Niin mulla poistettiin eilen luomi ja nyt mulla on tikit siinä päällä..Tänään mulle nousi kuume.Johtuuko tämä kuumeilu tosta luomen poistosta vai?
Luomi poistettiin ja..
5
3073
Vastaukset
- auta jooko
kauanko sulla ne tikit on?olisi ihan pakko tietää..ite oon menossa poistattamaan luomen ensi viikolla ja pitäs saada aika nopeasti ne tikit sitten pois..
- paljon
Ompeleiden pitoaika vaihtelee 3 päivästä jopa kahteen viikkoon. Kyllä ne kannattaa pitää ihan suositellun ajan. Jos on kiire johonkin, niin siirrä mieluummin poistoaikaa. Ompeleiden poiston jälkeen haavan paraneminen on vielä kesken, eikä heikko arpi kestä vielä normaalia rasitusta.
- alkup.
paljon kirjoitti:
Ompeleiden pitoaika vaihtelee 3 päivästä jopa kahteen viikkoon. Kyllä ne kannattaa pitää ihan suositellun ajan. Jos on kiire johonkin, niin siirrä mieluummin poistoaikaa. Ompeleiden poiston jälkeen haavan paraneminen on vielä kesken, eikä heikko arpi kestä vielä normaalia rasitusta.
mulla on tikit viikon..
- minä22
mistä sulla poistettii se luomi? mulla poistettiin tänään kasvoista ja nyt pelottaa ihan hirveesti että jää jälki. onko sulla siinä päällä sellanen ihonvärinen tarra josta näkyy vähän läpi?miten toi rupi pääsee parantuu siellä alla kun ei se pääse puhdistuu ku ei saa poistaa tota tarraa tosta ennen tiekkien poistoa?kipee on :(.sattu ihan älyttömästi ku se pisti puudutuspiikillä.ikinä enne tuntenu niin suurta kipua.vettäkin oikeen valu silmistä.en oo ees herkkänahkanen mut se kyllä sattu ihan sikana.pitäis poistattaa muutama luomi kaulasta mut en tiedä uskallanko.
sulle varmaa nousi kuume ihan vaa siks ku ny jyllää ainakin täälläpäin sellanen virus..en usko että johtuu leikkauksesta.- alkup.
Mulla poistettiin se luomi tosta rinnan yläpuolelta.Joo oli sellianen haavateippi siinä päällä,sain tikit pois tossa tiistaina.Kysyinkin tosta kuumeesta hoitajalta joka poisti luomen ja se sanoi että se johtui jostain viruksesta eikä siitä poistosta..Pikkuinen jälkihän tosta jääö tohon mutta toivon mukaan haalenee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584