Kevätpäiväntasaus&Wicca-kirja.

AROSUSI-09

Ajattelin sen viettämisen aloittaa seuraavasta täysikuusta 15.päivä.Paastota,valvoa ja virittäytyä.Kuis siellä? Vehreyden ja vihreyden voimia värisee ilmassa.../Kaksi päivää SEN jälkeen,eli 22.3 sitten ilmestyy ensimmäinen wiccasta suomeksi kertova kirja:"Mitä wicca on",kustantajana LIKE.*Valkaisee nenäänsä*

25

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylioneye

      omistaa päivän siivoamiselle ja vaihtaa kukkiin mullat jne.

      Eikös tuo kirja ilmestynyt vuos sitte?

      • AROSUSI-09

        Tässä nyt taas sen verran vauhkona ollut,että menee vuodetkin sekaisin,mutta ei se nyt meillä niin metrin päälle...En ole lukenut,mutta arvelisin sen olevan kuivaa akateemista soopaa hienoin sanakääntein,joista meikäläinen ei ymmärrä mitään:)?


    • vihdoinkin opetella quick stepin. Sillä saa suoriksi turhat mutkat. Sitten potkuttelen baariin - ja tulen takaisin.

      • AROSUSI-09

        Sieltä baarista meinaan?:P/Mikä v*ttu on quick step? Itse osaan vain vähän tangoa;Tansseista tulisinta:)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sieltä baarista meinaan?:P/Mikä v*ttu on quick step? Itse osaan vain vähän tangoa;Tansseista tulisinta:)

        missä hypitään lujaa ja nopeasti. Ei onnistu yksin.
        Nyt mie emansipoidun viidenteen ulottuvuuteen.
        *tssssssspumps*


      • AROSUSI-09
        persemone kirjoitti:

        missä hypitään lujaa ja nopeasti. Ei onnistu yksin.
        Nyt mie emansipoidun viidenteen ulottuvuuteen.
        *tssssssspumps*

        Vähän kiirus;Pitää emansipoitua lähikippolaan,mutta jossain vaiheessa tulen tarinoimaan Valkoisten vesien maasta./Hitaissa tansseissa pystyy paremmin hyväilemään partnerin pyllyä./Siitä muuten olen iloinen,että Lordi pääsee Suomea edustamaan.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vähän kiirus;Pitää emansipoitua lähikippolaan,mutta jossain vaiheessa tulen tarinoimaan Valkoisten vesien maasta./Hitaissa tansseissa pystyy paremmin hyväilemään partnerin pyllyä./Siitä muuten olen iloinen,että Lordi pääsee Suomea edustamaan.

        go back to anarkismi;)


    • Niimpä niin

      "eli 22.3 sitten ilmestyy ensimmäinen wiccasta suomeksi kertova kirja:"Mitä wicca on",kustantajana LIKE"

      Ilmestyi kyllä vuosi sitten

      • AROSUSI-09

        Huomasin "pienen" erheeni.Näitä nyt sattuu paremmissakin piireissä,kuin seurakuntasaleissa.Rankaise minua piiskalla?*Lääh*


    • luminara

      Eikös tuo kevätpäiväntasaus osu tänävuonna keskiviikolle (vai muistanko ihan väärin) eli omalta osaltani se päivä taitaa mennä opintojen merkeissä, valitettavasti, mutta sitten iltapäivä ja ilta rentuodun, ehkä vähän siivoan ja mietiskelen kevään tuloa... Tai sitten kaadun väsyyneenä raskaan paivän päätteeksi sängylle mukun pari tuntia ja herätessä ihmettelen että miten tässä taas kävi näin... :)

      Ja tosiaan se mainitsemasi kirja ilmestyi vuosi sitten

      • AROSUSI-09

        Taisi olla maanantai...joku arkipäivä kuitenkin...tsekataas kännystä...*touhuaa*:Joo:Mun kännyn mukaan maanantai...ellei sitten taas ole väärä vuosi menossa:P*aikamatkailee*/Ajatuksilla kuitenkin päivän pyhität?*tuimana*


      • hare
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Taisi olla maanantai...joku arkipäivä kuitenkin...tsekataas kännystä...*touhuaa*:Joo:Mun kännyn mukaan maanantai...ellei sitten taas ole väärä vuosi menossa:P*aikamatkailee*/Ajatuksilla kuitenkin päivän pyhität?*tuimana*

        On tasauspäivä juu:)
        Mitä wicca on kirja on melkoisen mukavalukuinen opus, ja sopii tyrkättäväksi vaikka sellaiselle tassuun joka ei aiheesta mitään tiedä. Vaikkapa nuoremman väen vanhemmille jotka lastensa noitailua kauhistelevat. Vuoden päivät se on minunkin hyllyssäni seikkaillut:)


      • luminara
        hare kirjoitti:

        On tasauspäivä juu:)
        Mitä wicca on kirja on melkoisen mukavalukuinen opus, ja sopii tyrkättäväksi vaikka sellaiselle tassuun joka ei aiheesta mitään tiedä. Vaikkapa nuoremman väen vanhemmille jotka lastensa noitailua kauhistelevat. Vuoden päivät se on minunkin hyllyssäni seikkaillut:)

        Allekirjoittaneen appiukolle...Tosin voi olla ettei se mies kovin mielellään kyseiseen kirjaan tartu *huokaa* joo meitä on moneksi :)


      • luminara
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Taisi olla maanantai...joku arkipäivä kuitenkin...tsekataas kännystä...*touhuaa*:Joo:Mun kännyn mukaan maanantai...ellei sitten taas ole väärä vuosi menossa:P*aikamatkailee*/Ajatuksilla kuitenkin päivän pyhität?*tuimana*

        Aina on aikaa ajatuksille ja sitäpaitsi onhan kyseessä kuitenkin tärkeä juhla... Kesää kohti mennään että kohina vaan käy...


      • AROSUSI-09
        hare kirjoitti:

        On tasauspäivä juu:)
        Mitä wicca on kirja on melkoisen mukavalukuinen opus, ja sopii tyrkättäväksi vaikka sellaiselle tassuun joka ei aiheesta mitään tiedä. Vaikkapa nuoremman väen vanhemmille jotka lastensa noitailua kauhistelevat. Vuoden päivät se on minunkin hyllyssäni seikkaillut:)

        erään kristityn,konservatiivisen perheen pienimmälle välitunneilla luettavaksi.Kiäh kiäh.


      • AROSUSI-09
        luminara kirjoitti:

        Aina on aikaa ajatuksille ja sitäpaitsi onhan kyseessä kuitenkin tärkeä juhla... Kesää kohti mennään että kohina vaan käy...

        Että hyvin toimi keväänkutsuloitsu:P*Ajattelee keväistä kaupunkia*


    • Veskarinainen

      Seurasin sua tänne tuolta kuuhulluus-palstalta.

      Täysikuu on mahtava ilmiö, mutta itse enemmän palvon auringoa. Nam, ulkona on ihan mun ilma.

      Täähän on viehättävän oloinen paikka *katselee ihastuneena ympärilleen* Saako täällä juoda punkkua?
      :D

      • AROSUSI-09

        Istahda siihen sateenkaaren päälle,niin tarjoan vaikkapa yrttiteetä tai herkkusienivoileipiä ja jutellaan ihan rauhassa...Aurinkohan on se maskuliininen symboli ja kuu se femiininen ja mietityttänyt,kun kahtena päivänä peräkkäin nostanut Tarot-pakastani aamukortiksi Auringon;"Mielenkiintoista",sanoisi Heikki Kinnunen./Tässä talossa punkun juonnin kieltäminen on kiellettyä:)


      • Veskarinainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Istahda siihen sateenkaaren päälle,niin tarjoan vaikkapa yrttiteetä tai herkkusienivoileipiä ja jutellaan ihan rauhassa...Aurinkohan on se maskuliininen symboli ja kuu se femiininen ja mietityttänyt,kun kahtena päivänä peräkkäin nostanut Tarot-pakastani aamukortiksi Auringon;"Mielenkiintoista",sanoisi Heikki Kinnunen./Tässä talossa punkun juonnin kieltäminen on kiellettyä:)

        kuinka mielenkiintoista.
        Osaat sit varmaan tulkitakin niitä korttejasi. Voisitko sä nostaa sieltä kortin mullekin?
        Mä en ymmärrä niistä mitään, mutta kiinnostaisi kovin. :D


      • AROSUSI-09
        Veskarinainen kirjoitti:

        kuinka mielenkiintoista.
        Osaat sit varmaan tulkitakin niitä korttejasi. Voisitko sä nostaa sieltä kortin mullekin?
        Mä en ymmärrä niistä mitään, mutta kiinnostaisi kovin. :D

        jota kautta voit nostaa kortin,tehdä pöydän,tai mitä tahansa tuhannesta miljoonasta erilaisesta pakasta;I Ching ja kaikki muutkin poppakonstit ovat siellä kätesi ulottuvilla selityksineen.../Ei kai tarjoamani yrttitee alkanut huippaamaan?*wirn*


      • Veskarinainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        jota kautta voit nostaa kortin,tehdä pöydän,tai mitä tahansa tuhannesta miljoonasta erilaisesta pakasta;I Ching ja kaikki muutkin poppakonstit ovat siellä kätesi ulottuvilla selityksineen.../Ei kai tarjoamani yrttitee alkanut huippaamaan?*wirn*

        alkanut "huiputtamaan" mua, mutta taisi olla sienileipäsi tehty muista kuin herkkusienistä.
        *fiilistelee* :D


      • Februari
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        jota kautta voit nostaa kortin,tehdä pöydän,tai mitä tahansa tuhannesta miljoonasta erilaisesta pakasta;I Ching ja kaikki muutkin poppakonstit ovat siellä kätesi ulottuvilla selityksineen.../Ei kai tarjoamani yrttitee alkanut huippaamaan?*wirn*

        sivujasi niin tarkkaan, mutta kiitos linkkivinkistä.
        Kävinpä kokeilemassa tarotit, riimut ym.
        Teinpä älyykkystestinkin, mutta tulos oli vaivainen 135. Taisi olla sun sienileivillä huono vaikutus. ;o)

        Mä en jaksa useimmiten kirjautua, kun käyn täällä silloin tällöin lueskelemassa.


      • AROSUSI-09
        Veskarinainen kirjoitti:

        alkanut "huiputtamaan" mua, mutta taisi olla sienileipäsi tehty muista kuin herkkusienistä.
        *fiilistelee* :D

        kotoisin ne leivänteko-ohjeet:P/Onko shamanistinen olo,noita Nokinenä?:)*Hilpeällä päällä*


      • AROSUSI-09
        Februari kirjoitti:

        sivujasi niin tarkkaan, mutta kiitos linkkivinkistä.
        Kävinpä kokeilemassa tarotit, riimut ym.
        Teinpä älyykkystestinkin, mutta tulos oli vaivainen 135. Taisi olla sun sienileivillä huono vaikutus. ;o)

        Mä en jaksa useimmiten kirjautua, kun käyn täällä silloin tällöin lueskelemassa.

        En ole sivun testiä tehnyt...(Onko siellä sellainenkin?)Mutta joskus kymmenkesäisenä kallonkutistajalla käydessä selvittelin huvikseni parikybäsille suunnattuja tehtäviä.Olis kai pitänyt jatkaa lukioon...*Huokaus*/Ensin työt ja tehtävät,sitten vasta herkkusienet!*Tuimana*


      • Februari evk
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        En ole sivun testiä tehnyt...(Onko siellä sellainenkin?)Mutta joskus kymmenkesäisenä kallonkutistajalla käydessä selvittelin huvikseni parikybäsille suunnattuja tehtäviä.Olis kai pitänyt jatkaa lukioon...*Huokaus*/Ensin työt ja tehtävät,sitten vasta herkkusienet!*Tuimana*

        Sienet on hyviä. :D

        Oli siellä IQ-testi, tosin englanniksi.
        Itse epäilen sillä olevan jonkunmoinen vaikutus asiaan, koska en jaksanut joka sanaa sanakirjasta etsiä.
        Ja välillä pompin ruokaakin tekemässä, joten en ihan kybällä keskittynyt hommaan. *seli seli*

        http://web.tickle.com/tests/uiq/index-pop.jsp?sid=1443&supp=160x600_IQ_states_noborder_1&z=

        Käypä kaffepalstalla paljastamassa itsesi.
        Mä paljastin itseni täällä ja voin kertoa, että toinen sivupersoonani on Hekla.
        :o)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe