vantaan vankila

äitee...

mitenhän vangit saa postit vankilassa?olenko oikeassa että ne ei mene kovin pian jakoon?
ja vielä:kun tämä sakko vankeus tuli vähän yllättäin)siis kadulta napattu"niin mitenhän esimerkiksi mukana olevat tavarat/avaimia ja muita papereita"saako poika lähettää postitse ne?
antaa?tai miten nämä käytännön asiat hoituu?
-saako vangit jotain päivä rahaa?tupakka tms?
ei varmaan ole pankkiautomaattia mistä rahaa nostella:)
kuulemani mukaan vankilaan ei saa viedä tupakkaa?
saako viedä mitään?
miten esimerkiksi asunnon vuokran maksut hoituu?auttaako vankilan sos:työntekijä?
no uusi juttu meidän perheessä ja siksi monta kysymystä.
ai niin miten ne tapaamiset siellä?
(onko kuten elokuvissa...puhut jostain jonku aikaa?
eli vantaan vankilasta jos joku tätä äiteetä osaisi valaista?

21

5212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi jääkäri

      vaikkapa puhelimella Vantaan vankilan vartiopäällikköön tai päivystävään ylivartijaan ja kysy kaikki nuo asiasi. Saat pätevän vastauksen ongelmiisi suoraan niiltä, jotka tietävät Vantaan vankilan käytännöt ja vastaavat niiden toteuttamisesta.

      Sitä paitsi asunto-osaston vartijat kyllä vastaavat vangin kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta

        Mustia naamoja näkyy koko aika kannattaako raiskata raiskatkaa toisianne siellä vankilassa yäk yäk. Kaks mustaa miestä jo on näky yäk yäk. Haju on karmea. Tiedän että vartijatkin inhoaa eivät saa kuninkaallista kohtelua. Karkotus paras säästyis yhteiskunnan rahaa ei mustiin piruihin kannata satsata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vantaan vankila ole täynnä mamuja. Mustaa naamaa näkyy hyvin paljon. Edes vankilassa ei hyväksytä lapsenraiskaajia. Hyvä niin. Henkiriepu ei ole arvokas. Kannattaa miettiä kaks kertaa raiskausta

        Eivät vartijat välitä kun ei ole kuin mustia vankila täynnä ymmärrän hyvin että ovat tosi väkivaltaisia musta sakki. Annetaan tapella ihan rauhassa ei tartte välittää


    • Anonyymi

      Ap, vetele poaka trasselia koipees ja reenaa svinkteriäs anaalitapilla. Jamal nimittäin astuu sinua kohta.

      • Anonyymi

        Ei lapsen raiskaajia tartte suojella ovat alinta kastia täällä maan pinnalla. Nappi otsaan paras hoito


    • Anonyymi

      Kyllä vartijat ollut jo tietoisia että sijoittajasseen tiennyt kyseisen ihmisen tuomion perusteen! Turha puolustaa että vanki ei ole itse sanonut! Se on vartijoiden JS vankilanjohtajan vastuulla tämä!!!

      • Anonyymi

        Vangin vastuulla mitäs raiskaa pikkutyttöjä. Ei raiskaajia kannata puolustella


      • Anonyymi

        Ihan hyvä kun vartijat ei puuttuneet. Joutikin lähteä.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Noin pitäis jokaiselle lapsenraiskaajalle käydä nirri pois. Ovat muuten toiset vangit fiksuja kun eivät hyväksyneet lapsenraiskaajaa. Eikös sanota silmä silmästä. Ja mumuhan se vaan oli eitule ilkäv

    • Anonyymi

      Yllättäen tuli sakkovankeus.

      Ainahan se yllättää, kun narkataan aivot pihalle.
      Ajankulu menee sekaisin, sitten kun kytät nappaa ja vie vangilan portille niin itku tulee.
      Tupakkiakin tekisi mieli ja nappeja. Turja niitä on lähettää postitse, kiinni jää !

      Aikoinaan ollessani Vantaan täyshoitolassa yhden nuoren äiti toi TM lehden joka oli kyllästety LSD:llä (nuolemislaput) tässä tapauksessa olisi pitänyt nuolla kaikki sivut. Kaiken huippu oli se, ettei tää vanki ollut edes tilannut aineita ja viaton äiti asialle. Oli jätkä vihainen.

    • Anonyymi

      Vantaan vankila on täynnä mustia miehiä ja raiskaukset yleisiä. Jo on inhottava uutinen oksennus pääsee kun kuvittelee tapahtunutta. Yäk yäk. Kaikkea ne mustat tekeekin. Ei ole naisia mitä raiskata niin pitää tyytyä paskaan

    • Anonyymi

      Miten voidaan sanoa lapsenraiskaajasta että poikani oli kiltti. Ei varmasti ole kun tekee pikkutytöille pahaa. Raiskaajille toivon aina pahaa. Raiskaaja on aina paha ja raaka. Turha puolustella. Kyllä itketään kun joutuu vankilaan. Turha ulista ja kerjätä sääliä. Mieti miten paljon pikkutytöt kärsii. Eihän raiskaaja välitä

    • Anonyymi

      Miten voidaan sanoa lapsenraiskaajasta että oli kiltti poika. Paskanmarjat kiltti ei raiskaa pikkutyttöjä. Eikös kaikki ole kuollessaan kilttejä. Mustat miehet raiskaavat kaikista eniten onko nekin kilttejä. Kaikki raiskaajat joutaa saada napin otsaat mitä noita säälimään

    • Anonyymi

      On se iso uutinen kun vankilassa raiskaaja kuolee. Mitäs meni raiskaamaan. Miltä äidistä tuntuu kun oma poika raiskaa

    • Anonyymi

      "SAKKOVANGIT ON POLIISIASEMAN PUTKASSA,VAIKKA 200 EUROA MERKKAA KOLMEA PUTKAPÄIVÄÄ"!!!

    • Anonyymi

      Vangit pakkotöihin.niinkuin ennen vanhaan Sukeva pelasi ja konnunsuo.vettä ja leipää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe