Olen menossa naimisiin huhtikuun lopussa. Paikka on Pariisi. Hotelli on jo varattu Latinalaiskorttelista, muuta sopivaa ravintolaa etsiskelemme vielä. Olisiko jollain vinkkejä? Olemme Pariisissa ns. "pitkän viikonlopun", mihin n¨htävyyksiin kannattaa panostaa? Pärjäämmekö englannin kielellä?
Naimisiin Pariisissa
5
940
Vastaukset
- ehkäpä...
PANOstaa puolisosi keskeisimpiin paikkoihin.
- Eiffel....
Menkää ainakin Eiffeliin ja siellä ylimmällä tasolla rakastelette oikeen pitkään ja hartaasti. Tulee varmasti ikimuistoinen hääloma!
Ja toinen paikka voisi olla Champs-Elysee. Keskellä kirkasta päivää keskelle kirkasta CE:tä ja siinä vaan hoitaminen käyntiin.
Viva la hääloma. - Hyvaa haamatkaa
Kuten olet havainnut, niin naille palstoille valitettavasti eksyy saannollisesti noita henkisesti keskenkasvuisia ja suorastaan henkisesti hairiityneita yksiloita. Toivotaan heidankin joskus kasvavan arvostettaviksi ihmisiksi...
Pariisissa parjaa kylla mainiosti englannillakin, vaikka ranskalaisilla onkin maine "puhua vain ranskaa". Ps. Vikaise otsikkoa 'Uklosuomalaiset" silla siella varmastikin on myos Pariisissa asuvia ja sita hyvin tuntevia.
Kaikkea hyvaa suunnitelmiin! - rakentavasta...
palautteesta. Minähän olen skitso-neuro-antiokso-genokokko-ektoplasma-psykosomaattinen henkilö. Ja sairastan lisäksi leukemiaa. Hhahaha.
- Hauskaa riittää
No niinhän minä vähän ajattelinkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875