Järjestetäänkö Suomessa SRP:tä. Olin pari vuotta sitten Englannissa Lancashiressä sellaisessa. Osanottajia oli toista sataa ja tapahtumat perustuivat Caligula -elokuvasta laadittuun käsikirjoitukseen. Akteissa käytettiin kondomeita ja muutenkin korostettiin suojaseksin merkitystä.
Seksuaaliroolipelit
5
1560
Vastaukset
- ....
Tarviiko tota enään rooli Pelata, kun voithan sinä huoralta ostaa seksiä. tosin tietenki jos olet liian nuori.
- Vokkie
varmasti jotakin järjestetään, mutta luulisin ettei niitä mainostella ihan kaikkialla ja pelaajat valitaan tiukalla seulalla.
-Vokkie-
- kummissaan aina vaan
Mitähän peliä tuo sitten muka on? Eikös se ole ihan puhtaasti ryhmäseksiä?
- Salaista Bi Seksistiä
Se on sitä samaa rooli peliä mitä meidän perheessä kutsutaan elämäksi.
mutta mitäpä nää lapset sais jos ne vanhemmille menis sanoon että taas lähtään porukalla nussimaan viikon lopuksi kun voi sanoa että joo live roolipelaamaan mennään porukalla...
- suomalainen porukka
Ropeconissa mainostamassa seksi-LARPpejaan, mutta siitä on muutama vuosi aikaa enkä todellakaan muista henkilöiden/yhdistyksen nimiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838