hmm...

(Sr)

Selittäisikö joku mitä nämä miitit oikeastaan ovat? Ihmetellyt jo pitkään...

4

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Sr)

      Mitä miiteissä tehdään?

    • miittaaja

      Kysyjälle vastaan.
      Miitti on suomennos englannin kielisestä sanasta meeting kuten jo aikaisemmin tällä palstalla on kerrottu.
      Miittejä voi järjestää ja kokoonkutsua kuka tahansa ja milloin tahansa ja mihin tahansa.
      Miiteissä sättääjät voivat tutustua toisiinsa livessä eli oikeassa elämässä.Yleensä nämä tapaamiset tapahtuvat jossakin ravintoloissa, joidenkin tilaisuuksien yhteydessä tai ihan missä vaan. Esim. kun luet palstaa pidemmälle löydät sieltä vaikka miitin hämeenlinnassa, miitin laivalla, miitin suomenlinnassa, miitin kotkan meripäivillä , miitin tampereella, miitin lintsillä jne...
      Ja mitä siellä tapahtuu...sehän on pitkälti kiinni itsestäsi mitä ja miten siellä toimit (haluatko istua hiljaa ja katsella muita, osallistua hauskan pitoon, juoda itsesi änkyrään tai olla selvinpäin,itse olet itsestäsi vastuussa ja myös siitä millaisen kuvan haluat itsestäsi muille sättääjille antaa) ja millaisiin miitteihin osallistut.
      Ne joihin itse olen osallistunut ovat olleet yhteistä hauskan pitoa, juttelua,tanssia, juomista sekä syömistä mukavassa porukassa.Siellä todellakin tarkoitus tavata muita sättiläisiä ilman ennakkoluuloja ja odotuksia.Ne eivät ole mitään seuran haku /isku tilaisuuksia mutta toki joskus on niinkin mukavasti käynnyt että joku pariskunta on siellä tavattuaan on aloittanut yhteisen taipaleen.
      Ja millaisia ihmisiä siellä käy-> kaikenlaisia, eri ikäisiä, eri kokoisia,sinkkuja, varattuja,naisia, miehiä, yksinäisiä, mukavia, asiallisia, ihan tavallisia ihmisiä. Siellä ei ole tärkeää ulkonäkö, pankkitilin saldo, vaatteiden merkit vaan se ihminen joka sinne tulee muita sättääjiä tapaamaan.Siellä voit pysytellä yhtä anonyyminä kuin koneellakin eli esittäytyä omalla nicilläsi tai mikset halutessasi omalla etunimelläsi jos siltä tuntuu.Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
      Siitä se itsellänikin lähti...yks konkari sättäilijä sai eka houkuteltuun yleensäkin tänne sättiin ja kun pääsin sisälle lähdin mukaan miittiin..ja jo niistä ekoista miiteistä n.1½v sitten on jäännyt monta hyvää ystävää /kaveria /hyvän päivän tuttua joita kiva sitten huoneeseen tultua tervehtiä ja vaihtaa kuulumisia.
      Toivottavasti tämä auttoi tiedon janoosi.Tule joskus mukaan katsomaan mitä miitissä tapahtuu ja millaisia me muut siellä kävijät ollaan...Kenties Tampereella, Kotkassa,OulusSA, Hämeenlinnassa, Helsingissä tai jossain muualla nähdään ensi kesänä.Jos ei me niin monet muut sättääjät siel toisiaan tapailevat...Aurinkoista kevättä sinullekin.

      • Qadashu

        :D Todella kattavasti vastattu.. Ja juuri noinhan se menee.. hihi.. Miiteissä nähdään..


      • (Sr)
        Qadashu kirjoitti:

        :D Todella kattavasti vastattu.. Ja juuri noinhan se menee.. hihi.. Miiteissä nähdään..

        No taas muutamaa tietoa rikkaampana :) Kiitos kovasti..Ehkäpä nähdään :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe