30+ minimiitti treella...

sitä on nii paljo toivottu...

siis 1.4. klo 18.18...

ja paikkana tuttu ja turvalline(?) amarillo...

ainaski alkuunsa... ;)

eikä oo pilaa...

saa tulla...

16

5332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matami ;))

      Ekana tulossa :))

    • PiaryNa

      mikä se sellanen kellonaika on ko 18.18 häh? Mokomatkin aprillaajat nii.. UMPH!

      • on sellainen että tunti jaetaan kuuteenkytä minuuttiin... kato ku pääsen töistä 18.00...

        ja voi olla että myöhästyn tostaki 7min22sek...

        ;)


    • Sinne kuulun kuin puolukat hilloon :s

    • kun näette minut jälleen...olen palannut

    • MoLo

      heh oishan se ekakerta ko meikkiski ilmestys Tampereelle miittaa...

      mut en mää tuukkaan ko se o aprillipäivä *hekottaa*

      • ÄsHoney

        Paljoks pitää tulla porukkaa et minimiitin kriteerit täyttyy? Riittääks jos on minä,yks,kaks,kolme,neljä....? O:-)


      • tämä EI ole aprillipila...

        minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...

        tai sit illalla voi pilailla...

        mut miitti on totisinta TOTTA...

        nih... kerta...

        nii että saa tulla...


      • Pila
        daad kirjoitti:

        tämä EI ole aprillipila...

        minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...

        tai sit illalla voi pilailla...

        mut miitti on totisinta TOTTA...

        nih... kerta...

        nii että saa tulla...

        Mikäli tuo toinen Tampereen miitti on aprillipilaa, liityn joukkoonne illalla =)


    • Melina32

      ...vois astua kaapistaan ja osallistua elämänsä ensimmäiseen miittiin, aprillipäivänä vielä :D

    • Sera75

      Mulla ois sopivasti synttäriviikonloppu... Hitsin hitsi... Muita lähdössä etelästä päin että vois miettiä kyytiä/majoitusta?

    • Pete72

      Justii juu, ja tilulii,.E.V.V.K *wirnHirn*:)

    • miska/inkkaritar

      Tampere sekasin......!

    • Bändis

      Jaah että ette yritä huijata viatonta tyttölasta?

      • Olin, näin ja koin, taas jälleen (4:n) kerran. Kiitokset koko porukalle, ootte IHANIA! (määkimuuteoon..)

        Lisää sitten mun kiusausta luvassa toukokuussa *räpsyttää ripsiä*


      • Melina32

        Ensimmäistä kertaa mukana ja hurmaannuin teistä kaikista todella, olette ihania....tuhannesti kiitoksia miellyttävästä illasta :)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe