Janita Jääskeläinen

irc-galleria

11

7160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdfd

      Sen velikin näyttää ihan vankilakundi/narkkarilta

    • ...Christina Aguileralla.

    • kaupoi

      ..sä olet ytimessä. Janita on samalta laitumelta kuin fingerroos.

    • hon??

      Siis kuka toi on? Tavis vai julkkis? Ihan hyviä kuvia, mutta tasottomia ja valotus kamala.

      Toisaalta joku haluaa olla tyylikäs, joku sexy.

      • sellainen

        HUUMEmissi. jäänyt monia kertoja kiinni aineiden käytöstä, myymisestä jne. hän on alibi-lehden vakiokasvoja.
        ekan kerran tyttö jäi kiinni vuosia sitten. hän hakeutui hoitoon sekä tilitti lehtien palstoilla äitinsä kanssa kuinka hän haluaa päästä huumeista eroon. aikaa kului ja tyttö ajautui taas huonoille teille ja jäi sittemmin kiinni poliisille. ja kyseessä oli kovat huumeet, mm. subu, piri ja ecstasy. viime vuoden lopulla janitalla oli oikeudenkäynti ja sanoi lehdessä, että tekee itsarin jos joutuu linnaan. no, eihän se linnaan joutunut vaan sai jotain yhdyskuntapalvelua ja sakkoja vaan. mut noista kuvista päätellen meno on tuskin kovin paljoo rauhottunut. narkki mikä narkki sanon mä!


      • perhetyttö
        sellainen kirjoitti:

        HUUMEmissi. jäänyt monia kertoja kiinni aineiden käytöstä, myymisestä jne. hän on alibi-lehden vakiokasvoja.
        ekan kerran tyttö jäi kiinni vuosia sitten. hän hakeutui hoitoon sekä tilitti lehtien palstoilla äitinsä kanssa kuinka hän haluaa päästä huumeista eroon. aikaa kului ja tyttö ajautui taas huonoille teille ja jäi sittemmin kiinni poliisille. ja kyseessä oli kovat huumeet, mm. subu, piri ja ecstasy. viime vuoden lopulla janitalla oli oikeudenkäynti ja sanoi lehdessä, että tekee itsarin jos joutuu linnaan. no, eihän se linnaan joutunut vaan sai jotain yhdyskuntapalvelua ja sakkoja vaan. mut noista kuvista päätellen meno on tuskin kovin paljoo rauhottunut. narkki mikä narkki sanon mä!

        Jaa-a, vai sellainen mimmi. Mä kyllä vähän ihmetelen, millaisiin missikisoihin se on kaikilla noilla tatskoilla on päässyt? Ei mihinkään kummoseen varmaankaan, ja habitus nyt oli 7-päivää tasoa noin muutenkin.

        Toivotavasti mimmi saa itselleen elämän ja jättää nistisekoilut pois, ei se tie johda kuin...


    • tenula

      mutta hyvää mainosta olet tehnyt.

      • iskemaahan

        Yhtä hyvin viesti voi olla pr-miehien kirjoittama kuin kateellisten akkojen.


    • tunteva

      Janita on noita molempia! Ei sillä rassukalla ole enää muuta keinoa saada itteensä julkisuuteen, kun noi "pehmopornokuvat" ircissä! Kaman veto voitti mallin uran tämän "neidin" arvoasteikolla...

    • blackmagictiger

      onks tää nyt se

    • TROPIC-Missi

      MISS HAWAIIAN TROPIC -kilpailun tulokset Lahdessa: voittaja Magdaleena Lönnroth, 1. perintöprinsessa Janita Jääskeläinen (myös yleisön suosikki).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe