vantaan vankila

äitee...

mitenhän vangit saa postit vankilassa?olenko oikeassa että ne ei mene kovin pian jakoon?
ja vielä:kun tämä sakko vankeus tuli vähän yllättäin)siis kadulta napattu"niin mitenhän esimerkiksi mukana olevat tavarat/avaimia ja muita papereita"saako poika lähettää postitse ne?
antaa?tai miten nämä käytännön asiat hoituu?
-saako vangit jotain päivä rahaa?tupakka tms?
ei varmaan ole pankkiautomaattia mistä rahaa nostella:)
kuulemani mukaan vankilaan ei saa viedä tupakkaa?
saako viedä mitään?
miten esimerkiksi asunnon vuokran maksut hoituu?auttaako vankilan sos:työntekijä?
no uusi juttu meidän perheessä ja siksi monta kysymystä.
ai niin miten ne tapaamiset siellä?
(onko kuten elokuvissa...puhut jostain jonku aikaa?
eli vantaan vankilasta jos joku tätä äiteetä osaisi valaista?

21

5212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi jääkäri

      vaikkapa puhelimella Vantaan vankilan vartiopäällikköön tai päivystävään ylivartijaan ja kysy kaikki nuo asiasi. Saat pätevän vastauksen ongelmiisi suoraan niiltä, jotka tietävät Vantaan vankilan käytännöt ja vastaavat niiden toteuttamisesta.

      Sitä paitsi asunto-osaston vartijat kyllä vastaavat vangin kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta

        Mustia naamoja näkyy koko aika kannattaako raiskata raiskatkaa toisianne siellä vankilassa yäk yäk. Kaks mustaa miestä jo on näky yäk yäk. Haju on karmea. Tiedän että vartijatkin inhoaa eivät saa kuninkaallista kohtelua. Karkotus paras säästyis yhteiskunnan rahaa ei mustiin piruihin kannata satsata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta

        Eivät vartijat välitä kun ei ole kuin mustia vankila täynnä ymmärrän hyvin että ovat tosi väkivaltaisia musta sakki. Annetaan tapella ihan rauhassa ei tartte välittää


    • Anonyymi

      Ap, vetele poaka trasselia koipees ja reenaa svinkteriäs anaalitapilla. Jamal nimittäin astuu sinua kohta.

      • Anonyymi

        Ei lapsen raiskaajia tartte suojella ovat alinta kastia täällä maan pinnalla. Nappi otsaan paras hoito


    • Anonyymi

      Kyllä vartijat ollut jo tietoisia että sijoittajasseen tiennyt kyseisen ihmisen tuomion perusteen! Turha puolustaa että vanki ei ole itse sanonut! Se on vartijoiden JS vankilanjohtajan vastuulla tämä!!!

      • Anonyymi

        Vangin vastuulla mitäs raiskaa pikkutyttöjä. Ei raiskaajia kannata puolustella


      • Anonyymi

        Ihan hyvä kun vartijat ei puuttuneet. Joutikin lähteä.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Noin pitäis jokaiselle lapsenraiskaajalle käydä nirri pois. Ovat muuten toiset vangit fiksuja kun eivät hyväksyneet lapsenraiskaajaa. Eikös sanota silmä silmästä. Ja mumuhan se vaan oli eitule ilkäv

    • Anonyymi

      Yllättäen tuli sakkovankeus.

      Ainahan se yllättää, kun narkataan aivot pihalle.
      Ajankulu menee sekaisin, sitten kun kytät nappaa ja vie vangilan portille niin itku tulee.
      Tupakkiakin tekisi mieli ja nappeja. Turja niitä on lähettää postitse, kiinni jää !

      Aikoinaan ollessani Vantaan täyshoitolassa yhden nuoren äiti toi TM lehden joka oli kyllästety LSD:llä (nuolemislaput) tässä tapauksessa olisi pitänyt nuolla kaikki sivut. Kaiken huippu oli se, ettei tää vanki ollut edes tilannut aineita ja viaton äiti asialle. Oli jätkä vihainen.

    • Anonyymi

      Vantaan vankila on täynnä mustia miehiä ja raiskaukset yleisiä. Jo on inhottava uutinen oksennus pääsee kun kuvittelee tapahtunutta. Yäk yäk. Kaikkea ne mustat tekeekin. Ei ole naisia mitä raiskata niin pitää tyytyä paskaan

    • Anonyymi

      Miten voidaan sanoa lapsenraiskaajasta että poikani oli kiltti. Ei varmasti ole kun tekee pikkutytöille pahaa. Raiskaajille toivon aina pahaa. Raiskaaja on aina paha ja raaka. Turha puolustella. Kyllä itketään kun joutuu vankilaan. Turha ulista ja kerjätä sääliä. Mieti miten paljon pikkutytöt kärsii. Eihän raiskaaja välitä

    • Anonyymi

      Miten voidaan sanoa lapsenraiskaajasta että oli kiltti poika. Paskanmarjat kiltti ei raiskaa pikkutyttöjä. Eikös kaikki ole kuollessaan kilttejä. Mustat miehet raiskaavat kaikista eniten onko nekin kilttejä. Kaikki raiskaajat joutaa saada napin otsaat mitä noita säälimään

    • Anonyymi

      On se iso uutinen kun vankilassa raiskaaja kuolee. Mitäs meni raiskaamaan. Miltä äidistä tuntuu kun oma poika raiskaa

    • Anonyymi

      "SAKKOVANGIT ON POLIISIASEMAN PUTKASSA,VAIKKA 200 EUROA MERKKAA KOLMEA PUTKAPÄIVÄÄ"!!!

    • Anonyymi

      Vangit pakkotöihin.niinkuin ennen vanhaan Sukeva pelasi ja konnunsuo.vettä ja leipää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe