sitä on nii paljo toivottu...
siis 1.4. klo 18.18...
ja paikkana tuttu ja turvalline(?) amarillo...
ainaski alkuunsa... ;)
eikä oo pilaa...
saa tulla...
30+ minimiitti treella...
16
5258
Vastaukset
- Matami ;))
Ekana tulossa :))
- PiaryNa
mikä se sellanen kellonaika on ko 18.18 häh? Mokomatkin aprillaajat nii.. UMPH!
on sellainen että tunti jaetaan kuuteenkytä minuuttiin... kato ku pääsen töistä 18.00...
ja voi olla että myöhästyn tostaki 7min22sek...
;)
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon :s
kun näette minut jälleen...olen palannut
- MoLo
heh oishan se ekakerta ko meikkiski ilmestys Tampereelle miittaa...
mut en mää tuukkaan ko se o aprillipäivä *hekottaa*- ÄsHoney
Paljoks pitää tulla porukkaa et minimiitin kriteerit täyttyy? Riittääks jos on minä,yks,kaks,kolme,neljä....? O:-)
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...- Pila
daad kirjoitti:
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...Mikäli tuo toinen Tampereen miitti on aprillipilaa, liityn joukkoonne illalla =)
- Melina32
...vois astua kaapistaan ja osallistua elämänsä ensimmäiseen miittiin, aprillipäivänä vielä :D
- Sera75
Mulla ois sopivasti synttäriviikonloppu... Hitsin hitsi... Muita lähdössä etelästä päin että vois miettiä kyytiä/majoitusta?
- Pete72
Justii juu, ja tilulii,.E.V.V.K *wirnHirn*:)
- miska/inkkaritar
Tampere sekasin......!
- Bändis
Jaah että ette yritä huijata viatonta tyttölasta?
Olin, näin ja koin, taas jälleen (4:n) kerran. Kiitokset koko porukalle, ootte IHANIA! (määkimuuteoon..)
Lisää sitten mun kiusausta luvassa toukokuussa *räpsyttää ripsiä*- Melina32
Ensimmäistä kertaa mukana ja hurmaannuin teistä kaikista todella, olette ihania....tuhannesti kiitoksia miellyttävästä illasta :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010