sitä on nii paljo toivottu...
siis 1.4. klo 18.18...
ja paikkana tuttu ja turvalline(?) amarillo...
ainaski alkuunsa... ;)
eikä oo pilaa...
saa tulla...
30+ minimiitti treella...
16
5232
Vastaukset
- Matami ;))
Ekana tulossa :))
- PiaryNa
mikä se sellanen kellonaika on ko 18.18 häh? Mokomatkin aprillaajat nii.. UMPH!
on sellainen että tunti jaetaan kuuteenkytä minuuttiin... kato ku pääsen töistä 18.00...
ja voi olla että myöhästyn tostaki 7min22sek...
;)
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon :s
kun näette minut jälleen...olen palannut
- MoLo
heh oishan se ekakerta ko meikkiski ilmestys Tampereelle miittaa...
mut en mää tuukkaan ko se o aprillipäivä *hekottaa*- ÄsHoney
Paljoks pitää tulla porukkaa et minimiitin kriteerit täyttyy? Riittääks jos on minä,yks,kaks,kolme,neljä....? O:-)
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...- Pila
daad kirjoitti:
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...Mikäli tuo toinen Tampereen miitti on aprillipilaa, liityn joukkoonne illalla =)
- Melina32
...vois astua kaapistaan ja osallistua elämänsä ensimmäiseen miittiin, aprillipäivänä vielä :D
- Sera75
Mulla ois sopivasti synttäriviikonloppu... Hitsin hitsi... Muita lähdössä etelästä päin että vois miettiä kyytiä/majoitusta?
- Pete72
Justii juu, ja tilulii,.E.V.V.K *wirnHirn*:)
- miska/inkkaritar
Tampere sekasin......!
- Bändis
Jaah että ette yritä huijata viatonta tyttölasta?
Olin, näin ja koin, taas jälleen (4:n) kerran. Kiitokset koko porukalle, ootte IHANIA! (määkimuuteoon..)
Lisää sitten mun kiusausta luvassa toukokuussa *räpsyttää ripsiä*- Melina32
Ensimmäistä kertaa mukana ja hurmaannuin teistä kaikista todella, olette ihania....tuhannesti kiitoksia miellyttävästä illasta :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489