KALLUPPI faneille

Elkku-fani

Ihan uteliaisuuttani kysyn että minkä ikäistä porukkaa te Elviksen fanit olette?

Ite olen 27 V ja olen fanittanut jo jostain 10 vuotiaasta lähtien. Aattelin vaan että olenko sieltä nuoremmasta päästä. Tää innostus lähti siitä kun näin elokuvan Elviksestä, oliskohan ollu Chris Isaac siinä rainassa Elvis näin jälkikäteen pähkäiltyäni? Mutta siitä lähti kiinnostus ja ei loppua näy. Hallelujaa

11

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anZu

olen 21v. eli et taida nuorimmasta päästä olla. olen ollut fani vasta noin.vuoden. ja musiikista ja elokuvistahan se lähti käyntiin.olen muutenki fiftari-likka ollut vähän pidempään. olen kyllä ymmärtänyt,mitä tuolla irc-galleriassa olen vieraillut että elvistä kuuntelisi minua nuoremmatkin, mut en usko että kovin ikuisesti vannovat kuninkaan nimeen. kyllä elvis on aina kuningas ja ykkönen. komea mies ja niin romanttinen :)

• Elvisfani-90

itse olen vasta 15 v. eli taidan olla siitä nuorimmasta päästä :D. aloin pitämään elviksestä vasta noin 2 vuotta sitten. Siitä lähtien olen Elviksen elokuvia, cd:tä ja Lp levyjä ahkerasti keräillyt. Jotkut vanhemmat fanit ovat ajatelleet että näin nuorilla se on vain joku ohimenevä juttu mutta jostainhan sitä pitää aloittaa ja itse voin vannoa että olen suuri Elvis fani vielä 80 vuotiaana :).

• Cilla

Itse olen 21 vuotias ja mistä tää mun Elvistely lähti niin siitä kertoi minulle paremmin oma äitini, koska oli 7 vuotias kun ensimmäisen Elvis kasettini sain! Elikkäs äitini vei minut kauppaan koska olin äidilleni ilmoittanut eräänä päivänä, että minä en enään röllipeikkoa kuuntele vaan haluan aikuisten musiikkia. No äitini antoi minulle vapaat kädet kaupassa ja sain valita hyllystä mitä halusin ja ensimmäisenä nappasin Elviksen kasetin(se oli joku kokoelma). Äitini kysyi minulta olenko varma, että haluan juuri sen kasetin jossa kyseinen herra laulaa? Olin kuulemma sanonut siihen, että olen kuullut tämän herran laulavan radiossa ja haluan tämän!! Olin vissiin samaisena vuonna nähnyt jotakin Elvis juttua myös televisiosta...joten siitä tämä minun Elvistely on lähtenyt ja loppua ei näy!!

Olen jälkeenpäin ihmetellyt, että mitä se Elvis teki 7 vuotiaalle meikäläiselle silloin, että jäin koukkuun tuohon Elvistelyyn?

-TCB-

• heräsin

Siintä asti kaikki muu on ollut merkityksetöntä...

Elvis vain.. en tiedä.. en osaa selittää... KAIKKEA!!

• Selvis

Mehän olemmekin kaikki näköjään ihan keskenkasvuista porukkaa; minullakin on ikää vasta 60 vuotta!

• Elkku-fani

Terve!

Melko ylläri oli kun katoin että en olekaan sieltä nuoremmasta päästä! Mutta se on tosi hienoa että nuorempikin porukka on löytänyt Elviksen, eikä kaikki kuuntele jotain (kauheaa) räppiä, vaikka olenhan minäkin melko kaikkiruokainen musiikin suhteen poislukien tuo räppi ja metalli.

• Elvisfani-90

Itsekkin olen aika kaikki ruokainen musiikille vaikkei jokin
        ärjyntä hevi kyllä mene läpi.
        Ja itse löysin Elviksen vain jostain radion
        kautta kuulemasta biisistä ja sitä ennen
        käsitykseni elviksestä rajoittui vain
        haalaripukuja käyttävään, ylipainoiseen laulajaan.
        Onneksi ihastuin niin kuulemaani että
        hommasin lisää Elvisken musiikkia ja tietoa.
        Ja nyt tiedän että Elvis Presley
        on paljon paljon muutakin kuin
        ennakkokäsitykseni... :)

• anZu
        Elvisfani-90 kirjoitti:

Itsekkin olen aika kaikki ruokainen musiikille vaikkei jokin
        ärjyntä hevi kyllä mene läpi.
        Ja itse löysin Elviksen vain jostain radion
        kautta kuulemasta biisistä ja sitä ennen
        käsitykseni elviksestä rajoittui vain
        haalaripukuja käyttävään, ylipainoiseen laulajaan.
        Onneksi ihastuin niin kuulemaani että
        hommasin lisää Elvisken musiikkia ja tietoa.
        Ja nyt tiedän että Elvis Presley
        on paljon paljon muutakin kuin
        ennakkokäsitykseni... :)

...oli samanlainen käsitys jossain hämärän peitossa elviksestä kuin sinulla, mut mistäköhän sellainen sit oikein oli tullu. hah.

• Matami Mimmi

Mä olen saanut Elviksen rintamaidon mukana. Himassa on kuunneltu aina. Ja kun sitten varhaisina teinivuosina jäi hetkeksi, oli huvittavaa huomata kuinka sanat tuli muistista jos jossain Elvaria kuuli. Mies oli jumalainen. Komea ja herkkä. Ja täydellisyyttä hipova nenä. Ääni parani vuosien saatossa. Ja musiikki myös. Elvis sopii tilanteeseen kuin tilanteseen. JA saa mut poikkeuksetta hyvälle tuulelle. Ai niin ja ikää on 32.

• Eversti

Johan ne on mummotkin diganett Elvistä ja vuosia...

• 270

mä oon jo neljäkakkonen gubbe,ja joskus 13v kuulin ekat säkeistöt ja niille ei oo viel loppua näkyny,ja tuskinpa näkyykään.....T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe