On kavereilla ollut toisella mk2 ja toisella mk1 Fiestat kummatkin 1,1l moottoreilla ja manuaalilaatikoilla varustettuna. Ja ne on siis ns. peltoautoina olleet ja ei tekniikka ole pettänyt mistään vaikka ajavatkin "rallia" jossa moottori käy kokoajan 3000-5000 kierroksilla ja nopeutta mutkaan tullessa vähintään se 60 kmh. Upeita autoja ja kestäviä kanssa.
Vanhoissa Fiestoissa ihmeen kestävä tekniikka
fiesta..
5
1557
Vastaukset
- Heimo
kestää jos muistaa pitää öljyt sisällä.
- diplinssi
moottori.
- Heimo
diplinssi kirjoitti:
moottori.
Vaan Valencia. Kiitti korjauksesta Diplinssi.
- miiva
itsellä ihan tie autona mk 1,1.1:sen koneel ja mitään vihaa ei oo ollu,katsastuksestakin meni läpi,melk het!(piti vaan jarruja säätää takaa ja kierroksia elentaa=) )hyvä auto on,enkä vaiha.
- fiesta.
Samat kokemukset kolmoskoppaisesta. Kaksi omistanut toisella ajoin välin 200-280tkm ja toisella välin 244-300tkm ja menivät seuraavalle. Ensimmäinen oli 1.1 ja toinen 1.4,jossa tosin ongelma on toi jakohihna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909