja mulla kulukee itellä tasasella 72 gepsii putkesta kurit pois ja variaattorin prikka vegeen ja hukka putki tukittu....


      • pöpöllö
        KEEWAYTÄYSBAZZN kirjoitti:

        Joo, sanot että Kiiwis kulkee 65? :D:D Niin, Keewayn mitteriin, se ei näytä 45 jlkeen lähelekään oikeita lukemia :D Kyllähän se mullaki on joihinki alamäkiin olevinaan menny 90 xD... Mutta kyllähän tuo tutkaan "pommitti" HURJAT 53 :D

        apollo orionissaki on kiina-mittari ja kaverin apollon mittari on sellain et jos lyö penkkii ni mittari nousee tappiin asti :D


      • saatanan apinat
        Nimetön kirjoitti:

        hukkaputkee ei kannata tukkia !! kaikki nuoret tekevät sitä ja kun sen tukkii niin sen jälkee bensa ei pääse kiertämään siellä' ja bensa siirtyy ilmanputsarii ja koko mopos voi syttyä tulee!!! älä tuki sitä!!

        Hahahaha anna mun nauraa xD


      • Kädetönsähköjenkanssa

        Asiaa pääsee ainakin isiksen joukkoihin kun hurauttaa tollasella vehkeellä torille


      • Anonyymi
        kwmrx kirjoitti:

        mul matrix kulkee vakiona 55 km/h ja virityksii pitäs tehä. miten sais kulkee ees 65 km/h

        Minulla menee takaperinkin tuota vauhtia - eikä tarvii virittää


    • matrixzx

      matrixejakin on eri "malleja" on kahdenlaisia pakoputkia ja mittaristoja, mutta myös kuristuksissa eroja. Mulla on -07 matrix jossa on digitaalimittaristo, prikan poisto ei vaikuttanut mitään. Kaverilla sama vuosimalli mut eri pakoputki ja eri mittaristo ( päällepäin näkyvät erot ) ja luultavasti eri rajottimet koska hänellä mopo kulkee 60/h prikanpoiston jälkeen ja minulla alle 50km/h.

    • Jooopajooo

      Mro!Itellä on matrix vm 09!Miten sais kulukee n.60 km/h,dikimittari ja sen mukaan kulukee tasasella n 50 !!Mitä pitäis tehä,että kuitenki kestäis??kuka tietää??VASTATKAAS KUKA TIETÄÄ!!kIITOS

      • midikolli

        jeps sama mopo mulla ja saman verran kulkee vois koht pist virii kans


      • mopoboy

        joo mulla sama juttu. eli siis -09 keeway matrix ja tasasella huiput n.50..... mistä löytyis kuvallinen ohje prikan pois ottamiseen ? http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200 ----> kuvat ei toimi :/ ja pitäs saada se prikka ny he*vettiin sieltä et pääsis kovempaa... ja onko kellään tietoo myydäänkö missään niitä takalipan ja 'rapakaaren' tilalle tulevaa muovi osaa ? tai siis sitä tuning hommaa.. http://www.aijaa.com/img/b/00640/3780123.jpg -----> siis tuommoista tarkoitan.. ja sen pitäs sopii matrix:iin, vai pitääkö ite tehä ?

        vastauksia oottelen :)


      • zäkkälää

        ota putki irti ja laita se osiin...sitten vaan vejät ne kuristukset kuikkaan (pienevät putket 2kpl) ja variaattorin prikka pois....ja osta jäykempi variaattorin jousi......


    • Kuuu uuluukeee

      Joo eli mun matrix -09 kulukee nyt sen 60km/h kun otin vain prikan pois!kurit pois putkesta ja sit menee n.70km/h KYLLÄÄÄ!!!!!!

      • Joo-oh. Keewayn mittarisi näyttää ehkä sen 70km/h mutta oikeaa nopeutta katseltaessa voidaan puhua 55-60km/h. Muistakaa nyt se että mittari valehtelee poijaat :)


      • Kuitenkaan niin paljoa
        hevari91-kpo kirjoitti:

        Joo-oh. Keewayn mittarisi näyttää ehkä sen 70km/h mutta oikeaa nopeutta katseltaessa voidaan puhua 55-60km/h. Muistakaa nyt se että mittari valehtelee poijaat :)

        Ei ne lukemat yleensä mittarissa kymmenillä heitä, ellei sitten ole jokin pahasti vialla.


      • mk

        Missä kohti on pakoputken kuristukset. Hukkaputken tiedän. Mulla on uusi keeway ry 6.


      • matrixrider

        keeway matrix -09 kulkee 75 kg alla 55 km/h. Prikka pois myöhemmin tällä viikolla


      • XDDD
        matrixrider kirjoitti:

        keeway matrix -09 kulkee 75 kg alla 55 km/h. Prikka pois myöhemmin tällä viikolla

        joo kyllä se kiiwin mittari vaan kusee kokemusta on :D, teharin kans isomman suuttimen (70) ilman putsarin kurit pois vp jousi 5g rullat ni kulki mittarii n.95 km/h , mutta sitte ku tuli kokeiltua gpsäänn ni hurjat 72km /h:DDD


      • igor94
        XDDD kirjoitti:

        joo kyllä se kiiwin mittari vaan kusee kokemusta on :D, teharin kans isomman suuttimen (70) ilman putsarin kurit pois vp jousi 5g rullat ni kulki mittarii n.95 km/h , mutta sitte ku tuli kokeiltua gpsäänn ni hurjat 72km /h:DDD

        Paljon kulkee vakio keeway matrix (2006) kun siihen ei laite muuta kuin Stage6 Pro replica putki ja
        otetaan prikka pois ?


      • jes3789
        igor94 kirjoitti:

        Paljon kulkee vakio keeway matrix (2006) kun siihen ei laite muuta kuin Stage6 Pro replica putki ja
        otetaan prikka pois ?

        kaverilla keewey.. otti prikan pois kulkee nytte jotain 60-65...


      • haistakaaapaska
        igor94 kirjoitti:

        Paljon kulkee vakio keeway matrix (2006) kun siihen ei laite muuta kuin Stage6 Pro replica putki ja
        otetaan prikka pois ?

        itellä otettii prikka pois kiivin 2006 matrixsista ja ei auttanu yhtään mitää


      • TopsaPwns
        XDDD kirjoitti:

        joo kyllä se kiiwin mittari vaan kusee kokemusta on :D, teharin kans isomman suuttimen (70) ilman putsarin kurit pois vp jousi 5g rullat ni kulki mittarii n.95 km/h , mutta sitte ku tuli kokeiltua gpsäänn ni hurjat 72km /h:DDD

        Ostin stage 6 pro replica putken mikä suutin kannattaisi ja tarviiko muuta laittoa ?


      • TopsaPwns
        TopsaPwns kirjoitti:

        Ostin stage 6 pro replica putken mikä suutin kannattaisi ja tarviiko muuta laittoa ?

        Lähettäkää vastausta S.postii [email protected] KIITOS !


    • perkelee...

      Keewayt on iha paskoja itellä tegnigassi putki kii, ilmanputsarin kuri veg, 5g rullat ja hebon vp jousi. kulkeepi sellaset 60 ja ottaa teho piikkejä ihan helvetin oudosti: aluks väätää iha saatana huonosti ja sit jossai 12km/h ottaa ekan piikin ja kiihtyy hyvin johonkii 32km/h ja sit hyytyy ihaku "vaihtais liian ison vaihteen" ja sit ku pääsee siihe 42km/h nii ottaa uuen piikin ja menee siihe 60...... -.- ja alamäkkee ku vääntää kaasupohjas ja pääsee siihe 68 nii rupee röpöttää niin perkeleesti.

      • vari

        Kaikki skootterit on hyviä. Niissä tuppaa vaan olemaan käyttäjänvikaa. Voi olla että sun keewayn kohokupissa ei ole tarpeeksi polttoainetta. Aiheuttaa kaasupohjassa ajaessa sen että välillä hyytyy kun polttoaineen taso laskee eikä suutin saa kunnolla bensaa.

        (letkut puristuksessa, ilmakuplia letkuissa, alipaineletku vuotaa, kohokupin korvausilma tukittu, väärä polttoaineentaso kohokupissa)

        Toisekseen jos saa nyt enemmän ilmaa pitää myös suutin vaihtaa isompaan jotta oikea seossuhde säilyy.


      • .
        vari kirjoitti:

        Kaikki skootterit on hyviä. Niissä tuppaa vaan olemaan käyttäjänvikaa. Voi olla että sun keewayn kohokupissa ei ole tarpeeksi polttoainetta. Aiheuttaa kaasupohjassa ajaessa sen että välillä hyytyy kun polttoaineen taso laskee eikä suutin saa kunnolla bensaa.

        (letkut puristuksessa, ilmakuplia letkuissa, alipaineletku vuotaa, kohokupin korvausilma tukittu, väärä polttoaineentaso kohokupissa)

        Toisekseen jos saa nyt enemmän ilmaa pitää myös suutin vaihtaa isompaan jotta oikea seossuhde säilyy.

        Totaaaa.... missäs se alipaine letku sijaitsee? Ja sellane kysymys viel ku taiat tietää hyvin mopoist, nii onks virtausmittaril mitää virkaa?


      • .
        . kirjoitti:

        Totaaaa.... missäs se alipaine letku sijaitsee? Ja sellane kysymys viel ku taiat tietää hyvin mopoist, nii onks virtausmittaril mitää virkaa?

        ei vittu mun matrix menee 87 digi mittarii ja eikä kuse yhtää kun gepsiiki katottu pelkkä tehari ja multivari ja 4,1g rullat ja prikka tietyst pois mut ei vaikuta tos matrix:s mitää..


      • Ö
        . kirjoitti:

        ei vittu mun matrix menee 87 digi mittarii ja eikä kuse yhtää kun gepsiiki katottu pelkkä tehari ja multivari ja 4,1g rullat ja prikka tietyst pois mut ei vaikuta tos matrix:s mitää..

        Mikä tehari ja mikä multivari sul on?


      • .
        Ö kirjoitti:

        Mikä tehari ja mikä multivari sul on?

        laser x pro putki ja hebo next generation multivari


      • kek
        . kirjoitti:

        laser x pro putki ja hebo next generation multivari

        tietääks kukaa et onko matrix:s cdi rajoitettu vai ei?


      • zeizei.
        kek kirjoitti:

        tietääks kukaa et onko matrix:s cdi rajoitettu vai ei?

        kuulkaahan pikkupojat...

        älkää sitten ajelko niillä paskoillanne kevyen liikenteen väylillä jos viritätte.
        muuten laitan yöllä esteitä tielle niin lennätte 10 metriä jos valvotte ja kaahaatte.


      • kk--

        Nyt ois niiku Hebon next generation vari kiinni ja teknigassi tehari, toi on muuten helevetin vaikee saaha säätöihin toi hebon vari -.- en suosittele kenellekkään!


      • neuvokaa :s
        vari kirjoitti:

        Kaikki skootterit on hyviä. Niissä tuppaa vaan olemaan käyttäjänvikaa. Voi olla että sun keewayn kohokupissa ei ole tarpeeksi polttoainetta. Aiheuttaa kaasupohjassa ajaessa sen että välillä hyytyy kun polttoaineen taso laskee eikä suutin saa kunnolla bensaa.

        (letkut puristuksessa, ilmakuplia letkuissa, alipaineletku vuotaa, kohokupin korvausilma tukittu, väärä polttoaineentaso kohokupissa)

        Toisekseen jos saa nyt enemmän ilmaa pitää myös suutin vaihtaa isompaan jotta oikea seossuhde säilyy.

        Tietääkö kukaa minkamerkkisiä tehoputkia keeway ry6 menee? Prikan oon ottanu pois mut ei auttanu juuri mitään (jtn 4kmh kovempaa :) ). Oisko mitään muita viritys keinoja? Kertokaa ihmeessä :)


      • azi
        neuvokaa :s kirjoitti:

        Tietääkö kukaa minkamerkkisiä tehoputkia keeway ry6 menee? Prikan oon ottanu pois mut ei auttanu juuri mitään (jtn 4kmh kovempaa :) ). Oisko mitään muita viritys keinoja? Kertokaa ihmeessä :)

        eiks kaikki vaakaminerallin teharit mee kii? :) jaa sit vaa isompaa pyttyä, ja jos ey halua teharia tai pyttyö nii osta piristys-sarja.


      • kokemusta !!!

        isompi suutin


      • TopsaPwns
        kek kirjoitti:

        tietääks kukaa et onko matrix:s cdi rajoitettu vai ei?

        Mulla on ainaki rajotin :D Mut ei kauaa. -07 matrixx


      • pjjt82
        zeizei. kirjoitti:

        kuulkaahan pikkupojat...

        älkää sitten ajelko niillä paskoillanne kevyen liikenteen väylillä jos viritätte.
        muuten laitan yöllä esteitä tielle niin lennätte 10 metriä jos valvotte ja kaahaatte.

        tuskin kukaan sun yötä tahallaan häiritsee mut mitä jos vielä kirjotat tuollasta paskaa joka on muille vaaraksi niin laitetaan sulle kävelyeste, kuulostaako reilulta?


    • ?

      keeway tx
      prikat pois
      tehari
      kuristukset pois


      koko kaupungin nopein mopo

      • unknown 93

        Saako Keeway ry6 2010 mallista mitenkään vilkkujen naksutuksen pois? Jos vaihtaa alkuperäiset takavilkut pois niin kuuluuko naksutus vielä vai johtuuko se jostain muusta..


    • VILKKUJEN RELE

      ^ johtuu vilkkureleestä.

    • keeway ry6?

      jos vaihtaa takavilkut toisiin kuuluuko naksutusta enää?

    • !??

      missä kohtaa se vilkkurele on kyseisessä mallissa?

    • jajoadf

      onko jollain kokemusta vuoden 2011 RY6 mallista? miten sais pienesti viritettyä, helposti takas saatavaa että menis vähän kovempaa :)

      • jj

        Ainakin itse tilasin Motor cornerista viriputken ja johan kulkee. Helppo vaihtaa ja pistää takaisin alkuperäinen,


    • ..

      jaiks , mullaki keeway ry6 ja haluun et se kulkee kovempaaa:) kaikki väittää etten osaa virittää koska oon tyttö mut aion näyttää et osaan eli voitteko kertoo jotenki selvästi et miten sen sais kulkeen kovempaa:D joooo kiits jo etukäteeee :)

      • kaawey

    • kiiwei

      osta pulttipyssy ja ota prikka poies nii menee sen 60kmh

      • kokemusta!!!

        otin tänään prikan pois ja kulkee 55 keeway ry6 :D


      • ähä
        kokemusta!!! kirjoitti:

        otin tänään prikan pois ja kulkee 55 keeway ry6 :D

        Mun ry6 menee vakiona 55.


      • hehehh
        kokemusta!!! kirjoitti:

        otin tänään prikan pois ja kulkee 55 keeway ry6 :D

        väärän prikan taisit ottaa pois :D


      • eat my dindong
        kokemusta!!! kirjoitti:

        otin tänään prikan pois ja kulkee 55 keeway ry6 :D

        Vakio ry6, suoralla tutkaan 59 km/h


      • vakiokeeway59km/h
        eat my dindong kirjoitti:

        Vakio ry6, suoralla tutkaan 59 km/h

        mulla menee kans 59 :D


      • Äläostakiiwii
        vakiokeeway59km/h kirjoitti:

        mulla menee kans 59 :D

        Ootko varma ku iteellä on keeway ry6 ja kulkee max 45kmh se on sellane luumu et ei hu hu


    • wertyqwertywertweryr

      Jos ostaa skootterin jossa on 2v takuu ja menee ottamaaan variaattorin holkin pois mutta laittaa vakioksi ennen huoltoa niin jos ne huomaa että on koskettu niin meneekö takuu pois tai muuta?

      • dsfsdfsdfsdfsdfsdfsd

        Pystyykö sitä tekemään huomaamatta?


      • asdasdasdasdasdddddd
        dsfsdfsdfsdfsdfsdfsd kirjoitti:

        Pystyykö sitä tekemään huomaamatta?

        tai siis sillain että huoltajat eivät huomaaa jos sen takia menisi takuu tai muuta xD


      • veijo esso
        dsfsdfsdfsdfsdfsdfsd kirjoitti:

        Pystyykö sitä tekemään huomaamatta?

        pystyy,osta kossupullo huoltomiehelle ........


    • keewayry6

      Ei auta vilkkujen vaihtaminen naksutukseen!

    • IMEKÄÄLEKAA

      keewayt on paskoja

    • juuust

      Miten helvetissä saatte siihen mittariin jtn 90 km/h vaikka näyttää iha mitä sattuu ? :D Mulla se ei mee ees alamäkee ku 60 km/h mittari mukaan :D

    • kolmastietäjä

      itel keeway ry6 vakiona 56 km/h, prikka otettiin pois mut ei kulje enempää,aattelin et siinä on rajotin nii tilasin uuden cdi boksin. se saattais auttaa ainaki nuo ry6

      • ofdshndoihno

        hommaa kuriton alkukäyrä ja isompi suutin sit pitäs kulkee :)


    • keewaaaayy

      tietääks kukaa et paljo fact 2010 menee prikan poistolla ja virialkukäyrällä?

      • kaawey

        mul on kyseinen malli ja menee sen 62km/h suoralla mut oon vaihtanu kyllä suutimen ja rullat.


    • keeway ry6

      Olisko jotai helppoi/halpoi tapoja saada Keeway RY6 kulkee kovempaa?? kulkee vaa 50km/h ja se on liian hiljaa.

    • keewayn omistaja

      kuinka kovaa keeway rx8 menee vakiona? ku ostin keewayn noin 1viikko sit ja kiinostai tietää kovaa menee faija väittää et menee yli 60km/h.

    • kiiwei

      Moro! Mulla on keeway ry6 kanssa ja haluisin siitä hienomman, eli ollu tos suunnitelmissa et ottasin lokarin pois takaa ja vaihtasin vilkut siin samal, mut sit huomasin et ne vilkut pitäs olla varmaa katevilkut, joten kysyn tässä että saako normi vilkkuja mitenkää kiinnitettyy ?

    • ssfsf

      Paljo keeway matrix kulkee vakiona kun meinaan ostaa sen uutena?

    • menijo

      Mulla menee 06 matrixi 75 suoralla ilman prikkaa ja nopeus ei oikeesti ole kun sen 60-65.

    • pööölöpää

      Ja ne ketkä sanoo ettei prikan ottaminen irti auta yhtään mitenkään niin on aivan hakoteillä! :D Ja jos kokemusta on sen prikan otosta ja ei muka auttanut mitenkään niin olette ottaneet aivan väärän prikan irti :D

    • thombs

      mite saa keeway ry6 2010 kulkee kovempaa ja lisää kiihtyvyyttä?

      • skodekingi

        Mun ry6 kulkee 91 gepsii. otin prikan pois uus cdi boksi. 4,1g rullat ym muuta mukavaa


    • R4nd0m

      Mun keeway ry6 holkki pois putkest ni 63 ajettu tutkaa vakiona 50 km/h

    • kiivimies

      no perkele. otin prikan pois ni kokovitun laippameni siliäksi :DDDDDD

    • ???

      mull on on keeway ry6 vakiona meni 50 ja oon vaihtanu kurittomaan alkukäyrään ja menee 57. paljo kulkee jos ottaa viel prikan pois ?? on tämän vuoden malli.

    • mopojonne69

      mulla on keeway fact 2010..... tyhjä putki prikka otettu pois ja ei kule kun hurjat 50 km/h......ja onko se CDI boksi rajoitettu vai ei?

      • okeii

        säädöt päin vittua...itellä on sama mopo ja ei ole cdi rajoitettu, kulki kurittomana 60 oikeaa nopeutta ja nyt on kiinni multivar ja tehari niin huiput sen 75 oikeaa nopeutta


    • asshole31

      miten saa keeway rx8 prika pois??:)

      • okei

        avaa vari koppa, ota pultti pyssy 18 hylsy avaa ja ota etummainen lautanen irti poista sellanen sormus joka on sen tapinpäällä hihnan alla ja osat takas kiinni.


    • ?!?

      Pitääks kaikki katteet sivuilta ottaa pois jos haluu ottaa ton järjettömän kokosen kilventelineen pois?

      • ole hyvä

        Ei tarvitse kokonaan irroittaa. Työkalut mitä tarviit siinä hommas nii ristipää ja 10mm lenkki... :)


    • hghgf

      pitää ottaa

    • IDIOOTIT

      VITUN JUNNUT! MITTARI KUSETTA KEEWAYSSÄ 10 . JOS OTTAA PRIKAN POIS KULKEE ABOUT 55KM/H

      • heheheh

        True story! XD


    • paskapuhetta

      on kyllä mahoton vanha ketju, mutta vastaan silti. itsellä alla keeway f-act -07.
      mulla on se alkukäyrän lopussa oleva pilli otettu pois, noin 4,5 grammaset rullat ja prikka pois, menee 57 km/h. tämä siis on ajettu gps, keewayn oma mittari näyttää noin 70 :d

    • asdoa

      mistä päin saa rajottimen pois keewaystä, minkä värine johto ja mitä sille pitää tehä?

      • -.-

        Elää mee ite johtoja katkoo osta mielummi uutena rajoittamaton cdi boxi maksaa sen 20e...


    • tijhåoerjhprjm

      kun täs luin näitä kommentteja niin tajusin että suurin osa teistä ei tiiä yhtää mittää keewaystä ....
      ensinnäkin keewayn mittari kusee jollain 20 km/h (testattu juttu)
      vakio varilla pääsee gepsii vaan 65 vaikka kaverilla oliki 70 cc kiinni ja tehari

    • RY6

      Ittellä on keeway ry6. Se kulkee tutkaa 60km/h. Ei oo virittetty. Ostin uutena kaupasta vuosimallia 2010!! Haluisin et se kulkis pikkasen kovempaa ni ossaaks joku sannoo et auttaaks jos ottaa sen rajottimen punasen johon pois?? Kiitos jo etukäteen. =)

      • Äläostakiiwii

        Nii mut paljo se kulkee oiskeesti ei kiiwin mittari oikee toimi


    • JONNEJEN KEISARI

      Kaada 5 litraa euroshopperin enerzi trinkkiä tankkii nii kulkee sen 188,6 suoral. :)

    • gasdf

      joo. itellä on keeway matrix 2012 vm. alkukäyrän pilli pois eikä kulje kun 52... vakiona meni sen 49 tutkaan. pitäskö suutinta vaihtaa isompaan jos haluaa että kulkee sen n. 60km/h?

    • jape1231

      EI se paska kestä viritystä.

    • MopoAnakia

      Prikan poistamalla saa ainakin muutaman % enemmän tehoa mutta voi viedä senkin edestä itten bensaa, mutta sekin vähän riippu.

      jossai mallaissa prikan poisto voi tuoda vain 1% huoppunopeutta/tehoa ja viellä 20% enemmän bensaa.

    • Tarvitsen apua

      Vanha ketju, mutta Minkävärinen on Keeway Matrixin rajoittimen johto? :) Kiitos vastauksista jo etukäteen!

    • derra

      Mulla olis keeway fact 2013. Miten saisin kulkemaan 60-65

    • RY6

      RY6 on ihan huippu skode.Näyttää pieneltä superbikelta, hyvä ajettava, saa hyvin viritysosia - muistakaa että kaikissa 2-tahtisissa CPI/Keewayn skodeissa käy samat osat koneeseen ja useimmat esim. Yamaha Aeroxin ilmajäähykoneen (vaaka Minarelli) osat.Erona on karkeasti vain männäntapin ja kytkimen halkaisijat Yamahaan mutta esim. kaikki imusarjat ja läppäventtiilit ovat samoja ja nykyään Keewaylle saa paljon omia tehoputkia, sylinterisarjoja, parempaa variaattoria ja muuta.Ja kyllä sen saa menemään yli 80km/h jos tajuaa vaihtaa CDI boksin rajoittamattomaan malliin.Vakio boksi on rajoitettu mutta vasta joissain 10,000 rpm kohdalla eli korkealla eikä ole mitenkään äkkinäinen ja moni ei tajua sitä.

    • Pelle16
      • RY6

        60-65 menee jos ottaa varista prikan pois, muuten ei nouse huiput paljoakaan mutta tehoa tulee kyllä lisää.Saatat joutua laittamaan myös isomman suuttimen.


    • ry6

      mulla ois keeway ry6 kun virittää niin pitääkö kytkimelle / variaattorille tehdä mitään muutoksia?

    • neljännes

      Rajottimien pois ottaminen on ihan turhaa. Osta miluummin vaikka 82 cc pytty. Mäntineen, tiivisteineen ja kaikkinen se maksaa virijavara:ssa 41,90. Noilla "viritys" ehdotuksilla ei saa kuin pahan mielen kun skopa hyytyy ylämäessä.. Minun mopoaikanani (25 vuotta sitten) mopoon sai vääntöä pakoaukkoa leventämällä ja kiekkoja pakoaukkoa nostamalla. Ylösvirtauskanavien kiillotus myös auttoi hieman ja imuaukon myös. Joskus laskettiin hieman imuaukkoa, mutta sen kanssa piti olla tosi varovainen. Ja jos pakoaukkoa korotti paljon liikaa, moposta tuli taas laiska. Ei kai se 2- tahtimoottori kauheesti oo muuttunu supersportin ajoista?

    • RY6

      Kyllä se vaan on muuttunut, nykyisissä koneissa tekniikka vastaa lähinnä joitain suzuki rm motocross koneita.Iso läppäventtiili puhaltaa suoraan kampikammioon ja vakiona paljon villimmät ajoitukset ja isommat kanavat mitä vanhoissa mopoissa.Pelkällä tehoputkella ja suuttimen vaihdolla tuplaa tehot usein.Vanhoissa mopoissa jos laitto tehoputken vakioon meni yleensä vain huonommaksi.Uusien skootterien vakio sylinterissä on valmiiksi eväät isommille tehoille mitä mistään supersportista saa edes viilaamalla.Ne on vain kuristettu sitten putkella, cdi;llä tai muuten että ei kulje liikaa.

    • RY6

      Ja se vielä etteipä taida missään supersportin sylinterissä olla kuutta ylösvirtaus kanavaa.Mukavaa kun joku joka on 25 vuotta sitten ruuvannut mopoja alkaa elvistelemään ja neuvomaan täällä muita vaikka ei mitään tiedä ja olettaa vaan ettei mikään muuttunut viimeisen 25 vuoden aikana.Kannattaa vähän ottaa asiosta selvää ennen kuin alkaa huutelemaan ja nolaa itsensä.

    • Viritys kannattaa

      Itellä Keeway Focus -06 mallia. Vakiona kulki 45km/h ja prikka pois ja kulki vähän päälle 60km/h

    • Go keeway GO

      Antakaa prikan olla paikallaan. Ostakaa ennemmin vaikka gianelli go pakoputki, mistä otatte sen kuristimen pois. Vääntöä ja kiihtyvyyttä tulee huimasti lisää ja ainakin minun keeway kulkee noin:60km/h.

      • Saparo

        Moro. ,mulla on keeway fact josta on otettu Pirkka pois, kulkee 55 kmh. Haluaisin et menis 60-65, mitä pitäis tehä, isompi suutin?, rajoittamaton cdi?


    • eläkeukko

      Mulla on RX 8 leone purin siitä kurit pois,kytkimeen on turha puuttua,etu variaattorin vaihdoin niin sanotusti parempaan,turha rahanmeno,ei parantunut yhtään.Nämä uudemmat liukurullat ,pulletit, niin kiihtyy ja kulkee.vanhasta prikasta 3 mm pois niin vauhti on 55 km tunnissa,sen se menee jokapaikkaan,kulutus putosi noin 2,5n litraan,pakoputkelle on turha tehdä mitään. Älkää poijaat ostelko turhaan kalliita viriosia kun kaikki riippuu kaikesta.Niin pääsuutin mulla 68

    • HarrisonFord1

      Morjesta! Elikkäs ostin just F-actin ja tarvis saada mahd. halvalla kulkeen paremmin.. Tässä nytte aatellu ku lukenut näitä kommentteja että hommaan 4.2 g variaattorin rullat näin aluksi.
      1. Sitten ilmeisesti variaattorista joku prikka pois samalla kun nuo rullat vaihtaa?
      2. Variaattoriin joku kireämpi jousi ilmeisesti kannattaa vaihtaa?
      3. Sitten vakioputkesta ilmeisesti joku prikka alkupäästä pois? ja mitä muuta tolle putkelle voi tehdä/pitääkö siitä jotain muuta poistaa, ja jos niin mistä kohtaa ja millä?
      4. Sitten aattelin vaihtaa kaasarin suuttimen isompaan, mutta mikä on hyvä koko??

      • Anonyymi

        Tilaa Tekant Oy Oulusta suutinsarja...... ja muuta sälää, niin kulkee. Stormmotorista saat suoraan Narakun Variaattori sarjan...


    • halkonaaama

      mulla keeway matrix vm 2011 ja tehari ,70cc pytty,prikka pois,90 suutin kaasariissa kii, takapakassa keltanen malossa jousi ja siniset pikku jouset ja eikä muuta. kulkee kepsin mukaan n. 90km/h ja vääntö ei lopu kesken

    • RansuEno

      Onko keeway ry6 prika tuuletinlaudan edessä vai takana?

      • oot_hupsu

        siinä lautasien välissä :D siispä takana.


      • koi

        Onko se se pikkunen rinkula siinä holkin eessä ku eikö sen pitäis olla siinä päällä?


    • apuva1

      apua.. mulla lähti kulkemaan 80km/h,, laitoin takisin kaikki mitä olin muutellut, vielä kulkee noin 70km/h (gps).. mittari näyttää 60km/h :(

    • Anonyymi

      Tartteeko kaasaria säätä kummemmin jos ottaa vaa ilmanputsarin kurin pois ja onko cdi:s joku rajotin ja jos on miten saa pois

    • Anonyymi

      Miten saada keeway matrix 50 2010 malliin ylämäki vääntöä ja kiihtyvyyttä

    • Anonyymi

      Itellä RY6 nyt pajalla... Uutta palikkaa Airsal 70cc sylinteri, Narakun variaattori sarja painot 5,5g, Stage 6 suutinsarja 113-135, Gianelli V2 putki ilman prikkaa, Narakun ilmanputsari ja remmi...Oottelen koska valmis. Kulki vakiona sen 45km/h. Vuosimalli 2016.

      • Anonyymi

        En tiedä paljonko noilla kulkee. Keewayn oma mittari menee pohjaan puolella kaasulla. Menee tarpeex lujaa. Ainakin valois kerkee vihreille, kun vetää kaasun pohjaan! :) Stormmotor ja Tekant Oy, jos aikoo hyvin tehdä. Säily tuoreöljyvoitelukin joskin moottorikelkan öljyt ja sähköstartti toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä paljonko noilla kulkee. Keewayn oma mittari menee pohjaan puolella kaasulla. Menee tarpeex lujaa. Ainakin valois kerkee vihreille, kun vetää kaasun pohjaan! :) Stormmotor ja Tekant Oy, jos aikoo hyvin tehdä. Säily tuoreöljyvoitelukin joskin moottorikelkan öljyt ja sähköstartti toimii.

        korjaus.... Sylinterisarjat MC Scatter.


    • Anonyymi

      Keeway ry 6. Tekniikkana Airsal 70cc sylinteri, Hiilikuituläpät, 21mm TNT Kaasari, Gianelli V2 putki ( täysin auki ) Naraku Racing etu variaaattori, Naraku Racing CDI boksi, Naraku Racing takavariaattori, Jäykempi kytkin/ takavariaattorin jousi. Puoli nopea värkki. Keewayn oma mittari painuu pohjaan asti pauttiarallaa puolella kaasulla.

    • Anonyymi

      Ittellä on keeway ry6 2015 tai 2016 vm en tarkkaan muista, mutta kuitenkin on täysin vakiopeli ja ei mitään vikoja. Juuri kokonaan fiksattu hyvään kuntoon. Mitä mun kandeis tehdä et saisin sen kulkemaan ainaki 60km/h?
      Ilman että ei tarttis mitään uutta osaa tai maksamaan joutais ja kyselen siis semmoisia neuvoja joilla se skoba ei leikkaiskiinni.
      Kulkee tasasella sen 45km/h, menee hetken aikaa kiihtyä huippuihin. Kiitos neuvoista jo valmiiksi💪!

    • Anonyymi

      missä toi keeway f-act evo 2014 prikka on. Avasin sen variaattorin mutta ei siellä niitte levyjen takana mitää prikkaa ollu. Oli siellä se holkki mutta ei muuta ollu.

      • Anonyymi

        Pitäis olla etuvariaattorissa, variaattorin laipan takana liukuholkin päällä... jos ei oo niin onko edellinen omistaja ottanut pois vai? Tai sitten se skootteri on rajoitettu sähköisesti CDI llä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe